abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 3 september 2010 @ 21:45:43 #1
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_86041056









Welkom bij het Koffie & Thee topic. Vertel hier over je geweldige ervaringen met koffie en thee, je ochtendbakkie op kantoor, je uber-sterke bakkie om 2 uur 's nachts om je wakker te houden voor wat dan ook. Hoe het verlichting brengt op donkere momenten, hoe het je weer op de been helpt als je er doorheen zit of gewoon over de geur van een vers gezet bakkie die je tegemoet komt, als je net uit je bed bent gestapt en de krant doorploegt op een gezapige zondagochtend.


Topic 1 t/m 1900 kun je hier op een aparte pagina vinden.
1901 | 1902 | 1903 | 1904 | 1905 | 1906 | 1907 | 1908 | 1909 | 1910 |
1911 | 1912 | 1913 | 1914 | 1915 | 1916 | 1917 | 1918 | 1919 |


Deze reeks is een vervolg op WTF heeft iedereen met koffie? Zijn we allemaal cafeinejunks op zeer nadrukkelijke aanvraag van Sander170!

Heb je zin in een spelletje? Pak dan de dobbelstenen en pionnen maar uit de kast voor een gezellig potje Oud-Hollands Koffiebord.

28 februari 2009 bestond KSC twee jaar. Hiervoor is het door OA & MPG gemaakte jubileumtopic omhoog geschopt, met daarin alles over KSC. Pak dus een kop koffie en lees mee: [KSC JUBILEUM] 1 jaar KSC . Zie ook: KSC-wiki .

quote:
In memoriam: Sebasser
Op zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede c_/ .
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' stats

Disclaimer:
Bericht van de GC-mods (BrandX, Symphonic en Heatwave): Dit is een koffiechat die veelal gekoffiëd wordt vanaf de werkplek. Gelieve hier rekening mee te houden. NSFW-pics kan je natuurlijk altijd achter linkjes plaatsen, dan kan men zelf beslissen of men ze wil zien.
Voor alle duidelijkheid, we hebben niets tegen tieten, integendeel wat zouden vrouwen zijn zonder tieten (en mannen zonder manboobs) maar ze horen niet thuis in deze gezellige SC.
overmatige koffieconsumptie, alsmede het plaatsen van "kwartet-reacties" geschiedt uitsluitend op eigen risico!

OP staat hier | Degene met de 300e post opent het nieuwe topic. zo niet, PM even iemand.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  vrijdag 3 september 2010 @ 21:45:58 #2
272858 suikertaartje
strikingly unconventional
pi_86041067
Ik hoorde een keer over een getrouwd stel dat ging scheiden, maar ze waren wel in therapie nog. Ze hadden een keertje hun zoontje meegenomen naar therapie en het jongetje had tijdens de sessie de veters van zijn ouders aan elkaar geknoopt. Om ze letterlijk bij elkaar te houden O+ *snif*
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
pi_86041103
Mijn vader is therapeut in die richting :D
  vrijdag 3 september 2010 @ 21:47:04 #4
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_86041113
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:42 schreef Ferb het volgende:

[..]

Ik al 5x -O-
en ik vorige week zaterdag voor het eerst naar walibi world
pi_86041127
Naatje je bent een vuile lapo hunter :') ;)
Ik had zo'n geniale TT in mijn hoofd -O-

quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hoorde een keer over een getrouwd stel dat ging scheiden, maar ze waren wel in therapie nog. Ze hadden een keertje hun zoontje meegenomen naar therapie en het jongetje had tijdens de sessie de veters van zijn ouders aan elkaar geknoopt. Om ze letterlijk bij elkaar te houden O+ *snif*
Hoe lief O+
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 3 september 2010 @ 21:48:01 #6
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_86041152
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:44 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Zonde! :o Is zo leuk! *O* Zelfs/zeker als volwassene O-) :D
Kijk die happen O+ :*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 3 september 2010 @ 21:48:07 #7
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_86041156
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hoorde een keer over een getrouwd stel dat ging scheiden, maar ze waren wel in therapie nog. Ze hadden een keertje hun zoontje meegenomen naar therapie en het jongetje had tijdens de sessie de veters van zijn ouders aan elkaar geknoopt. Om ze letterlijk bij elkaar te houden O+ *snif*
Ahw.... Jeetje.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 3 september 2010 @ 21:48:14 #8
272858 suikertaartje
strikingly unconventional
pi_86041162
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:46 schreef Ferb het volgende:
Mijn vader is therapeut in die richting :D
jouw vader _O_
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
  vrijdag 3 september 2010 @ 21:48:32 #9
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_86041175
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hoorde een keer over een getrouwd stel dat ging scheiden, maar ze waren wel in therapie nog. Ze hadden een keertje hun zoontje meegenomen naar therapie en het jongetje had tijdens de sessie de veters van zijn ouders aan elkaar geknoopt. Om ze letterlijk bij elkaar te houden O+ *snif*
Die hielt heel veel van zijn ouders
pi_86041183
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ooit was je ex ook een kind. En wat nou als je een brandweerman als ex hebt?
Mijn ex is en zal altijd kind blijven :X
En voor brandweermannen maak ik een uitzondering (uniform :9)
pi_86041185
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

NAAR DE EFTELING?? :o

Nooit geweest :N daar wil ik altijd nog eens een keertje heen.
Is leuk O+
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:

[..]

Ah, okee. Ja, dat is leuk, maar ook wel een beetje 'makkelijk' dan :@
[..]

Ah gos...het is zo lastig allemaal met kindjes erbij, zeker als ze toch (ongewild) veel mee krijgen. En stiekem voelen ze natuurlijk nog veel meer aan dan we doorhebben of zien ook -O-
Op het moment valt dat van onze kant wel mee, de enige momenten dat we het erover hebben, zijn als ik m heb gesproken oid, en dat gebeurt dus niet vaak, eens in de maand ongeveer. De scheiding was voor hen heel goed, ze zijn stukken vrolijker en relaxter.
Alleen bij papa zelf... :X
Vorige keer dat ze thuis kwamen vertelden ze dat I (zijn nieuwe vriendin) tegen de hond zei dat ie maar weg moest blijven bij de voordeur omdat ie daar niet blij van zou worden (van mij dus) Dat soort dingen vind ik gewoon niet kunnen. Hij zegt ook dat ik gemeen ben en alleen maar ben gaan verhuizen om hem te pesten..(Of dat heeft ie ig gezegd)
Dat kun je gewoon niet maken imo.. Maar ja, doe er maar iets tegen.
compact en kleverig.
  vrijdag 3 september 2010 @ 21:49:10 #12
272858 suikertaartje
strikingly unconventional
pi_86041203
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
Naatje je bent een vuile lapo hunter :') ;)
Ik had zo'n geniale TT in mijn hoofd -O-
Wat dan?
quote:
Hoe lief O+
Schattig he? Wel mislukt -O-
Maar goed, soms maar beter ook :Y
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
  Moderator vrijdag 3 september 2010 @ 21:49:25 #13
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_86041213
Lapohunter, heb je de lapo wel gezien? Dat was niet per see de bedoeling hoor ;(
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_86041278
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
Naatje je bent een vuile lapo hunter :') ;)
Ik had zo'n geniale TT in mijn hoofd -O-

[..]

Hoe lief O+
Inderdaad -O-
  vrijdag 3 september 2010 @ 21:51:40 #15
272858 suikertaartje
strikingly unconventional
pi_86041310
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:

Op het moment valt dat van onze kant wel mee, de enige momenten dat we het erover hebben, zijn als ik m heb gesproken oid, en dat gebeurt dus niet vaak, eens in de maand ongeveer. De scheiding was voor hen heel goed, ze zijn stukken vrolijker en relaxter.
Alleen bij papa zelf... :X
Vorige keer dat ze thuis kwamen vertelden ze dat I (zijn nieuwe vriendin) tegen de hond zei dat ie maar weg moest blijven bij de voordeur omdat ie daar niet blij van zou worden (van mij dus) Dat soort dingen vind ik gewoon niet kunnen. Hij zegt ook dat ik gemeen ben en alleen maar ben gaan verhuizen om hem te pesten..(Of dat heeft ie ig gezegd)
Dat kun je gewoon niet maken imo.. Maar ja, doe er maar iets tegen.
Ja, dat bedoelde ik in jouw geval ook, dat ze dus dingen meekrijgen die ze niet zouden moeten horen (van hem/ zijn nieuwe vriendin bewust, van jou misschien soms onbewust)
Want ik kan me heel goed voorstellen dat de kinderen zelf het veel beter doen zonder alle spanningen en verwijten en wat er allemaal was dat niet goed was :Y
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
  vrijdag 3 september 2010 @ 21:51:48 #16
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_86041319
Wat een gedoe met je ex Janies :* Pff...
I never look back, darling. It distracts from the now.
  Moderator vrijdag 3 september 2010 @ 21:52:09 #17
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_86041336
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:48 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Mijn ex is en zal altijd kind blijven :X
En voor brandweermannen maak ik een uitzondering (uniform :9)
Dus je vind je ex lief :P
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_86041378
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:

[..]

Wat dan?
Ja nou das nu niet leuk meer dus laat maar -O-
quote:
Schattig he? Wel mislukt -O-
Maar goed, soms maar beter ook :Y
Mja in sommige gevallen is het beter om uit elkaar te gaan

quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
Lapohunter, heb je de lapo wel gezien? Dat was niet per see de bedoeling hoor ;(
Sinds wanneer heb jij je leven verbetert? Kom je niet meer in ONZ?
pi_86041438
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
Dus je vind je ex lief :P
Damn you got me there
Nee eigenlijk niet, sommige kinderen zijn strontvervelend, zijn etters en zou je het liefst 24/7 achter het behangplakken met 14 emmers lijm en 35 rollen behalng.
Zo dus ook mijn ex....
pi_86041523
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:51 schreef suikertaartje het volgende:

[..]

Ja, dat bedoelde ik in jouw geval ook, dat ze dus dingen meekrijgen die ze niet zouden moeten horen (van hem/ zijn nieuwe vriendin bewust, van jou misschien soms onbewust)
Want ik kan me heel goed voorstellen dat de kinderen zelf het veel beter doen zonder alle spanningen en verwijten en wat er allemaal was dat niet goed was :Y
Tuurlijk krijgen ze van mij/ons ook weleens wat mee, dat voorkom je niet helaas.
Vandaag zat ik aan de telefoon met hem en daar zal ze ook wel wat van gehoord hebben. Ik weet ook niet in hoeverre je alles zou moeten willen verbergen, soms en ik weleens bang dat hij hen dingen vertelt en ik maar probeer om niets te zeggen en dat ze dan problemen gaan krijgen met mij. En mijn keuzes in onze relatie.

Ik wil hen niet vertellen dat hun vader ons alledrie met de dood heeft bedreigd, dat ik uit angst sliep met een klauwhamer onder mn kussen. Enz enz enz.
Hij is daar anders in, alles wat ik verkeerd doe of zeg, vertelt hij hen meteen.
compact en kleverig.
pi_86041566
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:54 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Damn you got me there
Nee eigenlijk niet, sommige kinderen zijn strontvervelend, zijn etters en zou je het liefst 24/7 achter het behangplakken met 14 emmers lijm en 35 rollen behalng.
Zo dus ook mijn ex....
:'(
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 3 september 2010 @ 21:57:49 #22
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_86041579
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Is leuk O+
[..]
Ja ikweet *O*

na 10 jaar er werken is geen enkel park meer echt leuk ;(
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_86041597
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Tuurlijk krijgen ze van mij/ons ook weleens wat mee, dat voorkom je niet helaas.
Vandaag zat ik aan de telefoon met hem en daar zal ze ook wel wat van gehoord hebben. Ik weet ook niet in hoeverre je alles zou moeten willen verbergen, soms en ik weleens bang dat hij hen dingen vertelt en ik maar probeer om niets te zeggen en dat ze dan problemen gaan krijgen met mij. En mijn keuzes in onze relatie.

Ik wil hen niet vertellen dat hun vader ons alledrie met de dood heeft bedreigd, dat ik uit angst sliep met een klauwhamer onder mn kussen. Enz enz enz.
Hij is daar anders in, alles wat ik verkeerd doe of zeg, vertelt hij hen meteen.
Dat komt omdat hij bang is dat de waarheid bovenkomt en de kinderen hem dan zullen verlaten
pi_86041614
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:57 schreef Ferb het volgende:
:'(
Daar hoef je geen traan om te laten hoor
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 3 september 2010 @ 21:59:08 #25
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_86041629
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil hen niet vertellen dat hun vader ons alledrie met de dood heeft bedreigd, dat ik uit angst sliep met een klauwhamer onder mn kussen. Enz enz enz.
Hij is daar anders in, alles wat ik verkeerd doe of zeg, vertelt hij hen meteen.
This is getting pretty sick dude -O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')