abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86718350
Hallo iedereen,

ik ben eigenaar van een klein vervoer bedrijf in Brabant, en ik heb een vertegenwoordiger van Easydentic afgelopen vrijdag over de vloer gehad.

De reden dat ik hier iets post is omdat ik een benieuwd ben naar jullie mening over bovenstaande omdat ik toch wel mijn vraag tekens erachter zet.

Waar het in het kort op neer komt is dat Easy Dentic een vinger scan kast verkoop. Deze kast zou mij 375 euro per maand kosten en ik moest een contract tekenen voor 5 jaar. Uit gerekend zou mij dit dus 22.500(dat is een mooie porsche).

De vertegenwoordiger zij dat ik gelijk moest beslissen omdat hij het druk had, ik ben hier uiteraard niet in getrapt en heb gezegd dat ik er even over na moest denken en met mijn vrouw wou overleggen. Volgens mijn vrouw is het een gebakken lucht verhaal. Omdat volgens haar dergelijk apparaat nooit 22.500 euro kan kosten. Sterker nog de vertegenwoordiger zij dat hun het alleen recht hadden om dit product te verkopen, ik heb even gezocht op vingerscan apparaten op google en er zijn legio van dergelijke bedrijven. Ik heb ook contact opgenomen met dit soort bedrijven en bij 2 van deze bedrijven is de aankoop van het apparaat 450 euro en zit er een verzekering bij ingesloten en word het voor die prijs ook geinstaleerd.

Ben ik nu bijna slachtoffer geworden van oplichting?

Het kan toch niet zomaar dat een product wat 450 euro kost voor 22.500 euro word verkocht?

VR groet.

bdw, mag ik zomaar het bedrijf noemen? Als dat niet mag haal ik het weg

[ Bericht 0% gewijzigd door logistiekbedrijf op 22-09-2010 17:53:44 ]
pi_86718506
Er zit een vingerafdrukscanner op elke moderne laptop. Nu zullen aan zo en kast andere eisen worden gesteld, maar dan nog is 22.500 euro idioot veel. Direct moeten" beslissen is erg verdacht: hij wil zo nodig iets verkopen dan kan hij niet dat soort eisen gaan stellen. Dat zou voor mij al direkt een reden zijn om deze meneer de deur uit te bonjouren.
pi_86718581
Ja, ik vroeg dus aan hem van ja op mijn labtop zit ook een vinger scanner, hij zegt ja deze is anders want die van je labtop meet op 8 punten, en als iemand je vinger afdruk heeft kan hij inloggen op je labtop,

zijn apparaat kijkt naar 54 punten, en scant de aders in je vinger? kan dit?
  woensdag 22 september 2010 @ 17:46:13 #4
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_86718613
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:39 schreef logistiekbedrijf het volgende:

Ben ik nu bijna slachtoffer geworden van oplichting?
Ja duidelijk.

Hier heb je een usb fingerprint reader:
http://tweakers.net/price(...)eader-%28usb%29.html

voor 50 pleuro
pi_86718616
Het is onzin. Inderdaad voor het bedrag dat je daar per maand betaald kan je er eentje kopen.
  woensdag 22 september 2010 @ 17:47:31 #6
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_86718668
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:45 schreef logistiekbedrijf het volgende:
Ja, ik vroeg dus aan hem van ja op mijn labtop zit ook een vinger scanner, hij zegt ja deze is anders want die van je labtop meet op 8 punten, en als iemand je vinger afdruk heeft kan hij inloggen op je labtop,

zijn apparaat kijkt naar 54 punten, en scant de aders in je vinger? kan dit?
Er zijn altijd wel briljante extra's te verzinnen natuulijk.

Maar waarom zo'n hoge graad van beveiliging voor je bedriif?

Ik zou zeggen dat er wel andere manieren zijn om te beveiligen.
  woensdag 22 september 2010 @ 17:47:43 #7
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_86718680
Alleen het feit dat je direct al zou moeten beslissen geeft al aan wat voor k*t bedrijf het is. Een normaal bedrijf komt maar wat graag een keertje terug voor een contract t.w.v. 22.500 euro.
Ook hoi !
pi_86718799
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:47 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Er zijn altijd wel briljante extra's te verzinnen natuulijk.

Maar waarom zo'n hoge graad van beveiliging voor je bedriif?

Ik zou zeggen dat er wel andere manieren zijn om te beveiligen.
Nou, het gaat niet zo zeer om de beveiliging, maar eerder om de registratie, en daarbij is het wel veiliger want nu werken wij met druppels, en ja als die gestolen word?

Ik had trouwens ook gevraagd wat er gebeurt als iemand zijn vinger gestolen word, hij zegt dat hun scans 3d scans maken? Kan dit? En hij zegt dat hun vergunning hebben om als enige in NL te verkopen kan dit ook? hoe kan ik dit controleren?

ow ja onze vertegenwoordiger heeft ook hyves haha
pi_86718854
Ik had hem ook gelijk de laan uitgestuurd wat denkt dat volk wel niet :r
pi_86718999
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:50 schreef logistiekbedrijf het volgende:

[..]

Nou, het gaat niet zo zeer om de beveiliging, maar eerder om de registratie, en daarbij is het wel veiliger want nu werken wij met druppels, en ja als die gestolen word?

Ik had trouwens ook gevraagd wat er gebeurt als iemand zijn vinger gestolen word, hij zegt dat hun scans 3d scans maken? Kan dit? En hij zegt dat hun vergunning hebben om als enige in NL te verkopen kan dit ook? hoe kan ik dit controleren?

Klinkt als lulkoek. Bergen met lulkoek.
  woensdag 22 september 2010 @ 17:55:12 #11
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_86719020
http://www.androidworld.n(...)-gezichtsherkenning/

Voor iphone. Dan zeg je natuurlijk wat heb ik daar aan.
Nou daar kun je uit afleiden dat je met simpele 5 megapixel camera al een goede irisscan kunt maken.
Met een beetje software en simpele hardware staat dat zo in elkaar.

Zoiets kun je natuurlijk ook wel door een professionele club kopen. Zoals Varel security (dat zie je misschien weleens op infrarood kastjes staan).
DIe hebben ook irisscan en vingerafdruk sloten.
Zal vast een hoop kosten maar vast minder dan 22500
  woensdag 22 september 2010 @ 17:56:35 #12
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_86719083
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:50 schreef logistiekbedrijf het volgende:

[..]

Ja en een vingerafdruk heb je ook zooooooooo gekopieerd. Dat is helemaal niet zo moeilijk.

En de rest klinkt idd gewoon als bullshit en dan wel van die dikke stroperige bullshit.
pi_86719143
Het is niet verboden iets te verkopen voor veel te veel geld.
Het is alleen niet toegestaan om ondeugdelijke apparatuur/diensten te verkopen.
Kijk als iemand een pen van mij wil kopen voor 2000 euro terwijl die nog niet eens 1 euro waard is , pleeg ik geen misdrijf.
Of hij de enige is die dat apparaat mag verkopen zou goed kunnen, bv een specifiek merk.
Mocht hij claimen dat hij als enige dit soort dit soort apparaten mag verkopen, is misleiding en bij verkoop dus als oplichting.
Het lijkt mij verstandig dit bedrijf als verdacht bedrijf door te geven aan de politie en de belastingdienst.
Heeft dit bedrijf wel een KvK nummer?
  woensdag 22 september 2010 @ 17:58:42 #14
7744 DJ_Scuff
D.I.L.L.I.G.A.F.
pi_86719172
hier nog wat leesvoer op het forum van radar:

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=71&t=75521
ik vouw m'n handen samen en doe m'n ogen dicht,
en bid dat na het amen m'n gehaktbal er nog ligt...
pi_86719191
¤22.500 is echt geen mooie Porsche, hoor.
Of toch du vader?
  woensdag 22 september 2010 @ 17:59:54 #16
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_86719226
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:39 schreef logistiekbedrijf het volgende:

De vertegenwoordiger zij dat ik gelijk moest beslissen omdat hij het druk had,
Het maakt nu al niet meer uit wat die vertegenwoordiger zegt.
Als je zoiets hoort moet je gelijk afhaken.
En mocht hij hierna nog terugbellen of nog een keer langskomen. Gelijk terugpakken op zijn eigen woorden.
Vertel hem dat je eigenlijk best wilde afsluiten, maar helaas je beslist nu pas en niet toen hij op bezoek was.
Dan komt die vertegenwoordiger natuurlijk van ja maar natuurlijk kan het nu nog.
Gewoon hem vasthouden aan zijn eigen uitspraak ;) Dat je toch echt niet wilt dat hij over zijn principes heen stapt. Dat hij toch echt heeft gezegd, nu besluiten en dergelijke
Goedemiddag ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_86719239
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:59 schreef Luchtkoker het volgende:
¤22.500 is echt geen mooie Porsche, hoor.
in duitsland wel :)
pi_86719342
Haha,

dit geloof je niet,

ik werd net gebeld door zijn baas/collega of ik z.s.m dit forum zou willen weghalen, anders zouden zij mij helemaal uit kleden?
  woensdag 22 september 2010 @ 18:04:01 #19
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_86719387
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:02 schreef logistiekbedrijf het volgende:
Haha,

dit geloof je niet,

ik werd net gebeld door zijn baas/collega of ik z.s.m dit forum zou willen weghalen, anders zouden zij mij helemaal uit kleden?
Dus die vingerscanner kost je ¤22.500 + je kleding ;) :9
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 22 september 2010 @ 18:08:10 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86719539
quote:
Haha,

dit geloof je niet,

Moet het hele forum pleite van Easydentic?
Easydentic durft, met die oplichtingspraktijken. Niet in zee gaan met Easydentic hoor! Ook niet via Google!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_86719624
quote:
Haha,

dit geloof je niet,

Mooi, dat laat wel zien wat voor bedrijf het is.
pi_86719669
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Moet het hele forum pleite van Easydentic?
Easydentic durft, met die oplichtingspraktijken. Niet in zee gaan met Easydentic hoor! Ook niet via Google!
Hij zeg,

De Advocaten van Easydentic hebben een langere adem als jou Advocaat, hij zegt ook google maar naar Easydentic advocaten.
  woensdag 22 september 2010 @ 18:12:23 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86719713
Hij moet een taalcursus nemen. Met zijn advocaat erbij. Wat een malafide beunhaas, die Easydentic.
  woensdag 22 september 2010 @ 18:15:13 #24
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_86719812
Van Easydentic heb ik een soa gekregen. Hierdoor heeft mijn vriendin mij verlaten en woon ik onder een brug en slaap onder een krant. Mijn vingerafdrukscanner kan ik niet meer betalen.

Koop nooit bij Easydentic.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  woensdag 22 september 2010 @ 18:15:28 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86719823
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:13 schreef logistiekbedrijf het volgende:
rare website ook http://www.easydenticgroup.org/index.php?LangueID=8 kun je vinden op google als je zoekt op Easydentic
Wat een flutsite. Met Babelfish vertaald zeker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')