abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:25:05 #76
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_85346122
Ha JD.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_85346197
SBS is er ook :p
pi_85346228
Over 2 dagen dus nieuws over de nieuwe spelers.
pi_85346320
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:24 schreef JDude het volgende:

[..]

Nou ja, zoals ik het lees is het vooral die Georgiër die dat roept. Bij Vitesse hebben ze (hoop ik) uit het verleden al wel geleerd om op te passen met dat soort uitspraken. Persconferentie niet gezien overigens, dus ik kan er naast zitten :+.
Wie is die dude van Vitesse? Die roept aan een stuk door dat ze landskampioen willen worden binnen drie jaar.
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:28:45 #80
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_85346321
Gaan ze wel eerst al het belastinggeld terugbetalen voor ze spelers gaan kopen?
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:29:17 #81
3485 kavorka
lure of the animal
pi_85346354
Kezman kan opgehaald worden bij PSG ;)
animal magnetism sexual attractive state
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:29:42 #82
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_85346373
Bizar.


Maar wil de gemeente nu die 27 miljoen terug?? :D
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:30:16 #83
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_85346411
Binnen 3 jaar zijn ze landskampioen :D
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:31:56 #84
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_85346498
Maken ze van de gelredome nu een massagraf?
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:31:59 #85
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_85346503
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:30 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Binnen 3 jaar zijn ze landskampioen :D
Het doet allemaal wel een beetje denken aan ene Karel A. van een jaartje of 10 geleden.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_85346547
Wat een nonchalante antwoorden van die linker van die Merab. Als die vent er zat van is kakt heel vitesse in elkaar.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:33:33 #87
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:34:48 #88
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_85346655
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Wie is die dude van Vitesse? Die roept aan een stuk door dat ze landskampioen willen worden binnen drie jaar.
Karel Aalbers :?
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_85346731
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:33 schreef Ludwig. het volgende:
Dat was de vinger op een zere plek, die vraag over het strafblad.
Inderdaad :') Wat een verbloemende shit is dit zeg bah :r
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:36:51 #90
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_85346750
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:31 schreef JDude het volgende:

[..]

Het doet allemaal wel een beetje denken aan ene Karel A. van een jaartje of 10 geleden.
En we weten allemaal hoe dat is afgelopen
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_85346813
Alles over het crimineel verleden wordt direct afgewimpeld.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:41:35 #92
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_85346989
quote:
Jordania heeft een discutabel verleden in de voetbalwereld. Tijdens een geldoverdracht werd hij ooit neergeknuppeld nadat hij een revolver trok. Ook zou hij betrokken zijn bij de rel rond Johan Boskamp. De Nederlandse trainer was ooit werkzaam in Georgië en zou veel witwasgeld op zijn rekening hebben gekregen.
Wat een cowboy.
2000 light years from home
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:42:08 #93
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_85347013
Krijg net een mailtje:
quote:
Vitesse heeft nieuwe eigenaar
Beste seizoenkaarthouder,

Vitesse krijgt per direct een nieuwe eigenaar. Merab Jordania (49) wordt 100 procent aandeelhouder van de Arnhemse eredivisionist. Met Jordania gaat Vitesse een nieuwe tijdperk in. De club wil binnen drie jaar kampioen van Nederland worden.

De eerste stap van Jordania is het substantieel verhogen van de begroting voor het huidige seizoen en het versterken van de selectie. Jordania neemt de aandelen over van Maasbert Schouten. De huidige voorzitter van de Raad van Commissarissen, was tevens grootaandeelhouder.

Maasbert Schouten: ”Mijn aandelenbelang in Vitesse is altijd van tijdelijke aard geweest. Ik heb nooit eigenaar van Vitesse willen zijn, maar voor de continuïteit van de club was dat enige tijd noodzakelijk. Daar is nu een einde aan gekomen. Mijn persoonlijke ambities om van de club een stabiele middenmoter te maken met een sluitende begroting, zijn hiermee overtroffen. Met deze verkoop lonkt er voor mijn club een glorieuze toekomst.”

De eerste contacten tussen Jordania en Schouten dateren van zondag 11 juli en kwamen op initiatief van Marcell Ham, al vele jaren een goede relatie van Jordania, tot stand. De Georgiër is een grote aanhanger van de Nederlandse school en wilde eigenaar worden van een betaald voetbal organisatie uit de hoogste divisie. Jordania gaf Ham eenduidig aan dat zijn interesse en absolute voorkeur uitging naar Vitesse. Jordania: “De club heeft oog voor het opleiden van jonge voetballers en ik geloof dat je sportief succes kunt creëren door het ontwikkelen van jeugdig talent. Daarnaast is Vitesse één van de oudste profclubs van het land met een rijke historie en biedt Vitesse’s thuishaven GelreDome plaats aan ruim 25.000 supporters.”Voormalig voetballer- en trainer Merab Jordania is ex-president van de Georgische voetbalfederatie en bondscoach van het nationale team. Hij gaat met zijn familie in Arnhem wonen. Jordania: “Mijn bedrijf in Moskou heeft mij niet nodig, daar heb ik mensen voor. Vitesse is nu mijn leven.” Jordania zal in eerste instantie geen personele veranderingen doorvoeren in de organisatie. Jordania: “Ik ben de nieuwe eigenaar, niet de trainer of de algemeen directeur. Met de dagelijkse werkzaamheden bemoei ik me niet. Ik voorzie het management team van de club van (geld) middelen en advies, zodat we betere resultaten kunnen behalen.

Wel zal Jordania zich nadrukkelijk bezig houden met het aantrekken van nieuwe spelers.
Jordania: “Mijn netwerk is aanzienlijk en ik heb zeer goede relaties met grote, internationale clubs. Vitesse zal hier op korte termijn al de vruchten van plukken.”

Daarnaast wil Jordania op de kortst mogelijke termijn een nieuwe trainingsaccommodatie realiseren. Jordania: “Bij de ambities van de club hoort een moderne accommodatie, met uitstekende velden en faciliteiten. De huidige accommodatie voldoet niet aan die eisen en ik wil zo snel mogelijk beginnen met de bouw van een nieuw, kloppend hart van de club, waar jong talent zich kan ontwikkelen en waar ook supporters welkom zijn. De supporters zijn een bepalende factor voor het realiseren van onze ambities. De investeringen die ik doe zorgen ervoor dat het potentieel van de club kan worden benut, maar de fans vormen het grootste kapitaal, het menselijk kapitaal en bestaansrecht van deze club. Samen hebben we een fantastische kans om een nieuwe start te maken.”

Het zogenaamde Golden Share wordt niet overgenomen door Jordania. Zowel verkoper als koper hechten veel waarde aan de rechten die hieruit voortvloeien met betrekking tot de identiteit van Vitesse, waaronder de naamgeving, clubkleuren en vestigingsplaats. Deze blijven gewaarborgd door een onafhankelijk bestuur.
Anonieme tievesclown
pi_85347208
Grote plannen daar. Eens kijken hoe dat gerealiseerd gaat worden in de komende periode.
pi_85347273
Wat zeggen ze ook alweer altijd over dingen die te mooi lijken om waar te zijn?
Jij ook?
pi_85347306
Hele persconferentie gezien. Even kort samenvatting.

Het heeft iets heel onwerkelijks, ik heb er eigenlijk geen woorden voor.
De club is in ieder geval verkocht aan de Georgier, Maasbert Schouten is dus eigenaar af.
Hij zegt een liefde voor het Nederlandse voetbal te hebben, heeft echter ook gesproken met Mechelen en AZ, maar vanwege de jeugdopleiding en het potentieel (als club) voor Vitesse gekozen.
Doelstelling: kampioen, en daarvoor is alles geoorloofd. Begroting zal opgeschroefd worden tot het behaald is en dat betekent dat er spelers gehaald zullen worden waarnaar Vitesse de afgelopen jaren niet eens durfde te kijken. De reden waarom het de afgelopen weken zo stil was, was omdat ze dus geen spelers willen aantrekken die niet in het ambitieniveau van de nieuwe eigenaar paste.
"Give me two days", wat betreft de transferperikelen.
En verder eigenlijk alle discutabele vragen beantwoord op een manier die als muziek in de oren klinkt, maar tegelijkertijd heeft het iets heel onwerkelijks. Binnen drie jaar 'moet' Vitesse dus kampioen worden.

Echt waar, het is de mooiste dag van mijn leven, hoe kansloos het ook mogen klinken, wat betreft voetbal. Maar dit kan toch haast niet goed gaan? Het is té mooi om waar te zijn? :D
pi_85347325
Geruchten gaan dat 4 spelers van Chelsea op huurbasis zullen vertrekken naar Arnhem en Vitesse heeft vanmiddag op een aantal spelers geboden zo meld RTL 7, Beerens, Mertens, Fer en Vlaar zou Vitesse graag willen hebben.
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:51:09 #98
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85347357
En toen was het Nederlandse voetbal dood.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:52:21 #99
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_85347399
_O- _O- hebben jullie nou niets geleerd van aalbers?

quote:
"We gaan met Vitesse nu voor de landstitel en de Champions League," zei Vitesse-voorzitter Maasbert Schouten die door het nieuws terug zal treden als voorzitter van de Arnhemmers. "De rode lichten staan vanaf nu op groen in Arnhem. 16 augustus is voortaan een feestdag in onze stad."
http://www.omroepgelderla(...)n-nieuwe-spelers.htm

wel benieuwd welke spelers er gaan komen :)
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:52:38 #100
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_85347409
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:50 schreef DeVinger het volgende:

Maar dit kan toch haast niet goed gaan? Het is té mooi om waar te zijn? :D
Het doet allemaal wel heel erg denken aan de laatste jaren dat ik bij Arnhem in de buurt woonde, en geruchten steeds de ronde deden over "ver gevorderde besprekingen" met Coca-Cola, Walmart en wat al niet meer.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')