abonnement Unibet Coolblue
pi_85752818
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:19 schreef blckbb het volgende:
Wel gaar dat ik met de meeste mensen hier compatibility heb met mijn artiesten die ik al heel lang luister. Artiesten die ik pas enkele weken ken zie ik hier niet terug :P
Your musical compatibility with Geert-3 is Super

Music you have in common includes Pink Floyd, The Beatles, The Who, The Doors and Jimi Hendrix.

:D
pi_85752906
Your musical compatibility with Migielb is High
Music you have in common includes The Kinks, The Smiths, Pink Floyd, The Beatles and The Doors.
pi_85752944
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:26 schreef friekin_ het volgende:
Your musical compatibility with Migielb is High
Music you have in common includes The Kinks, The Smiths, Pink Floyd, The Beatles and The Doors.
We zijn ook al vriendjes hè. ;)
pi_85752987
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:27 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

We zijn ook al vriendjes hè. ;)
Ja. Wel apart dat bijna dezelfde artiesten genoemd worden wel. :P
pi_85753020
quote:
Your musical compatibility with Migielb is Super (96.414%)

Music you have in common includes Pink Floyd, The Beatles, The Police, The Kinks and The Velvet Underground.
Interessant, kom zelden mensen tegen die zowel The Beatles als The Kinks als common artiesten hebben :P Heb je ook maar even als vriend toegevoegd :@
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_85753131
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:28 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Interessant, kom zelden mensen tegen die zowel The Beatles als The Kinks als common artiesten hebben :P Heb je ook maar even als vriend toegevoegd :@
Relaxed. :D Ja is wel een vreemd verhaal van mijn kant. :P Paar jaar geleden begonnen met het echt luisteren naar the Beatles, en ineens miste ik heel wat nummers van wie ik vroeger dacht dat het ook the Beatles waren. :P En toen kwam ik achter the Kinks. ;) Was wel lachen. :P

-edit- vaag, mijn last.fm voegt de nummers die ik nu luister niet meer toe. :P
-edit2- owh nu staan ze er ineens. :')
pi_85753192
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:24 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Your musical compatibility with Geert-3 is Super

Music you have in common includes Pink Floyd, The Beatles, The Who, The Doors and Jimi Hendrix.

:D
Haha, ook niet :P Hoewel een Super compatibility altijd leuk is natuurlijk.
pi_85753218
Your musical compatibility with Migielb is Very High

Music you have in common includes Pink Floyd, Jimi Hendrix, The Doors, Cream and Sonic Youth.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_85753241
Wat luisteren mensen hier toch goede muziek. ;)
pi_85753439
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:34 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat luisteren mensen hier toch goede muziek. ;)
Ik denk dat de komende maanden mijn Jazz-artiesten een hele slag gaan inhalen op de overall :P

Mijn 3 maanden lijst is al een wereld van verschil vergeleken met overall :P
pi_85753461
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:31 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Relaxed. :D Ja is wel een vreemd verhaal van mijn kant. :P Paar jaar geleden begonnen met het echt luisteren naar the Beatles, en ineens miste ik heel wat nummers van wie ik vroeger dacht dat het ook the Beatles waren. :P En toen kwam ik achter the Kinks. ;) Was wel lachen. :P

-edit- vaag, mijn last.fm voegt de nummers die ik nu luister niet meer toe. :P
-edit2- owh nu staan ze er ineens. :')
Oh dat probleem had ik net ook, maar nu is het inderdaad weer opgelost. :) Net op tijd, want ik ben bijna bij de 2500 plays. :@ Niks vergeleken met jullie, maar ik gebruik Last.fm ook pas echt sinds een paar maanden.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_85753472
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:34 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat luisteren mensen hier toch goede muziek. ;)
Dank je :P
pi_85753518
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:39 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Oh dat probleem had ik net ook, maar nu is het inderdaad weer opgelost. :) Net op tijd, want ik ben bijna bij de 2500 plays. :@ Niks vergeleken met jullie, maar ik gebruik Last.fm ook pas echt sinds een paar maanden.
Vriendjes zijn? O+
pi_85753535
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:39 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Oh dat probleem had ik net ook, maar nu is het inderdaad weer opgelost. :) Net op tijd, want ik ben bijna bij de 2500 plays. :@ Niks vergeleken met jullie, maar ik gebruik Last.fm ook pas echt sinds een paar maanden.
Nog 3. :D Heb je even toegevoegd. :P Goede muziek.
pi_85753617
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:40 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Nog 3. :D Heb je even toegevoegd. :P Goede muziek.
Thanks, jij ook! Ook een aantal artiesten die op mijn lijstje staan van dingen waar ik nog eens wat meer van moet luisteren. :)

friekin: ik stuur je wel een request! O+
-edit- Oh je was me al voor. :D
Are you pondering what I'm pondering?
pi_85753639
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:42 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Thanks, jij ook! Ook een aantal artiesten die op mijn lijstje staan van dingen waar ik nog eens wat meer van moet luisteren. :)

friekin: ik stuur je wel een request! O+
Te laat, was je voor ;)
pi_85753738
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:42 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Te laat, was je voor ;)
Ik zie bij jou 2 Unlimited staan, dat was mijn eerste cd. :D O+
Are you pondering what I'm pondering?
pi_85753919
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:44 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik zie bij jou 2 Unlimited staan, dat was mijn eerste cd. :D O+
Van mij ook!!! :D Ik zet ze af en toe nog eens aan, lekker meebleren O+
pi_85753937
Mag ik hier even een artiest aanraden? Circadian Eyes. Heeft twee EPs uitgebracht en zijn allebei integraal op Last.FM te beluisteren.
http://www.last.fm/music/Circadian+Eyes

Mijn favoriete track van hem: What Remains of Our Chalk Road.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_85754036
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:38 schreef blckbb het volgende:

[..]

Ik denk dat de komende maanden mijn Jazz-artiesten een hele slag gaan inhalen op de overall :P

Welke ongeveer? Ik luister wel Miles Davis, Orentte Coleman en wat random jazz maar ben nog op zoek naar meer jazz. Vooral in het genre Davis of anders een beetje modern jazz.
pi_85754236
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:51 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Welke ongeveer? Ik luister wel Miles Davis, Orentte Coleman en wat random jazz maar ben nog op zoek naar meer jazz. Vooral in het genre Davis of anders een beetje modern jazz.
Zie mijn Last.fm :D :P

Zoek je een bepaald hoofdinstrument of? Dit zijn iig mijn favorieten hoewel er nog honderden te ontdekken zijn :P!
Gitaar; Wes Montgomery, Charlie Christian en John Scofield
Blazers: John Coltrane (sax), Miles Davis (trompet&sax)
Bas: Markus Miller
Overigen: Red Garland Quintet, Toots Thielemans (!), Duke Ellington, Louis Armstrong, Ella Fitzgerald en Frank Sinatra (in hoeverre je dat ECHT als Jazz opvat :P )

Maar er zijn er nog zoveel die ik wil ontdekken :P De Jazzwereld is gigantisch groot :P
pi_85754483
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:56 schreef blckbb het volgende:

[..]

Zie mijn Last.fm :D :P

Zoek je een bepaald hoofdinstrument of? Dit zijn iig mijn favorieten hoewel er nog honderden te ontdekken zijn :P!
Gitaar; Wes Montgomery, Charlie Christian en John Scofield
Blazers: John Coltrane (sax), Miles Davis (trompet&sax)
Bas: Markus Miller
Overigen: Red Garland Quintet, Toots Thielemans (!), Duke Ellington, Louis Armstrong, Ella Fitzgerald en Frank Sinatra (in hoeverre je dat ECHT als Jazz opvat :P )

Maar er zijn er nog zoveel die ik wil ontdekken :P De Jazzwereld is gigantisch groot :P
Ik zal wel even checken. :) Thanks. Gitaar is vooral mijn favoriet, maar ook trompet en sax.
pi_85754601
Nou, het scrobblen wil weer niet. Nu sta ik stil op 2499. :')
Are you pondering what I'm pondering?
pi_85754877
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:56 schreef blckbb het volgende:

[..]

Zie mijn Last.fm :D :P

Zoek je een bepaald hoofdinstrument of? Dit zijn iig mijn favorieten hoewel er nog honderden te ontdekken zijn :P!
Gitaar; Wes Montgomery, Charlie Christian en John Scofield
Blazers: John Coltrane (sax), Miles Davis (trompet&sax)
Bas: Markus Miller
Overigen: Red Garland Quintet, Toots Thielemans (!), Duke Ellington, Louis Armstrong, Ella Fitzgerald en Frank Sinatra (in hoeverre je dat ECHT als Jazz opvat :P )

Maar er zijn er nog zoveel die ik wil ontdekken :P De Jazzwereld is gigantisch groot :P
Ik zal ze ook even uitchecken, ik ken alleen de muziek van Miles Davis en Coltrane uit dit lijstje, luister zelf het meest naar Charles Mingus.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_85754995
Ohja, een wat moderner jazzbandje die ik goed vind (en wss binnenkort live ga zien) is The Ploctones :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')