abonnement Unibet Coolblue
pi_85622464
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:24 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Hij is wel aardig. Alleen heb je voor dat geld (volgens mij) als het goed is eentje met een sterkere Cortex Processor. Ik denk dat het slimmer is om voor zoiets te gaan.
De beschrijving maakt nog niet duidelijk welke processor het nou om gaat.
Heb je een voorbeeld?
pi_85624222
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 11:03 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Die van jou is heel anders dan de mijne.
Heeft die van jou wel Android Market dan? Nu na een goed weekend in gebruik vind ik het toch wel balen dat er op die van mij alleen zo'n gare app market zit met voornamelijk Chinese zooi.
pi_85637808
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:19 schreef Miffy1 het volgende:

[..]

Heeft die van jou wel Android Market dan? Nu na een goed weekend in gebruik vind ik het toch wel balen dat er op die van mij alleen zo'n gare app market zit met voornamelijk Chinese zooi.
Je zou deze site kunnen proberen.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:17:23 #229
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_85638057
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:19 schreef Miffy1 het volgende:

[..]

Heeft die van jou wel Android Market dan? Nu na een goed weekend in gebruik vind ik het toch wel balen dat er op die van mij alleen zo'n gare app market zit met voornamelijk Chinese zooi.
Ik heb gewone engelse apps alleen mijn market place ziet er heel anders uit.

Voor de demo version expired:

Pads van het merk EKEN met VIA Wondermedia chipset blijken onder de motorkap stiekem 'naar huis' te communiceren. Een forumlid van de website Slatedroid.com achterhaalde in de code enkele routines die er voor verantwoordelijk zijn dat de tablets wifi-informatie naar de fabrikant terugsturen. Als de informatie niet klopt, wordt de pad vergrendeld en verschijnt er in rode letters 'FOR DEMO ONLY' in het beeldscherm.

Vooralsnog is er geen oplossing voor dit probleem. Meer informatie kunt u vinden op de bronpagina.

Bron: Slatedroid
http://www.androidpads.nl(...)atest-news&Itemid=50

[ Bericht 43% gewijzigd door MagischMannetje op 24-08-2010 12:03:14 ]
pi_85657102
Hoe zetten jullie je aPad eigenlijk uit?
1: één keer op de knop met het vierkantje drukken (standbye)
2: knop met vierkantje lang indrukken, dan op shut down klikken
3: knop met vierkantje lang indrukken, dan op shut down klikken. Daarna nog de switch op off zetten
4: switch op off zetten

Heb namelijk wel eens last van dat tijd niet klopt als de aPad een tijdje 'uit' heeft gestaan. Blijkbaar houdt hij hem niet helemaal bij.

Hebben jullie trouwens ook wel eens last van dat de aPad een hele zooi applicaties actief heeft staan als je hem aan zet? Als ik hem aan zet en de taskkiller open, staan er soms iets van 8 a 9 applicaties in open. :?
pi_85657138
Dit is hem dan, de Samsung Galaxy Tab:



Op de site van Engadget staat een teaser video:

http://www.engadget.com/2(...)ficial-teaser-video/
pi_85658140
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 18:55 schreef rcco het volgende:
Dit is hem dan, de Samsung Galaxy Tab:

[ afbeelding ]

Op de site van Engadget staat een teaser video:

http://www.engadget.com/2(...)ficial-teaser-video/
Dat kan best een mooi ding worden.
pi_85678383
Goed ik overweeg ook zo'n chinese android tablet te kopen voor 100 ballen. Maar ik kwam dus dit filmpje tegen: http://www.ipadplanet.nl/(...)-prima-te-gebruiken/
En ja het ziet er ok uit, maar waar ik me enorm aan erger dat het menu alsnog schokkerig gaat en niet super responsief is. Is dat ook na een update of iets dergelijks zo?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:55:15 #234
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_85680436
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 18:54 schreef GuitarJJ het volgende:
Hoe zetten jullie je aPad eigenlijk uit?
1: één keer op de knop met het vierkantje drukken (standbye)
2: knop met vierkantje lang indrukken, dan op shut down klikken
3: knop met vierkantje lang indrukken, dan op shut down klikken. Daarna nog de switch op off zetten
4: switch op off zetten

Heb namelijk wel eens last van dat tijd niet klopt als de aPad een tijdje 'uit' heeft gestaan. Blijkbaar houdt hij hem niet helemaal bij.

Hebben jullie trouwens ook wel eens last van dat de aPad een hele zooi applicaties actief heeft staan als je hem aan zet? Als ik hem aan zet en de taskkiller open, staan er soms iets van 8 a 9 applicaties in open. :?
knop met vierkantje lang indrukken, dan op shut down klikken
En dat van de applicaties die openen kan je VAAK in de instellingen van die apps uitzetten.
pi_85681978
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:55 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

knop met vierkantje lang indrukken, dan op shut down klikken
En dat van de applicaties die openen kan je VAAK in de instellingen van die apps uitzetten.
Kun je mijn bevinding boven jou reactie bevestigen?

Ow en nog een zeer belangrijke vraag, welke android ipad clone tablets zijn wel via een android upgrade up te graden? Aangezien de irobot daar toe dus al geen mogelijkheden heeft.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:53:59 #236
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_85682552
hoe zijn eigenlijk de Telechips cpu's (tevinden in Haipad en Gpads)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 13:34:19 #237
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_85686534
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:27 schreef Berend. het volgende:

[..]

Nouja. Ik denk dat hij dan nog nooit een iPad in ze handen heeft gehad. Natuurlijk is de iPad veel duurder, maar je kan het gewoon niet vergelijken. De aPad productie kosten zijn volgens mij 60euro(zei iemand in het topic). En van een iPad 250euro. Dat zegt natuurlijk heeeel veel over de kwaliteit. De brightness is onwijs laag, niet mooi metaal, maar plastic achterkant/ onwijs snel krassen. En ik ben niet de enige. ;)
Apple is natuurlijk de voorloper van een mogelijke hype met dat ding en uiteraard komen er clones. Tussen nu en een jaar heb je vergelijkbare modellen met dezelfde of juist betere prestaties. Dat zie je in de telefoniewereld: Alles gaat over naar Android (en ben benieuwd hoelang Blackberry en Nokia vast blijven houden aan hun OS): Google wilde (en heeft) zo'n ding geintroduceerd, maar de telefoniemarkt is hun nu voor.

Ik zie het voordeel van een iPad niet tov een laptop met touchscreen (maar dan met mindere functionaliteit). De Toshiba Portege bv.

Kan iemand me overtuigen waarom ik zo'n i/aPad ding moet hebben?
The best firms advertise the least...
pi_85687710
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:34 schreef edcetera het volgende:

[..]

Apple is natuurlijk de voorloper van een mogelijke hype met dat ding en uiteraard komen er clones. Tussen nu en een jaar heb je vergelijkbare modellen met dezelfde of juist betere prestaties. Dat zie je in de telefoniewereld: Alles gaat over naar Android (en ben benieuwd hoelang Blackberry en Nokia vast blijven houden aan hun OS): Google wilde (en heeft) zo'n ding geintroduceerd, maar de telefoniemarkt is hun nu voor.

Ik zie het voordeel van een iPad niet tov een laptop met touchscreen (maar dan met mindere functionaliteit). De Toshiba Portege bv.

Kan iemand me overtuigen waarom ik zo'n i/aPad ding moet hebben?
Natuurlijk kun je op een Toshiba Portege meer, maar wel 2 kanttekeningen:
- Die Toshiba is wel heel wat logger, zwaarder en minder portable, dat ding kun je echt geen uur in ebook style voor je hoofd houden (ziet er ook niet uit btw met zo'n ding)
- Apps op een iPad zijn gemaakt voor een mobiel touchscreen device, alles wordt ontworpen omtrent deze touchscreen interface en werkt daardoor ook altijd responsief en goed. Windows op je Toshiba is mooi, maar uiteraard niet speciaal ontworpen voor touchscreen, ja het werkt, maar niet zoals je dat op een iPad hebt. Tevens is bijna alle software voor Windows niet speciaal voor touchscreens ontworpen, dus je touchscreen besturing en ervaring met alle programma van dien zullen nooit optimaal zijn, aangezien bijna alles voor muis en toetsenbord is ontworpen.

Lijkt me allemaal eigenlijk wel erg logisch :P
pi_85697332
Heb m'n US>NL verloop vanmiddag binnen gekregen. Apad laten opladen (rode lampje ging branden). Toen ik een uur later ging kijken was het rode lampje uit, dus ik denk ik switch hem naar on.. gebeurd er nog steeds niets (dacht eerst dat batt gewoon moest opladen). Uiteraard heb ik alle knopjes wel een keer ingedrukt gehad, maar dan kan het toch niet dat 0% backlight probleem zijn of wel? Maaktie geen geluid oid bij opstarten?

Lampje blijft nu ook gewoon uit als ie in de lader zit.. klopt dat? (als ik die 'home' button druk gaat het lampje voor 10sec weer even aan en daarna weer uit..)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 18:40:46 #240
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_85698560
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:02 schreef JapieGijs het volgende:
Heb m'n US>NL verloop vanmiddag binnen gekregen. Apad laten opladen (rode lampje ging branden). Toen ik een uur later ging kijken was het rode lampje uit, dus ik denk ik switch hem naar on.. gebeurd er nog steeds niets (dacht eerst dat batt gewoon moest opladen). Uiteraard heb ik alle knopjes wel een keer ingedrukt gehad, maar dan kan het toch niet dat 0% backlight probleem zijn of wel? Maaktie geen geluid oid bij opstarten?

Lampje blijft nu ook gewoon uit als ie in de lader zit.. klopt dat? (als ik die 'home' button druk gaat het lampje voor 10sec weer even aan en daarna weer uit..)
Hou het lampje ingedrukt totdat je de tux pinguin linksboven ziet.
pi_85698783
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:40 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Hou het lampje ingedrukt totdat je de tux pinguin linksboven ziet.
Denk dat ik die net niet lang genoeg ingedrukt gehouden heb, hij doet het nu prima :)
pi_85717064
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 18:55 schreef rcco het volgende:
Dit is hem dan, de Samsung Galaxy Tab:

[ afbeelding ]

Op de site van Engadget staat een teaser video:

http://www.engadget.com/2(...)ficial-teaser-video/
Eindelijk een fatsoenlijke poging om een Androidtablet neer te zetten.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 04:42:58 #243
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_85717121
Eindelijk, video calling en full web browsing op een tablet die er mag wezen als ik het zo lees. Kan ik de ipad weer aan m'n werkgever teruggeven.

Ik cam veel met het moederland dus da's een vereiste voor mij.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_85718126
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 04:20 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Eindelijk een fatsoenlijke poging om een Androidtablet neer te zetten.
Helaas zal de prijs ook "fatsoenlijk" zijn
All management is Strategic Management.
pi_85722710
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:55 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

knop met vierkantje lang indrukken, dan op shut down klikken
En dat van de applicaties die openen kan je VAAK in de instellingen van die apps uitzetten.
En nog een keer @MagischMannetje omdat hij mijn vraag negeert....

Kun je mijn bevinding boven jou reactie bevestigen?

Ow en nog een zeer belangrijke vraag, welke android ipad clone tablets zijn wel via een android upgrade up te graden? Aangezien de irobot daar toe dus al geen mogelijkheden heeft.
pi_85723851
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:22 schreef Apekoek het volgende:
Ow en nog een zeer belangrijke vraag, welke android ipad clone tablets zijn wel via een android upgrade up te graden? Aangezien de irobot daar toe dus al geen mogelijkheden heeft.
Elke tablet met een VIA processor.
pi_85733885
Ow nee, heb helaas mijn FocalPrice Apad binnen. Nu wil ik alleen perse het Nu.nl-app. :{ Ik zie nergens Google Android Apps staan, maar alleen market Apps.. :6 Kan toch niet? Waar is Android Market? :D
pi_85735849
na een paar dagen te hebben gezocht, vraag ik het hier maar even..

Ik ben opzoek naar een tablet:
-liefst met android 2.1 en gewoon market aanwezig ed.
-max 10/11 inch
-plaats voor simkaart voor 3g (en anders: samen moeten kunnen werken met dongel)
-max 250 e
-nederlandse winkel/webshop.

Mijn zoektocht is tot nu toe blijven steken op bijv een archos 5 internet tablet. maar daar is nergens
op geen enkele site goed te vinden of het nu een 5 of 5g is. de 5g bezit dus over een simkaart slot..
de gewone 5 niet..

iemand hier idee'tje?
pi_85736173
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:47 schreef maikel_rox het volgende:
na een paar dagen te hebben gezocht, vraag ik het hier maar even..

Ik ben opzoek naar een tablet:
-liefst met android 2.1 en gewoon market aanwezig ed.
-max 10/11 inch
-plaats voor simkaart voor 3g (en anders: samen moeten kunnen werken met dongel)
-max 250 e
-nederlandse winkel/webshop.

Mijn zoektocht is tot nu toe blijven steken op bijv een archos 5 internet tablet. maar daar is nergens
op geen enkele site goed te vinden of het nu een 5 of 5g is. de 5g bezit dus over een simkaart slot..
de gewone 5 niet..

iemand hier idee'tje?
iPad, of dat samsung ding van hierboven. Of even wachten op een asus ding ofzo. :P
pi_85736222
zie je het zinnetje max 250 e over het hoofd? :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')