Ben echt zowat uitgegoogled , gelukkig kan ik het uren vol houden ,maar het lijkt erop dat dit een moeilijke wordt :
Ik zoek een USB apparaat dat ik via de computer kan instellen om rook te maken en blazen wanneer ik dat wil ; bijvoorbeeld wanneer ik een mailtje heb.
Ik heb al wel USB fonteintjes gevonden , dat is wel grappig maar dat is niet direct wat ik zoek. Ik wil graag een klein apparaatje aanschaffen dat rook genereert wanneer ik dat dus wil ; net zoiets als de USB Email - notifier. die aangeeft wanneer je een nieuwe mail hebt door een bepaalde kleur te schijnen en knipperen.
Eerst heb ik op mini rook machine gezocht maar die waren nog veel te groot, heb hier een rookmelder die ik niet kan weghalen , en ik wil graag nog iets zien .
Dus volgens mij zijn er da n2 opties over :
• Het hele internet afzoeken naar een USB rook machine die de juiste hoeveelheid rook maakt en sofware heeft waarmee ik zo kan instellen zoals ik wil.
• Wat hardware bij elkaar zoeken, de Email notifier slopen en iemand alles aan elkaar laten solderen tot ik heb wat ik wil.
Ik heb misschien nog een draakje staan , wat mijn ouders waarschijnlijk weggegooid hebben, die vroeger rook kon blazen en op naaimachine olie werkte , er kwam eigenlijk niet genoeg rook uit maar misschien zijn er meer apparaten ontwikkeld die de juiste hardware behuizen ...
Iemand een tip ?
Thanks
Tinoz