Wat je jezelf echt moet afvragen is, "ben ik tevreden met hoe mijn leven nu is?"quote:Op zondag 19 september 2010 03:29 schreef faalhaas666 het volgende:
Soms denk ik erover om mee te gaan met een singles-reis. Met als achtergrond een leuk persoon tegen te komen... zo simpel is het wel.
Om eerlijk te zijn ben ik daar erg huiverig voor (angstig klinkt weer té) maar het gaat die richting op. Voor mij is het een enorme drempel.
Ik ben nooit zomaar met wildvreemden op vakantie geweest, en vraag me af of het iets voor mij is. Of ik me binnen een vreemde groep makkelijk kan vinden.
Ben in het normale leven geen uitgaansbeest/kroegtijger dus "vrees" vooral de eventuele zuipavonden waar iedereen helemaal te veel losgaat... misschien onterecht, maar dat zijn voor mij rot-scenario's... Ik ben ook niet zo goed in competitie met andere mannen... ik haat competitiegedrag (stoerdoenerij)...; maar misschien is dat ook wel een verkeerd spookbeeld.
Als ik het probeer, dan het liefste eerst iets korts...
Kwam o.a. dit tegen http://www.villavibes.nl/2-Weekendvibes.html , maar er zijn vast meer organisaties.
Heeft iemand ervaringen met dit soort singles-reizen? Wat zijn de voordelen en nadelen?
Ik ben tevreden, op het punt na dat ik "iemand zoek"... merk zelf de innerlijke drang hiernaar (gewoon normaal gezond natuurlijk, maar het houd me dagelijks bezig)... en ik wil dat goed kanaliseren.quote:Op zondag 19 september 2010 22:07 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat je jezelf echt moet afvragen is, "ben ik tevreden met hoe mijn leven nu is?"
Of heb je zoiets van "ik moet nu wel wat gaan ondernemen met mijn leven?"
Dat zegt dan genoeg. Je wilt een vriendin en als je zo doorgaat zal er niks veranderen. Dat betekent dat je nieuwe dingen moet gaan uitproberen. Singles reis is een optie.quote:Op zondag 19 september 2010 23:07 schreef faalhaas666 het volgende:
[..]
Ik ben tevreden, op het punt na dat ik "iemand zoek"... merk zelf de innerlijke drang hiernaar (gewoon normaal gezond natuurlijk, maar het houd me dagelijks bezig)... en ik wil dat goed kanaliseren.
Anderzijds weet ik dat als ik zo door ga als nu er niets zal veranderen...
Ik weet verder niets van singlereizen af, maar dit hoeft toch niet zo'n probleem te zijn? Het lijkt me dat er ook wel dames op zo'n reis zullen zijn die er zo denken als jij... en dat schept al meteen een bandquote:Op zondag 19 september 2010 03:29 schreef faalhaas666 het volgende:
Ben in het normale leven geen uitgaansbeest/kroegtijger dus "vrees" vooral de eventuele zuipavonden waar iedereen helemaal te veel losgaat... misschien onterecht, maar dat zijn voor mij rot-scenario's... Ik ben ook niet zo goed in competitie met andere mannen... ik haat competitiegedrag (stoerdoenerij)...; maar misschien is dat ook wel een verkeerd spookbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |