quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef -Hans- het volgende:
Hoe vet is dat?! Moby - Everytime you touch me
Zoals?? enlighten mequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:16 schreef Bol_Wan het volgende:
1 September al, man wat komt er veel vets uit binnekort
nee, was gelukkig nog niet op, had er nog eentje achter liggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dat kan toch helemaal niet, Timoer!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen zin in stelling geneuzel dus ff eigen muziek!
Gelukkig staan we nog in de plus, Timoer!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:19 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nee, was gelukkig nog niet op, had er nog eentje achter liggen
zo uit mijn hoofd, Joshua Radin, Interpol, Paul Smith, Weezer, Wombats dus, en nog een hoop waar ik even niet meer op komquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:19 schreef Timo20 het volgende:
Zo,ff geen gelul pour moi: op itunes FM: Pet Shop Boys - Domino Dancing![]()
![]()
[..]
Zoals?? enlighten me!!
![]()
@ TT
![]()
Foo Fighters duurt ook niet al te lang meer, aan de twitterberichtjes te lezenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zo uit mijn hoofd, Joshua Radin, Interpol, Paul Smith, Weezer, Wombats dus, en nog een hoop waar ik even niet meer op kom
Wij willen Marijke terug!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:23 schreef -Hans- het volgende:
Tsjonge jonge laat die man toch even uitpraten?! Maar goed, alweer bijna 10 minuten gelul op de ether. Muziek graag!
QFTquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wij willen Marijke terug!Die heeft tenminste én humor én respect voor haar gasten...
daar irriteer me ook mateloos aan, de man zit al jaaaren in de politiek maar Sharid weet et beterquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:23 schreef -Hans- het volgende:
Tsjonge jonge laat die man toch even uitpraten?! Maar goed, alweer bijna 10 minuten gelul op de ether. Muziek graag!
En daarom luister ik dus zelden na 22 uur nog naar 3FM.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:23 schreef -Hans- het volgende:
Tenenkrommend. Echtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
daar irriteer me ook mateloos aan, de man zit al jaaaren in de politiek maar Sharid weet et beter
Meestal is het idd wel een vast tijdstip waarop ze beginnen te kletsen. Opzich kan je daar dan wel rekening mee houdenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:29 schreef Bol_Wan het volgende:
gelukkig is dat gelul maar 1/4 van de uitzending ofzo, dus het is nog wel uit te houden, zeker met andere muziek binnen handbereik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |