valt er te reserveren?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
Ok. Einde aan de radio stilte.
even nog onder voorbehoud maar:
Prijs: 1199,- (dat wil zeggen, voor zover ik heb begrepen is het een kit uitvoering. zou dit betekenen dat de filteradapterring en of tasje dan worden meegeleverd?)
Eerste levering: Tweede week mei
aantal? niet heel veel (weet hoeveel), dus voor de early adapters.. wees er snel bij.
waar zie jij hem dan (Betaalbaar) op amazon?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:14 schreef ebeaydojraes het volgende:
daar ben ik nog mee bezig. er is nog veel gaande achter de schermen, maar dat moet aan het eind van de maand allemaal duidelijk zijn
denk overigens zelf (aangezien korting niet im frage is) dat ik hem bij amazon ga bestellen.
zo weg ondanks de hogere prijs. ach ja. alles gaat in prijs omhoog momenteel. zit weinig spul bij wat goedkoper wordt ... maar zit je wel met een dillema. cancellen en straks meer betalen of nu nemen voor minder....quote:Op zondag 8 mei 2011 13:56 schreef Ener-G het volgende:
Same here, misshien in hong kong straks taxfree oid. In dollars is ie wel redelijk geprijsd :p maar dan zit je nog met de voorraad, nieuwe batches zijn zo weg.
quote:Fujifilm FinePix X100
12.3 megapixels, Type geheugen: SD(HC/XC), NP-95 Accu
Klik op de foto voor meer informatie
Actuele voorraadstatus: Artikel niet op voorraad. (Levertijd: Verwachte Verkoopstart: Midden Juni)
cameranu
14 megapixel is meer dan zat...quote:Op zondag 8 mei 2011 22:13 schreef infp2009 het volgende:
Jammer alleen van de lage resolutie daarvan...
Sigma heb ik ook nog over zitten dubben, maar is 2e hands lastig te vinden, en je wil dan wel de x versie, de rest is echt baggertraag. Ook geen zoeker, en echt wijde apertures. De dp2 is daarbij niet echt wijd qua lens. Zou dan eerder voor nex gaan of epl2. Of zoals mn oorspronkelijke plan voor Azie, D700 mee met een 50/1.4 en 28-75/2.8.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:26 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik kan ook altijd nog een tweedehands Sigma DP2 halen ...
[..]
Foveon sensor dus delen door 3 = 4,5 MPquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |