Hyves van je zusje.quote:Op zondag 12 september 2010 02:31 schreef Panzermaus het volgende:
Dus ik dacht mijn kuikendorst te lessen via de Hyves van mijn zusje. Beland ik vervolgens in het meisjes-met-adidasjacks-departement. Ik dacht zo van 'woo jong dit moet ik niet hebben'.![]()
Protip: begin niet op de pagina van een 13-jarige.
[..]
Ga The Cove kijken.
Negative. Je kunt wel de Hyves van deze maarschalk krijgen.quote:
nou daar zou ik wel meer van wille zienquote:Op zondag 12 september 2010 02:35 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
zusjevanpantsermuis.jpg
Ow ja, nou ja het is laat en de havo is heel lang geledenquote:Op zondag 12 september 2010 02:31 schreef Beach het volgende:
Noem het aantal paarden x, het aantal koeien y, en het aantal kippen z. Omdat er 100 dieren gekocht moet worden geldt dat
x + y + z = 100.
Samen kosten de dieren 100 euro. Daarom geldt dat
15 * x + 1 * y + 0,25 * z.
Als we de de tweede vergelijking van de eerste aftrekken vinden we
14 * x - 0,75 * z = 0.
Hieruit volgt:
z = 56 * x / 3.
Omdat z en x gehele getallen moeten zijn, volgt hieruit dat x = 3 en z = 56. Met de eerste vergelijking volgt dat y = 41.
Dus de man komt thuis met:
- 3 paarden a 15 euro = 45 euro
- 41 koeien a 1 euro = 41 euro
- 56 kippen a 0,25 euro = 14 euro
Totaal is dit 45 + 41 + 14 = 100 euro.
Ik heb het van Googlequote:Op zondag 12 september 2010 02:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, nou ja het is laat en de havo is heel lang geleden
Zeker broer en zusquote:Op zondag 12 september 2010 02:38 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn dag is weer goed. Dat echte liefde nog kan bestaan, ik word er helemaal stil van man.
Prachtig om te zien dit wel.quote:Op zondag 12 september 2010 02:38 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn dag is weer goed. Dat echte liefde nog kan bestaan, ik word er helemaal stil van man.
Moet kunnen toch.quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 02:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Moet kunnen toch.Wat maakt dat broer en zus gedoe nou allemaal nog uit, het gaat om de echte liefde.
quote:Op zondag 12 september 2010 02:38 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is 17quote:Op zondag 12 september 2010 02:41 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
in de badkamer togh[ afbeelding ]
Hij heeft iig zijn shirt aan!quote:Op zondag 12 september 2010 02:41 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
in de badkamer togh[ afbeelding ]
Hm. Dolfijnen? Gaan die de wereld overnemen?quote:Op zondag 12 september 2010 02:31 schreef Panzermaus het volgende:
Dus ik dacht mijn kuikendorst te lessen via de Hyves van mijn zusje. Beland ik vervolgens in het meisjes-met-adidasjacks-departement. Ik dacht zo van 'woo jong dit moet ik niet hebben'.![]()
Protip: begin niet op de pagina van een 13-jarige.
[..]
Ga The Cove kijken.
Gokken is leukerquote:Op zondag 12 september 2010 02:31 schreef Beach het volgende:
Noem het aantal paarden x, het aantal koeien y, en het aantal kippen z. Omdat er 100 dieren gekocht moet worden geldt dat
x + y + z = 100.
Samen kosten de dieren 100 euro. Daarom geldt dat
15 * x + 1 * y + 0,25 * z.
Als we de de tweede vergelijking van de eerste aftrekken vinden we
14 * x - 0,75 * z = 0.
Hieruit volgt:
z = 56 * x / 3.
Omdat z en x gehele getallen moeten zijn, volgt hieruit dat x = 3 en z = 56. Met de eerste vergelijking volgt dat y = 41.
Dus de man komt thuis met:
- 3 paarden a 15 euro = 45 euro
- 41 koeien a 1 euro = 41 euro
- 56 kippen a 0,25 euro = 14 euro
Totaal is dit 45 + 41 + 14 = 100 euro.
Ik delf dat Adidasjack van hem. Maar voor de rest lijkt hij me zo'n gozer die kikkers opblaast met een rietje en vroeger kauwgom van de vloer at, en Jos heet.quote:
nee, niets van gehoordquote:Op zondag 12 september 2010 02:45 schreef Rectum het volgende:
Geitjes en Lammetjes! - the making of.
Iemand dat gelezen? Die Hoornie mag gewoon legaal minderjarige geitjes verkrachten.![]()
Wat een baas.![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me ook ja, maar hey in De Badkamer is alles anders..quote:Op zondag 12 september 2010 02:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik delf dat Adidasjack van hem. Maar voor de rest lijkt hij me zo'n gozer die kikkers opblaast met een rietje en vroeger kauwgom van de vloer at, en Jos heet.
quote:#
Naomii
Hoí.
#
Nick
laatste login was mobiel Nick
#
Heleen
Heleen
#
Chantal Priveeee
chantal
#
Amy Van palmhoven.
'amyy .
#
Riekesh --
S.uriBoy
De persoon 'Hoii' is precies het soort meisje waar ik voor ga. Hier een foto van haar hijffies.quote:Op zondag 12 september 2010 02:49 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
24 pagina's aan respect voor deze foto is een lachertje, deze boy verdient beter. Ik zeg: meer respect van
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |