abonnement Unibet Coolblue
pi_84302737
Hey mensen,

Even een verhaaltje over Ogame.nl, gezien ik dit wel noodzakelijk vond gezien de manier waarop ik behandeld ben als betalende "klant". Ogame is een "text-based" spel, waar je ook bepaalde "officiers" kunt kopen. Om dit verhaal even kort te houden, via creditcard, telefoon of bijvoorbeeld paypal, kun je "donkere materie" kopen, welke je vervolgens kunt gebruiken om deze officiers "in te huren" voor een maand bijvoorbeeld. Nouja, dit had ik dus gedaan. Netjes betaald via paypal in dit geval, 25 euro overgemaakt, en heb vervolgens alle 5 deze officieren aangeklikt. Echter kwam ik tot de conclusie dat drie van de vijf officieren niet waren aangeklikt. Naja kan gebeuren dacht ik, ik had wel telkens een bevestiging gekregen dat de officier geactiveerd was (ik kreeg dus 5 keer een andere bevestiging, van elke officier) maar het was mij nooit opgevallen tussentijds dat ze dus eigenlijk NIET geactiveerd waren.

Maar goed, wat doe ik, gelijk de support inschakelen. Dit was op 29.06.2010. Een dag later kreeg ik antwoord:

quote:
Hallo Hardist

Helaas kunnen wij je niet helpen omtrent donkere materie aangezien dit ene betalade functie is

Als iets niet werk van je officers moet je even contact opnemen met support.gamepay.de

deze kunnen alles omtrent betalingen met donkere materie afhandelen

met vriendelijke groet,

Rama

Ogame.nl Admin
Zitten ook nog een aantal spelfouten in ook, zorgvuldige support dacht ik bij mezelf toen ik dit las. Maarja, ik dus contact opgenomen met "support.gamepay.de", waarop ik het volgende antwoord kreeg:

quote:
Hello Hardist,

your ticket wasn't about a problem with payment. We've forwarded your ticket to the respective support directly.

The respective support will take a look at your ticket soon. You will get their response by email as usual.
Dat wist ik zelf ook wel, maar goed, gezien het feit dit mij werd gevraagd deed ik het maar. Ik had inmiddels dus al drie tickets, 2 op Ogame zelf en 1 op "support.gamepay.de". Het nieuwe ticket dat "support.gamepay.de" had aangemaakt, had ik verder genegeerd, en was in mijn originele ticket verder gegaan, en had dit gemeld. Het antwoord:

quote:
Hallo Hardist

Nogmaals wij kunnen je hier helaas niet bij helpen

Als je inderdaad het betalingsbewijs heb en ook die van de aanschaf van officers kan ik je adviseren om die naar support.gamepay te mailen.

zij zijn de enige die dit voor ju kunnen oplossen

met vriendelijke groet,

Rama

Ogame.nl Admin
Toen ik dit weer las had ik maar een topic aangemaakt op het Ogame forum, in het klachten forum. Ook daar werd mij weer geadviseerd om toch weer contact op te nemen met "support.gamepay.de". Echter was daar wel een persoon die mij verder wilde helpen met dit probleem, iemand met de MINSTE rechten van alle support. Ik had hem op zijn verzoek het complete verhaal op de mail gezet, en hij ging mij helpen hiermee, zijn naam is swami_dude, alle lof naar hem dus. Ik had weer hoop, omdat er nu eindelijk iemand was die zich wilde inzetten, in plaats van te antwoorden "wij kunnen je niet helpen". Waarom noem je jezelf dan support, dacht ik bij mezelf, als je iemand toch niet kunt helpen? Reageer dan niet en laat iemand reageren die wel kan helpen. Weer contact met "support.gamepay.de" dus.

quote:
Hello Hardist,

your ticket wasn't about a problem with payment. We've forwarded your ticket to the respective support directly.

The respective support will take a look at your ticket soon. You will get their response by email as usual.
Bij het lezen hiervan werd ik dus een klein beetje ongeduldiger. Maar goed, tussentijds had ik nog een ander ticket aangemaakt, met een vraag, gezien er verschillende spelers op hetzelfde IP Adres zitten. Wij hadden iets gedaan dat niet mocht, namelijk elkaar grondstoffen gestuurd. Maar aangezien wij op hetzelfde IP Adres zitten, mag dit dus helemaal niet. Hierover ging dan ook mijn vraag. Het mooie is, dat ik niet alleen binnen 10 minuten antwoord had op dit ticket, maar ook nog eens van twee (!) personen. Mijn gedachte was gelijk "Als ze iemand kunnen pakken, dan zijn ze er als de kippen bij, maar support leveren, ho maar". En dit blijkt achteraf toch nog altijd te kloppen, gezien het volgende bericht dat ik kreeg na het "indienen van een klacht".

quote:
Hallo Hardist,

zoals rama je al heeft medegedeeld, liggen betalingsproblemen of problemen met donker materie buiten onze macht om ze op te lossen. Wanneer support.gamepay.de je nul op het rekest heeft gegeven, kun je je geluk nog enkel uit proberen bij de Community manager. Je zult je kunnen wenden tot Paso: rani.hassan@gameforge.de , je zult je bericht echter wel in duidelijk engels of duits moeten typen.

't Spijt me echt, maar we kunnen je niet verder helpen.

Met vriendelijke groet,

Rey Nemaattori

Adminstrator - Ogame.nl
Als deze persoon inderdaad niets voor mij kan betekenen, vind ik het vreemd dat hij zichzelf administrator durft te noemen. Wat er namelijk niet opkomt in het hoofd van meneer de administrator, is dat ook HIJ voor MIJ contact kan opneen met "Paso". Echter word dit nooit gedaan, dus doe ik het zelf maar (trouwens nooit antwoord gekregen van "Paso" op mijn mail, maar goed). Kreeg nogmaals een antwoord op mijn ticket nadat ik uiteraard wat meer ongeduld ging tonen, hieronder eerst mijn bericht, daarna het antwoord:

quote:
Nee dus, ik heb mij al te vaak ergens anders naartoe laten afschepen, ditmaal dus niet. Dit is niet mijn probleem, maar jullie probleem, en jullie moeten dit oplossen, niet ik. Jullie zijn toch SUPPORT, of zie ik dat nou verkeerd? Het is jullie taak contact op te nemen met de "community manager" en niet om mij van het kasje naar de muur te sturen, jullie zijn toch game operators, admins, of hoe jullie jezelf ook willen noemen, dan verzoek ik je vriendelijk om je daar ook naar te gedragen, en SUPPORT te leveren, want dit slaat gewoon echt nergens op.

Gelukkig doet swami_dude (tevens als enige) zijn best om mijn probleem op te lossen, de rest stuurt mij enkel en alleen door naar ergens anders. Erg jammer dat het allemaal zo moet, en dit enkel om een klein probleempje.

Er is dus gewoon duidelijk een bug, fout of probleem in het spel, en ik moet zelf maar kijken hoe ik dit moet oplossen. Erg fijn. Ik ga mij er verder ook niet meer moe om maken, het enige dat ik zal doen is dit complete verhaal op andere fora gaan plaatsen, zodat er hopelijk nog meer mensen inzien dat de "support" van Ogame gewoon compleet zuigt. Excuses voor de woorden, maar zo is het nou gewoon eenmaal, de "support" die ik krijg.. Nee wacht, ik krijg geen support..

Hopelijk word het alsnog opgelost, zo niet, jammer dan maar helaas, een week moeite gedaan voor niets. Bedankt voor de "support", ik ben al te lang vriendelijk gebleven, mijn geduld raakt ook op.
(Uiteindelijk ben ik dus toch nog wat langer doorgegaan met deze onzin, maar goed, eerst nog even het antwoord hierop):

quote:
Hallo Hardist,

Nee dus, wij zijn GEEN support, we zijn het OGame.NL team, onze jurisdictie loopt tot aan de tools die GF ons ter beschikking stelt en betalingsinfo en zelfs het geven of verwijderen van officers/commander ligt gewoon niet in onze macht en gaan via gamepay, danwel gameforge.

Je staat met je klacht dus onder de verkeerde boom te blaffen, we willen alle support leveren die er is, maar dan moeten wij wel de middelen krijgen om support te leveren, zolang gameforge ons die niet geeft, dan zijn onze mogelijkheden net zo groot als de jouwe.

Dus ja, ik wil best voor je contact op nemen met de coma, maar mijn bronnen vertellen dat je dat al gedaan hebt...

Met vriendelijke groet,

Rey Nemaattori

Adminstrator - Ogame.nl
Hij geeft dus keihard toe dat hij niet van de support afdeling is, waar heb ik dan al die tijd contact mee gehad? Mijn vermoeden was dat dit 16-jarige kindertjes zijn die het leuk vinden om de "admin" uit te hangen. Zijn "bronnen" vertelde hem dat ik al contact had gehad met de "coma". Ten eerste, weet ik nog altijd niet wie of wat de "coma" is (ik gok trouwens na het nalezen van mijn eigen topic dat het de "Community Manager" dus is), en ten tweede, had hij het me ook gewoon even kunnen vragen. Maar goed, we gaan verder. Ik kreeg een tip van de persoon die mij WEL wilde helpen, en ik moest mijn probleem anders formuleren en toch weer naar "support.gamepay.de" gaan. Dit dus gedaan, en kreeg de volgende melding terug:

quote:
Hello Hardist,

For any game-related questions/problems/concerns please refer to the particular game support, since we are only responsible for the payment support and therefore only have influence in this area.

Kind regards from Karlsruhe,

G B
Gamepay-Support-Team
Naja, dat had ik je ook wel kunnen vertellen, want nogmaals, ik wist ook dat het geen betalingsprobleem was, het geld was al lang bij hun binnen. Kreeg nogmaals antwoord van onze "admin":

quote:
Hallo Hardist,

ik snap je frustratie, maar toch denk ik dat je beter jouw verhaal aan hem kan vertellen dan dat je dat verhaaltje aan mij verteld en ik het in een mailtje naar ham paste. Als hij een vraag heeft, dan kan hij hem direct aan jou stellen i.p.v. aan mij.

Je probleem is al in behandeling bij hem, meer tickets aanmaken is dan ook niet nodig tot je een antwoord van Paso hebt :)

Met vriendelijke groet,

Rey Nemaattori

Adminstrator - Ogame.nl
Nou goed, hij wilt dus geen actie ondernemen, "swami_dude" wilde dit wel en heeft er werk van gemaakt, waarop ik dan ook antwoord kreeg (het enige echte antwoord dat ik ooit gekregen heb van de "support"):

quote:
Hallo Hardist

Seems you made a mistake and bought the admiral several times (4 times). You have the admiral till 24-06-2011. Anyways, there's no bug from our side.

Met vriendelijke groet

Paso
Naja, toen ik dat zag ging ik gelijk checken, en het klopte ook. Echter ben ik niet zo achterlijk om 4x op dezelfde officier te klikken. Twee keer kan ik me voorstellen, maar 4 (!) keer ? Ik ging dus weer verder:

quote:
Hallo Hardist,

zou je me een screenshot van de officerpagina(casino) willen mailen op rey_nemaattori@ogame.nl (niet in de tickettool, dan kannik ze niet openen namelijk)

Met vriendelijke groet,

Rey Nemaattori

Adminstrator - Ogame.nl
Ik dus vrolijk een screenshot gemaakt, maar ik wist bij voorbaat al dat dit was om aan te tonen dat de "admiraal" inderdaad voor een jaar was geactiveerd. Ik had hem dus ook tot twee maal toe vriendelijk verzocht in mijn e-mail richting hem, om mij niet te gaan vertellen dat het inderdaad mijn fout was, aangezien ik zelf ook wel kon zien dat de admiraal voor een jaar geactiveerd was. Maar kreeg drie dagen lang geen antwoord, dus had ik maar weer een reply in het ticket gemaakt. Twee dagen later kreeg ik antwoord:

quote:
Hallo Hardist,

't screenshot diende voor mij om te bevestigen of de opmerking van mijn coma correct is, aangezien ik geen toegang heb om dergelijk accountdata te achterhalen en ik niet kan herinneren dat 't vermeld was in in eerdere gesprekken.

Ik kan momenteel niet zien wat je wel en niet hebt geklikt en afgaande op je verhaal heb je tussentijds ook niet gecontroleerd of iedere officier daadwerkelijk geactiveerd is geweest voor je op de volgende klikte, het is dus eigenlijk niet meer te achterhalen wat er gebeurd is of waar het precies fout ging.

Ik ben bang dat we verder niets meer voor je kunnen doen, zelfs als dit betekend een betalend speler te moeten verliezen, 't spijt me zeer...

Met vriendelijke groet,

Rey Nemaattori

Adminstrator - Ogame.nl
Ik laat deze jongen mij echt niet op deze manier afschepen en dat heb ik hem ook verteld. Mijn antwoord dan ook richting hem:

quote:
Nouja wat ik dus in het allereerste begin al heb vermeld, is dat ik WEL de bevestiging had gekregen dat de officier geactiveerd was. En ja, ik kreeg deze bevestiging van alle 5, echter op het eind viel me op dat rechtsboven maar 2 van de 5 "gehighlight" waren, vandaar dat ik gelijk actie heb ondernomen. En als het dan echt moet, zal ik het in NOG MEER detail uitleggen.

Ik klikte de laatste officier aan, de technocraat. Vanaf dat punt viel mij op dat rechtsboven maar 2 van de 5 geactiveerd waren, waarop ik nog snel "het popup bericht" heb geselecteerd en gekopieerd, omdat deze altijd zo snel weg zijn. Nadat ik dit plakte in word, stond er duidelijk de bevestiging dat de technocraat was geactiveerd voor 3 maanden. Het was mij echter nooit opgevallen dat de Admiraal voor een jaar was geactiveerd, totdat de "coma" (waar dat ook voor moge staan) dit aangaf. Echter is het gewoon een duidelijke bug in het spel, wat dus ook NIET mijn probleem is.

Zo makkelijk laat ik mij niet afschepen, ik ben inderdaad een "betalende klant", dus verwacht ik ook geholpen te worden als er iets misgaat. Geef dan mijn geld maar terug, of reset mijn officieren en DM maar, zodat ik het opnieuw kan aanvragen ofzo, en mocht jij deze rechten niet hebben, dan kun JIJ vast wel iemand inschakelen die deze rechten wel heeft. Ik neem aan dat dit echt niet teveel is gevraagd gezien het feit hoelang ik hier al mee bezig ben en toch nog altijd mijn geduld weet te bewaren. Als je "niets meer voor mij kunt doen" dan is dit dus puur gelul, sorry dat ik het zeg. Ik werk zelf op een helpdesk, en er is altijd wel iets dat ik kan doen, ook al ligt het niet in mijn macht, ik kan namelijk hogere mensen inschakelen, en dit kun jij ook, en zelfs jouw "coma" kan dit, mocht ook hij niet in staat zijn dit probleem te verhelpen.

In ieder geval zal ik het er niet zomaar bij laten zitten en verwacht ook gewoon een oplossing
Naja, heb verder niet meer op een antwoord gewacht en het volgende geschreven:

quote:
Geachte Rey,

Gezien het feit dat ik na 3 weken nog niet geholpen ben/word voor zo’n pietlullig probleem, heb ik alvast een begin topic aangemaakt waarin ik mijn frustraties richting Ogame uit. Dit topic zal dan ook straks op genoeg fora te vinden zijn, mocht ik over een week nog niet geholpen zijn. Wat ik met dit topic namelijk wil bereiken, is dat niet nog meer mensen dezelfde fout begaan en “Donkere Materie” gaan kopen en heb er dus ook geen enkel probleem mee om dit topic straks te gaan posten. Ik ben tot op het punt dat ik nogmaals 25 euro wil betalen voor de DM en dan precies hetzelfde wil doen als vorige keer, hopelijk dat het dan OOK weer fout gaat, zodat wanneer ik het film ik het jullie onder de neus kan drukken en zodat jullie het met eigen ogen kunnen zien. Maar ben bang dat ik daar ook niets mee ga bereiken, zelfs al gaat het fout, want ik heb gewoon het gevoel dat niemand mij wilt helpen, in ieder geval word er 0,0% inzet getoont, swami_dude deed dit wel, en alle credits gaan dan ook richting hem tot zo ver. Maar goed, laten we het aub niet zover laten komen en kom gewoon met een oplossing aub, dan zijn we allemaal weer blij 
Hierop kreeg ik weet het volgende terug:

quote:
Ik kan je iig zeggen dat ik heel slecht reageer op bedreigingen, ik stel dan ik voor dat je dat dan ook niet doet ;)

Ik snap je frustratie, maar als je dit soort rare dingen gaat doormailen, worden zaken er er niet sneller van(moet ik me tijd weer verdoen met reply'en)en gaan we ruzie krijgen...

met vriendelijke groet,
Rey Nemaattori
Vervolgens heb ik nogmaals een antwoord gedaan:

quote:
Beste Rey,

Bedreigen doe ik niet aan, hou ik niet van. Dit is gewoon iets waar ik mij toe verplicht voel om te doen wanneer mijn probleem niet gaat worden opgelost, zodat niet meerdere mensen ditzelfde gezeur gaan krijgen, want anders ga ik mij schuldig voelen ten opzichte van anderen die dezelfde sort problemen hebben. Ik wil dit ook helemaal niet doen, ik wil gewoon dat mensen op zijn minst laten blijken dat ze in ieder geval bezig zijn met mijn probleem, en niet met elke reply aankomen van “We kunnen je helaas niet helpen”. Jullie misschien niet, maar zorg er dan op zijn minst voor dat je iemand inschakelt die mijn probleem wel kan verhelpen. Ik persoonlijk heb namelijk niets met “support.gamepay.de” te maken, ik “koop” iets via Ogame.nl, en vraag ook de support aan via Ogame.nl, verder hoef ik al niet eens te kijken. Ik zal even een voorbeeldmail hieronder plakken van iemand die inzet toont.

Je hoeft je tijd ook niet te verdoen aan mij, tenzij je uiteraard een oplossing voor mijn probleem hebt, want zulke replies zijn inderdaad nutteloos. Ruzie zullen we niet gaan krijgen, daar hoef je niet bang voor te zijn, dat is inderdaad pure tijdverspilling en gewoon te zielig voor woorden, ruzie via e-mail.. Dat is voor pubers ofzo, ik doe niet mee aan die onzin.

De voorbeeldmail:

Beste Hardist

Ik heb onze CoMa al meteen nadat ik in jouw topic heb gereageerd een mail gestuurd. Aangezien wij er echt niets mee kunnen moet het toch van GF komen, echter is het daar soms heel omslachtig. Onze CoMa zelf kan er ook niets mee denk ik, maar ik heb gevraagd voor een mail adres of een andere manier waarmee ik in contact kan komen met iemand van GF die mij, en dus jou, wel kan helpen.

Het is dus afwachten op antwoord van haar, in de tussentijd kan ik ook weinig doen, een GO kan geen DM of offiers geven en verder kan ik ook niet zien wat er is mis gegaan. Zodra ik antwoord heb laat ik het zo spoedig mogelijk aan jou weten wat eruit gekomen is. Ik hou je in ieder geval op de hoogte hoe het ervoor staat dan.

Verder over je ticket, als je zelf een ticket aan maakt komt het bij mij terecht, aangezien ik je GO ben, als GF een ticket door stuurt naar ogame.nl komt het volgens mij alleen bij de CoMa terecht, of de CoMa en de admins. In ieder geval kan ik ze dan niet zien, GF verwacht dat het binnen het team dan wordt door gegeven, echter heb ik niets gehoord of gezien van dat ticket, dus het spijt me dat daar nog niet op gereageerd is, maar ik kan het in ieder geval niet zien.

Ik hoop voor je dat ik niet op een dood spoor zit, ik zal in ieder geval proberen je DM terug te krijgen.

---
Met vriendelijke groet,

swami_dude
Game Operator uni 11 & Barym

Zeg nou zelf, als je bovenstaande leest, dan begrijp je wel waarom ik respect toon richting deze persoon, hij laat in ieder geval blijken dat hij er alles aan zal proberen te doen wat binnen zijn macht ligt, en aangezien hij “maar een GO” is, en jij zelfs een “Admin”, verwacht ik toch van jou een stuk meer. Echter heft “swami_dude” al meer bereikt dan alle anderen die mij hebben proberen te helpen, en dat is een antwoord van “Paso”, correct me if I’m wrong. Inmiddels heft hij het trouwens ook opgegeven, omdat hij niets meer voor mij verder kan doen en alles al geprobeerd heeft. Van een administrator verwacht ik uiteraard niets minder, maar het tegendeel word toch elke keer weer bewezen, helaas.

Als je ECHT mijn frustratie zou snappen, dan zou je zelf onderhand ook al verdere actie hebben ondernomen, of in ieder geval gepoogd hebben tot verdere actie. Maar uit elke reply van je merk ik op dat dit helaas niet zo is. Hopelijk is het inderdaad zo dat “wat niet is, nog kan komen”.

Groeten,

Hardist
En vervolgens vanmorgen vind ik dit in mijn inbox:

quote:
Beste Hardist,

Je stuurt me een bericht in de vorm van:
Als... dan...

Er is duidelijk sprake van een ultimatum waarin het gevolg in werking treed als deze niet voldaan wordt...hoe je het ook wendt of keert, dat is een bedreiging en dat staat me absoluut niet aan. Je kunt nog zo gefrustreerd zijn, maar op die manier vang je enkel bot...of erger.

Nee, IK kan je niet helpen en als ik je zou moeten door verwijzen, zou ik je moeten door verwijzen naar de coma. Dat heb ik al voor je gedaan en van hem heb je ook al een reactie gehad waar je 0,niks mee kan, dan kan ik het plaatje wel mooier laten lijken dan het daadwerkelijk is zoals swami gedaan heeft, maar ik wéét dat de kans dat je ook maar *iets* terugkrijgt van GameForge kleiner is als de kans dat de old design weer wordt ingevoerd. Ik kan wel een mooi verhaaltje tikken, maar ook swami heeft geen contact adres opgeduikeld of je DM teruggekregen, noch is er een ticket van GF bij ons aangekomen(of het moet idd op coma niveau zijn).

Dus ja, zeg 't maar, wil je een mooi verhaal met bloemetjes en bijtjes of wil je gewoon de keiharde waarheid horen zoals de vork in de steel zit?

Wat ik nog zou kunnen proberen is het probleem inschieten in de bugtracker van gameforge, maar de kans op succes acht ik nihil..er is in de geschiedenis van ogame.nl nog NOOIT restitutie verleend van DM, officieren of geld, let wel: dat is na 5 jaar van buggy software waarin vele gebruikers gedupeerd zijn, ik zou niet inzien waarom het nu opeens anders zou zijn...

--
Met vriendelijke groet,

Rey Nemaattori
Administrator - Ogame.nl
Wat je hierboven dus ziet, is dat ze gewoon toegeven dat hun software buggy is en dat ik niet de enige ben die "gedupeerde" ben. Wat hij ook toegeeft is dat hij gewoon voor de lol daar zit en puur en alleen mensen moet afschepen, want support geven daar heeft hij in ieder geval totaal geen kaas van gegeten. En dat bloemetjes bijtjes verhaal hoef ik ook niet, het enige dat hij had hoeven doen is laten merken dat hij bezig is mijn probleem op te lossen, in plaats van ELKE KEER weer te laten merken dat hij niets kan (lees: wil doen) en mij de gehele tijd tegen te werken. Je ziet zelf dat hij toegeeft dat hij ook nog op de "bugtracker" kan posten, als hij dat nou gewoon gedaan had dan was dat in ieder geval al iets geweest, nu heb ik drie weken mijn tijd verspild aan iemand die gewoon totaal geen moeite wil doen, maar mij alleen maar tegenwerkt. En dat noemt zich dus "support".

Maar goed, moraal van het verhaal, ga niet betalen aan GameForge (Ogame), want als het misgaat dan kun je fluiten naar je centen, de helft van de mensen waar je iets naartoe stuurt reageert niet, of stuurt je van het kasje naar de muur of met een kluitje in het riet. Met andere woorden, van support is totaal geen sprake. Als iemand trouwens gelijkwaardige verhalen heeft, deel ze dan gerust met de rest van ons, zodat er in ieder geval nog meer mensen op de hoogte zijn van hoe slecht de "support" hier wel niet is eigenlijk, en dat het dus in the end puur en alleen om geld draait. Nouja, ik trap er dus niet meer in en zal mijn account op Barym dan ook aan iemand anders gaan weggeven, misschien dat ik er nog iemand gelukkig mee kan maken. Wees in ieder geval gewaarschuwd.

De enige reden waarom ik dit post is om anderen te waarschuwen. Die 25 euro boeien mij verder niet, het gaat zich mij er puur en alleen om dat niet nog meer mensen dezelfde fout maken en denken dat ze hier daadwerkelijk "support" krijgen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Danny op 01-11-2014 09:45:35 ]
pi_84302753
Ogame leuk spel verslavend uren plezier voor de hele familie vriendin ontmoet op Ogame
pi_84302763
Aangifte gedaan bij de politie ?
pi_84302783
Ogame WoW-killer leuke community de toekomst van browsergames
pi_84302790
Oké.
standaarddrinker
pi_84302798
tl;dr
pi_84302817
fuck he, wat een gezeik.

Ik heb zelf een spel lopen en als daar betalings problemen zijn of dingen die je kan kopen zijn niet uitgekeerd dan lossen we dat altijd op voor de speler. Ook al heeft de 3rd party de fout begaan. Betaling is gedaan en ontvangende partij moet zijn/haar producten gewoon ontvangen.
Dus dit is ronduit schandalig!
pi_84302820
Waarom alle officieren, alleen Geoloog is nuttig. De rest is pure crap, en Commander zuigt nog het hardste. Ik betaal geeneens meer voor OGame, ik ben al pro genoeg.

Yey, 2 RIPS, Astrofysica 13
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_84302822
Ogame heeft mijn aids genezen en zelfvertrouwen teruggegeven. Bedankt Ogame!!!
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
  woensdag 21 juli 2010 @ 07:57:00 #10
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_84302823
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 07:50 schreef gazpach het volgende:
Ogame WoW-killer leuke community de toekomst van browsergames
Ogame is een slecht spel! ga je vooral niet spelen want het is het helemaal niet waard! ogame is voor homo's zonder leven

Als je Ogame speelt wordt je vaak opgelicht.
Ogame heeft een slechte support
Ogame heeft geen leuke community
Ga NOOIT Ogame spelen.

zo dat was weer genoeg voer voor google
pi_84302836
Klinkt dus gewoon als reinste geldklopperij
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_84302839
Ik zou dit naar WGR verplaatsen
Volgens mij heeft TS veel tijd gestoken en verdient dit verhaal een beter lot dan afgezeken te worden door de prutsers van KLB
  Forum Admin woensdag 21 juli 2010 @ 07:59:10 #13
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_84302841
tl;dr, en in dit geval kwam ik er echt niet doorheen. Het aantal mensen wat je van het werk afhoudt met deze tekst kost veel meer dan die 25 eurootjes
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_84302845
Nou ik ga dit echt niet lezen over een game of iets.

Tevens hier een kloon voor aanmaken is ook weer zo iets.
Roken is lekker
  Forum Admin woensdag 21 juli 2010 @ 08:00:30 #15
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_84302848
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 07:59 schreef Righteous het volgende:
Ik zou dit naar WGR verplaatsen
Volgens mij heeft TS veel tijd gestoken en verdient dit verhaal een beter lot dan afgezeken te worden door de prutsers van KLB
3 weken lopen steggelen een mailwisseling van een boek voor 25 euro, het was trouwens goedkoper geweest als ogame meteen het geschil had op gelost en 25 euro had terug gestort, hoeveel mankracht dit geintje wel niet kost.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_84302866
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 08:00 schreef Pharkus het volgende:

[..]

3 weken lopen steggelen een mailwisseling van een boek voor 25 euro, het was trouwens goedkoper geweest als ogame meteen het geschil had op gelost en 25 euro had terug gestort, hoeveel mankracht dit geintje wel niet kost.
Als je een team inzet dat heel de dag door niets anders doet dan mensen afwinmpelen met kutsmoesjes heb je het er zo uit .
Laten we zeggen dat ze 10 euro bruto per uur verdienen, daar kun je heel wat "25 euro verzoekjes" in afwimpelen .
pi_84302873
Anders betaal je even 25 euro om 5 officieren te krijgen in een text-based internet game
pi_84302909
tl; did read
  Forum Admin woensdag 21 juli 2010 @ 08:15:55 #19
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_84302983
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 08:02 schreef Righteous het volgende:

[..]

Als je een team inzet dat heel de dag door niets anders doet dan mensen afwinmpelen met kutsmoesjes heb je het er zo uit .
Laten we zeggen dat ze 10 euro bruto per uur verdienen, daar kun je heel wat "25 euro verzoekjes" in afwimpelen .
Als dat hun core-business zou zijn, dan zouden ze erg lastig aan klanten komen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_84303000
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 08:15 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Als dat hun core-business zou zijn, dan zouden ze erg lastig aan klanten komen.
Huren ze een paar mbo allochtonen voor in natuurlijk
Daarom ook die brakke mailtjes
pi_84303100
Ik heb de helft gelezen en was daar al erg trots op, maar toen ik zag dat het verhaal nog lang niet afgelopen was ben ik afgehaakt. Samenvatting: TS speelt online spelletjes a la runescape en neemt dat veel te serieus
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_84303145
haha 25 euro voor een text based game daar kun je 2 maanden WoW van spelen man
pi_84303167
Jezus wat een kuttopic.

Misschien kunnen we hier een Liekendiekje doen?
  woensdag 21 juli 2010 @ 08:31:46 #24
179065 BroodjePindakaas
KWIWI WIL JE MET MIJ TROUWEN?
pi_84303173
wat is ogame?
Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
  woensdag 21 juli 2010 @ 08:41:12 #25
180174 Diemux
People vs Me
pi_84303294
Text based games betalen voor puntjes
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')