Wat RP betreft, hij mag van mij blijven... hij doet mij Mulder vergeten.
* Acathla vindt RP zelfs beter dan Duchovny
na het dieptrieste begin van seizoen 9 was ik *eindelijk* van plan om de show nog één kans te geven... ik was ZO'N grote fan van deze show... maar zo hoeft het echt niet meer voor mij.
Maar goed, de aflevering van zondag "4-D" was dus één van de 10 beste X-Files eps ooit, dus ik blijf maar weer hangen
nu Scully nog even uit de serie werken (damn die heeft totaal geen functie meer zeg) en het kan wel weer redelijk leuk worden...
wat een dieptrieste schim van wat het ooit was... het is niet eens meer "voor X-Files begrippen" slecht.. het is gewoon één van de slechtste series op TV geworden
als ik dit had geweten was ik drie jaar geleden gestopt met kijken
quote:Is Gillian Anderson nu al gestopt?
Op dinsdag 08 januari 2002 00:38 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
okee never mind (ten eerste ben ik nog de enige die het keek) maar goed ik haak nu ook af
wat een dieptrieste schim van wat het ooit was... het is niet eens meer "voor X-Files begrippen" slecht.. het is gewoon één van de slechtste series op TV geworden
als ik dit had geweten was ik drie jaar geleden gestopt met kijken
Het begin van seizoen 9 (geloof ik) dat yorin een tijdje geleden uitzond vond ik wel vermakelijk maar niet echt bijzonder zoals de eerste seizoenen. Maar het wordt dus allemaal nog een stuk erger
ze moeten Scully er gewoon HELEMAAL uitschrijven, AL het gezeik van al die conspiracy-verhalen die er zijn (er zijn er nu een stuk of 10 ofzo.. niemand die ze meer snapt, zelfs de schrijvers niet meer) afronden en dan Doggett en Reyes met z'n 2en op onderzoek uitsturen met NIEUWE verhaallijnen
of gewoon stoppen met de serie .. dat lijkt me het beste. Er is blijkbaar geen talent meer aanwezig.
Redelijk bevredigend einde van de serie. Er wordt een overzicht/samenvatting gegeven van de hele conspiracy wat ik wel een goede zet vond...
quote:Hmm ben je één van de weinigen die het goed vond. Overal lees ik dat ze het een heel erg slecht einde van de serie vonden, omdat die hele conspiracy theorie nog steeds niet helemaal wordt opgelost... Mja.. kep hem zelf nog niet gezien, zie ik volgend jaar wel
[b]Op dinsdag 21 mei 2002 16:21 schreef Redelijk bevredigend einde van de serie. Er wordt een overzicht/samenvatting gegeven van de hele conspiracy wat ik wel een goede zet vond...
quote:Dat is wel waar ja. Chris Carter was altijd goed in het verzinnen van nieuwe story arcs, maar hij kon er nooit echt goed een einde aan breien...
Op dinsdag 21 mei 2002 21:58 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
een te kant en klare oplossing van alles had ik niet bij de serie vinden passen
De allerlaatste dubbelaflevering is nog wel goed, omdat Mulder terugkomt en alles nog eens uitgelegd wordt, maar de rest
* FoXje omarmt zijn DVD boxsets van de vroege seizoenen, toen was het nog goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |