bronquote:Uitslag Vrouwonline vreemdgaanenquete!
Een tijdje geleden hebben jullie een enquête ingevuld over vreemdgaan. Nogmaals bedankt hiervoor. Hier is dan de uitslag!
Vrouwen verwennen hun minnaar meer in bed dan hun eigen vaste partner. Zo trekken zij voor hun minnaar de meest sexy lingerie aan (59%), zijn ze tijdens de seks met hun minnaar ongeremder (54%) en draaien ze hun hand niet om voor anale en orale seks, ingewikkelde/andere standjes en seks met speeltjes. Dit blijkt uit onze vreemdgaan enquête waarop 694 van onze bezoeksters hebben gereageerd.
De vreemdgangsters deinzen niet terug voor seks in de auto met hun 'part time lover' (16%). Andere geliefde locaties zijn een hotel (14%), in het huis van een bekende (6%), bij de minnaar thuis (29%) en in het eigen huis (18%). De vaste partner heeft een behoorlijk minder spannend seksleven en wordt daarom flink benadeeld. Toch geeft een kleine 40% aan dat het seksleven met haar vaste partner is opgebloeid sinds de minnaar in het spel is.
Minnaar op het werk populairst
Opvallend is dat er relatief veel vrouwen hun minnaars op het werk vinden (26%) gevolgd door via vrienden en kennissen (20%) en uitgaan (17%). Toch wordt er op het werk erg weinig gesekst met de minnaar.
Trouw
Meer dan de helft van de vrouwen gaat vreemd. Dit doen zij om zich gelukkig, gewaardeerd of gewoon zichzelf te voelen. Onverwachts blijken de 'vreemdgangsters' erg trouw: 40% doet het met een vaste minnaar, tegenover 18% die het met 'losse scharrels' doet. Bij 37% was het een eenmalige actie.
Spannender of liever?
Hun minnaar moet vooral spannend of een ander type dan hun partner zijn. Slechts een kleine minderheid valt voor haar minnaar, omdat hij liever is dan haar vaste partner. Op de vraag hoe deze vrouwen het zouden vinden als hun partner vreemd zou gaan, antwoordt 64% met ronduit 'kut'.
Online vreemdgaan telt niet
Wat valt er eigenlijk onder vreemdgaan? Volgens 46% is seks met een ander vreemdgaan. 31% vindt zoenen met een ander al vreemdgaan en voor 16% is dat verliefd zijn op een ander. Online vreemdgaan telt trouwens voor 29% niet als vreemdgaan.
Hoezo, jij bent een vrouw?quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:16 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
bron
![]()
Wat heb ik toch een heerlijk leventje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:20 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Hoezo, jij bent een vrouw?Hij gaat online vreemd, vermoed ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar, eh:Dus nog geen 700 reacties. Juistquote:694 van onze bezoeksters hebben gereageerd.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
Hoezo niet?quote:
Wat is volgens de regels van statistiek het juiste aantal om een 95% betrouwbare uitslag te krijgen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:31 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Hij gaat online vreemd, vermoed ik.
Maar, eh:
[..]
Dus nog geen 700 reacties. Juist.
Ja en die site vrouwonline is sowieso een nare, feministische bedoeling .quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:36 schreef Kreator het volgende:
Uit recent enquête onderzoek is gebleken dat enquêtes vaak niet waarheidsgetrouw worden ingevuld. 73% van de mensen geeft aan soms andere antwoorden te geven om zichzelf voor de gek te houden of om te doen laten lijken een spannender leven te hebben.
92% van de ondervraagden had afdwalende gedachten tijdens deze enquête.
Waarbij het dan ook nog zo is dat vrouwen die vreemdgaan waarschijnlijk sneller op zo'n enquête reageren dan vrouwen die niet vreemdgaan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:31 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Hij gaat online vreemd, vermoed ik.
Maar, eh:
[..]
Dus nog geen 700 reacties. Juist.
En jij bent zeker wiskunde expertquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:39 schreef thabit het volgende:
[..]
Waarbij het dan ook nog zo is dat vrouwen die vreemdgaan waarschijnlijk sneller op zo'n enquête reageren dan vrouwen die niet vreemdgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
Ze kunnen daarentegen wel even goed drinkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:32 schreef Hyperdude het volgende:
Een Poolse hoer weegt de helft en kijkt geen SBS.
5. /carequote:Op vrijdag 10 september 2010 08:32 schreef Zith het volgende:
[..]
Wat is volgens de regels van statistiek het juiste aantal om een 95% betrouwbare uitslag te krijgen?
Eens.Sowieso, 50% lijkt mij veel te laag, aangezien alle vrouwen diep van binnen vreemdgaande sletten zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:39 schreef thabit het volgende:
Waarbij het dan ook nog zo is dat vrouwen die vreemdgaan waarschijnlijk sneller op zo'n enquête reageren dan vrouwen die niet vreemdgaan.
Duidelijk een gevalletje comsumptieprostitutie dus.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik lees nergens iets over betaling?
Niet zo overdrijven, Krea, niet bij alle vrouwen zit dat diep van binnen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Eens.Sowieso, 50% lijkt mij veel te laag, aangezien alle vrouwen diep van binnen vreemdgaande sletten zijn.
Bij 50% zit het zo'n beetje aan de oppervlakte, blijkt uit betrouwbaar onderzoek.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:47 schreef mvdlubbe het volgende:
Niet zo overdrijven, Krea, niet bij alle vrouwen zit dat diep van binnen.
Waarom bepaal jij dat het zeer onwaarschijnlijk is dat dit representatief is?quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:46 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
5. /care
Het is zeer onwaarschijnlijk dat deze steekproef representatief is voor 'vrouwen'.
Wat we wel met een bepaalde zekerheid kunnen vermoeden is dat een deel van de vrouwen die dat formuliertje heeft ingevuld zich min of meer zouden kunnen herkennen in de samenvatting ervan.
Anders geef je in de 2e alinea even antwoord op de vraag uit de eerste.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:49 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Waarom bepaal jij dat het zeer onwaarschijnlijk is dat dit representatief is?
Misschien heb jij gewoon zelf wel een totaal ander beeld dat je niet laat bijstellen.
Wel denk ik dat het eventueel geen representatief onderzoek is omdat vrouwen welke vreemdgaan het maar al te leuk vinden zo'n enquete in te vullen terwijl dames welke trouw zijn aan hun partner geen behoeft hebben in een enquete over vreemdgaan. Het zal op deze manier dus een vertekend beeld kunnen geven
Ik denk dat het geen representatief onderzoek is omdat vrouwen welke vreemdgaan het maar al te leuk vinden zo'n enquete in te vullen, terwijl dames welke trouw zijn aan hun partner daar geen behoefte hebben. Het zal op deze manier dus een vertekend beeld kunnen geven.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:49 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Waarom bepaal jij dat het zeer onwaarschijnlijk is dat dit representatief is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |