abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 september 2010 @ 03:29:14 #1
309795 faalhaas666
faalt duivels veel
pi_86591963
Soms denk ik erover om mee te gaan met een singles-reis. Met als achtergrond een leuk persoon tegen te komen... zo simpel is het wel.

Om eerlijk te zijn ben ik daar erg huiverig voor (angstig klinkt weer té) maar het gaat die richting op. Voor mij is het een enorme drempel.

Ik ben nooit zomaar met wildvreemden op vakantie geweest, en vraag me af of het iets voor mij is. Of ik me binnen een vreemde groep makkelijk kan vinden.
Ben in het normale leven geen uitgaansbeest/kroegtijger dus "vrees" vooral de eventuele zuipavonden waar iedereen helemaal te veel losgaat... misschien onterecht, maar dat zijn voor mij rot-scenario's... Ik ben ook niet zo goed in competitie met andere mannen... ik haat competitiegedrag (stoerdoenerij)...; maar misschien is dat ook wel een verkeerd spookbeeld.

Als ik het probeer, dan het liefste eerst iets korts...
Kwam o.a. dit tegen http://www.villavibes.nl/2-Weekendvibes.html , maar er zijn vast meer organisaties.

Heeft iemand ervaringen met dit soort singles-reizen? Wat zijn de voordelen en nadelen?
zoef zoef... faal
pi_86593390
Gvd, stelt er eens een TS in een topic iets proactiefs voor krijg je zo'n teringantwoord.
[edit]Meneer z'n post is al verwijderd[/edit]

@TS: ik heb van de dingen die ik in mijn laatste singletijd ondernomen heb die ik daarvoor nooit zou doen tot nu toe geen spijt gehad.
Ik zou ook met een korte vakantie beginnen. In het ergste geval moet je het een weekend uitzitten en heb je weer wat geleerd over jezelf. In het betere geval heb je het reuze naar je zin gehad. Ik zou het tegenkomen van een partner niet tot doel verheffen. Sowieso ruiken potentiele partners dit, mensen die niet op zoek lijken te zijn zijn zoveel aantrekkelijker. Ten tweede leg je jezelf een ontzettende druk op waardoor het misschien tegen lijkt te vallen.

Dus: ga gewoon fun hebben, verwacht er niet te veel van.
Ik ben ook niet zo'n zuipbeest, wat je zou kunnen proberen is om en om een biertje en een frisje te doen.

Overigens ben ik nog nooit op een singles-reis geweest, maar ik sta er niet negatief tegenover.
pi_86593492
Geen flauw idee of het wat is, maar respect dat je gewoon aan het kijken bent.

Heel nuchter zeg ik: wat heb je te verliezen? Geheid zitten er wel mensen in de groep waar je raakvlakken mee hebt. Mocht er niets van komen verder, dan heb je in elk geval een gezellig weekend beleefd waarin je lekker kan doen wat je leuk vindt :).
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_86594641
Ik kan heel goed begrijpen dat het inderdaad een enorme drempel is, maar dat is het waarschijnlijk voor de meeste andere ook. Wat een andere optie is waar je sowieso niet van dat stoerdoenerij hebt is bij FOX vakanties, daar heb je singles reizen die wat verder gaan. Misschien ligt dit boven je prijsklasse maar daar kan je ook kijken bij de reis en de groepssamenstelling, wat voor leeftijden er al op die reis hebben ingeschreven.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_86597795
Neem even een kijkje in => Alleen op vakantie... #2 Ervaringen en plannen? Daar zijn twee topics met ervaringen :)
  zondag 19 september 2010 @ 20:57:58 #6
317680 GoWithIt
Just like that
pi_86613446
Volgens mij is het altijd wel goed om iets nieuws te ondernemen, ook zonder de mensen die je al kent. Dat is juist een mooie ervaring omdat je dan wel nieuwe mensen MOET leren kennen. Dus ergens zonder bekenden heengaan is niet erg.
Je komt terug met een hoop nieuwe vrienden.
Dus. Dat.
  zondag 19 september 2010 @ 21:58:47 #7
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86617255
de meeste singlesvakanties etc zijn er niet echt op gericht om een relatie te krijgen maar meer om nieuwe mensen te leren kennen en wat leuks te doen met z'n allen. Als je er heen gaat om een potentiële vriendin te ontmoeten ben je echt verkeerd bezig want daar is zo'n vakantie niet voor bedoeld.
Het beste kun je overigens op een survival oid vakantie gaan, daar kampeer je gewoon op een berg met z'n allen en is er dus weinig te zuipen in een kroeg :D.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 19 september 2010 @ 22:07:56 #8
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_86617838
quote:
Op zondag 19 september 2010 03:29 schreef faalhaas666 het volgende:
Soms denk ik erover om mee te gaan met een singles-reis. Met als achtergrond een leuk persoon tegen te komen... zo simpel is het wel.

Om eerlijk te zijn ben ik daar erg huiverig voor (angstig klinkt weer té) maar het gaat die richting op. Voor mij is het een enorme drempel.

Ik ben nooit zomaar met wildvreemden op vakantie geweest, en vraag me af of het iets voor mij is. Of ik me binnen een vreemde groep makkelijk kan vinden.
Ben in het normale leven geen uitgaansbeest/kroegtijger dus "vrees" vooral de eventuele zuipavonden waar iedereen helemaal te veel losgaat... misschien onterecht, maar dat zijn voor mij rot-scenario's... Ik ben ook niet zo goed in competitie met andere mannen... ik haat competitiegedrag (stoerdoenerij)...; maar misschien is dat ook wel een verkeerd spookbeeld.

Als ik het probeer, dan het liefste eerst iets korts...
Kwam o.a. dit tegen http://www.villavibes.nl/2-Weekendvibes.html , maar er zijn vast meer organisaties.

Heeft iemand ervaringen met dit soort singles-reizen? Wat zijn de voordelen en nadelen?
Wat je jezelf echt moet afvragen is, "ben ik tevreden met hoe mijn leven nu is?"

Of heb je zoiets van "ik moet nu wel wat gaan ondernemen met mijn leven?"
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 19 september 2010 @ 23:07:52 #9
309795 faalhaas666
faalt duivels veel
pi_86620495
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:07 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat je jezelf echt moet afvragen is, "ben ik tevreden met hoe mijn leven nu is?"

Of heb je zoiets van "ik moet nu wel wat gaan ondernemen met mijn leven?"
Ik ben tevreden, op het punt na dat ik "iemand zoek"... merk zelf de innerlijke drang hiernaar (gewoon normaal gezond natuurlijk, maar het houd me dagelijks bezig)... en ik wil dat goed kanaliseren.
Anderzijds weet ik dat als ik zo door ga als nu er niets zal veranderen...
zoef zoef... faal
  zondag 19 september 2010 @ 23:11:39 #10
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_86620640
quote:
Op zondag 19 september 2010 23:07 schreef faalhaas666 het volgende:

[..]

Ik ben tevreden, op het punt na dat ik "iemand zoek"... merk zelf de innerlijke drang hiernaar (gewoon normaal gezond natuurlijk, maar het houd me dagelijks bezig)... en ik wil dat goed kanaliseren.
Anderzijds weet ik dat als ik zo door ga als nu er niets zal veranderen...
Dat zegt dan genoeg. Je wilt een vriendin en als je zo doorgaat zal er niks veranderen. Dat betekent dat je nieuwe dingen moet gaan uitproberen. Singles reis is een optie.

Als dat niet werkt, heb je tenminste nieuwe ervaring gekregen, heb je jezelf iets beter leren kennen en daardoor ben je iets meer zelfverzekerder geworden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 19 september 2010 @ 23:26:19 #11
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86621041
Ik zie net dat dat weekendvibes wel gericht is op een partner vinden, nouja, doe je ding zou ik zeggen. De opleidingseis vind ik trouwens echt achterlijk. Als ik een meiske in de kroeg aanspreek heb ik gauw genoeg door als ze niet het meest heldere licht op aarde is, daar heeft opleiding eigenlijk niets mee te maken.
Als je een singlesvakantie zonder verplichtingen wilt moet je eens op www.cirkel.nl kijken.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 25 september 2010 @ 16:57:47 #12
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_86832541
ja cirkel reizen(single-reis) kan ik aanbevelen, het is een leuke manier om omgedwongen nieuwe mensen te leren kennen, ik deed dat dmv de actief reizen waar je activiteiten met elkaar onderneemt zodat je wel met elkaar op moet trekken en zo kunnen er leuke contacten onstaan, zo heb ik aardig wat vrienden/vriendinnen aan overgehouden. Je moet alleen niet denken dat dit een reis is met een dating kantje eraan... dat is het niet maar het kan wel, ik heb al wat stelletjes zien onstaan op zo'n vakantie. Succes ^O^

leuke reizen tot nu toe voor mij:

Axat-Frankrijk
Niederau-Oostenrijk
  zaterdag 25 september 2010 @ 17:07:39 #13
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_86832937
quote:
Op zondag 19 september 2010 03:29 schreef faalhaas666 het volgende:
Ik weet verder niets van singlereizen af, maar dit hoeft toch niet zo'n probleem te zijn? Het lijkt me dat er ook wel dames op zo'n reis zullen zijn die er zo denken als jij... en dat schept al meteen een band :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')