abonnement Unibet Coolblue
pi_84950043
Even een kloontje aangemaakt.

Ik heb de laatste tijd vervelende dromen over Wesley Sneijder en pokemon Silver, voor de gameboy advanced. Ze zijn eigenlijk begonnen middenin het WK (toen NL tegen Slowakije moest spelen) en zijn niet meer weggegaan. Wel heb ik er een tijdje geen last van gehad, maar toch keerden ze constant weder. Vannacht was het toppunt: 7 dromen over Wesley Sneijder, die het weer op mijn pokemon Silver gemunt had (dit is een serieus topic, houd die kinderachtige replies a.u.b. achterwege). Deze keer was hij echter veranderd in een bodybuilder.

Ik lag te slapen (in mijn droom) toen er opeens op mijn voordeur gebonst werd. Verschrokken stond ik op en keek door de spyhole en ja hoor, het was Wesley weer, deze keer met een kwadraat aan vetvrije massa en zo'n 20 centimeter langer. Hij vroeg of ik hem binnen wilde laten, omdat hij mijn pokemon Silver wou 'lenen' (dat kennen we nu onderhand wel... vorige keer gaf hij het ook niet terug). Ik zei dat ik hem al uitgeleend had aan een vriend, maar hij zei dat dat niet waar was omdat de savegame overeenkwam met de savegame van de vorige keer toen ik dat ook had gezegd (in een andere droom) en dat er dus niet op gespeeld was. Hij werd woedend en zei dat hij de deur zou inslaan als ik hem niet binnenliet. Ik heb hem genegeerd en de politie gebeld, die meteen zou komen. Huiverend heb ik in de kelder gezeten, until disaster struck. Wesley was weer terug en hij was op de deur aan het rammen. Ik kon slechts gissen naar wat hij bij zich had. Uiteindelijk brak hij binnen en brulde hij: "Waar is mijn pokemon Silver?!?!?!?!" Hij stormde naar boven en gooide mijn hele kamer overhoop, daarna kwam hij terug naar beneden en gooide hij stoelen door de huiskamer.

Ik kroop de kelder uit; ik redeneerde dat hij niet meer terug naar boven zou komen omdat hij daar al gezocht had en zou me onder het bed verstoppen. Hij zag me echter en zo begon een achtervolging. Hij was helaas sneller, hoe kan het ook anders?! Hij gooide me op bed en sloeg me in m'n gezicht, zo hard dat ik een white ko-flash kreeg en even van de wereld was. Ik zei dat hij mijn pokemon Gold mocht hebben, maar daar wilde hij niets van weten. Hij sloeg me weer, de rest kan ik me niet meer herinneren want toen werd ik huilend wakker. Mijn vriendin, die pas 14 is, trekt het ook allemaal niet meer en we zoeken dus naar een serieuze oplossing.

Ik ben laatst opgenomen in een slaapcentrum, maar die hadden ook weinig uitsluitende informatie noch oplossingen. We worden er helemaal gek van, dus ik vroeg me eigenlijk af of jullie serieus advies hadden? Nogmaals, graag de kinderachtige reacties achterwege laten.
pi_84950175
Wat een debiel verhaal zeg :')
quote:
Ik ben laatst opgenomen in een slaapcentrum, maar die hadden ook weinig uitsluitende informatie noch oplossingen.
Ik verwacht niet dat fokkers een grotere kennis hebben.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 19:28:29 #3
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_84950233
:') :'(
Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 19:28:51 #4
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_84950254
Je kunt beter over Yolanthe dromen.
Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 19:50:28 #5
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_84951081
Leuke droom :D
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_84951391
Epic.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_84966957
quote:
Nogmaals, graag de kinderachtige reacties achterwege laten.
You just gotta be trolling now.
pi_84973031
Hoe oud is TS? :)
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 14:18:32 #9
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_84974026
...ik weet het niet, TS.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_84984222
Wesley Sneijder, doe je sintel aanval! :@

klinkt kut ts, maar het verhaal is wel episch. Kan je niet een pokémon inzetten om hem weg te jagen?
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:07:30 #11
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84984407
ik vraag me af waar ik die dwangbuis toch had gelaten :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_84984717
Het is echt hilarisch en episch maar als het serieus is is het ook wel heel erg vervelend natuurlijk, dus laat ik maar een echte reactie geven, wie weet heb je er wat aan...

Het schijnt dat lucid dreaming een methode kan zijn om van herhaalde nachtmerries af te komen.

Treatment for nightmares

quote:
It has been suggested that sufferers of nightmares could benefit from the ability to be aware they are indeed dreaming. A pilot study was performed in 2006 that showed that lucid dreaming treatment was successful in reducing nightmare frequency. This treatment consisted of exposure to the idea, mastery of the technique, and lucidity exercises. It was not clear what aspects of the treatment were responsible for the success of overcoming nightmares, though the treatment as a whole was successful.[12]

Australian psychologist Milan Colic has explored the application of principles from narrative therapy with clients' lucid dreams, to reduce the impact not only of nightmares during sleep, but also depression, self-mutilation, and other problems in waking life. Colic found that clients' preferred direction for their lives, as identified during therapeutic conversations, could lessen the distressing content of dreams, while understandings about life—and even characters—from lucid dreams could be invoked in "real" life with marked therapeutic benefits.[13]
Bron.

Ken je het (masterlijke) nummer 'Higher' van Creed?

Ik kwam er laatst achter waar dat lied over gaat:

quote:
"Higher" is the first single to be released from Creed's 1999 album, Human Clay. Vocalist Scott Stapp actually wrote the song about the power of lucid dreaming.[1]

The song was written after Stapp used the technique to stop a recurring nightmare he had been experiencing in which he was pursued and killed by a gunman. In the dream, he would turn left at the end of a highway and hide under a bridge, only to be found by his assailant and shot. When he had studied lucid dreaming and tried the technique, he was able to turn right and escape the gunman. Stapp stated that after he wrote the lyrics, he never had the dream again. "Higher" was Creed's major breakthrough hit which helped to place them firmly in the US mainstream.
Ik heb er geen ervaring mee en er is volgens mij vrijwel geen onderzoek naar gedaan, maar het valt te proberen. :)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:59:55 #13
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_84986271
Op je buik slapen, dan droom je niet.
pi_84987729
wat
pi_85074039
Sorry TS, ik moest lachen ;( Schrijf er een boek over.
pi_85075380
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 20:59 schreef Fenomeno het volgende:
Op je buik slapen, dan droom je niet.
Oh jawel! :o

On topic: Wat een verhaal.. Heb je zelf een (rationele) verklaring voor de onderwerpen in je droom? Zoals hoe je Pokemon Silver linkt aan Wesley Sneijder? Vooral pokemon Silver verbaast me.. Als je vriendin 14 is, ga ik ervan uit dat jij ook rond die leeftijd bent. Dan ben je toch eigenlijk wel jong om dat spel te kennen nietwaar?
pi_85091068
TS is 20 (zie Leeftijdsverschil, haar ouders doen moeilijk).

Tip voor TS: Wesley houdt veel meer van goud dan van (Pokemon) zilver, distract him with that!

pi_85091200
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 13:43 schreef Musyn het volgende:
Hoe oud is TS? :)
gokje... 14 })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_85091396
Waar is mijn pokemon Silver?!?!?!?! :(
pi_85091400
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:16 schreef rubje het volgende:

[..]

gokje... 14 })
Hij is volgens eigen zeggen bijna 21.
  zondag 5 september 2010 @ 13:31:18 #21
313789 TheFamousMan
"De Stroboscoop"
pi_86087057
veel sterkte man, zal je nodig hebben ;)
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
  woensdag 8 september 2010 @ 16:31:07 #22
302023 klammenoorseboskat
Legendary slash daddy.
pi_86208668
dit is toch wel verdomme een topic naar mn hart.

wat een debiel verhaal haha
-
pi_86229890
Pokémon Silver was voor de Gameboy Color, niet Advanced. :')
  FOK!Babe donderdag 9 september 2010 @ 02:10:36 #24
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86229919
quote:
Op donderdag 9 september 2010 02:07 schreef FOKkû het volgende:
Pokémon Silver was voor de Gameboy Color, niet Advanced. :')
Technisch gezien kan je Pokemon Silver prima spelen op de Advanced 8-)
  donderdag 9 september 2010 @ 08:15:26 #25
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_86231609
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:28 schreef di0r1 het volgende:
Je kunt beter over Yolanthe dromen.
:9
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')