abonnement Unibet Coolblue
pi_84281164

Sunny Beach/Zonnestrand, Bulgarije - 12 juli - 19 juli 2010

Vanochtend teruggekomen van onze achtdaagse vakantie in Bulgarije. Veel jongeren gaan hier tegenwoordig heen, voor het mooie weer, de lage prijzen, de vele uitgaangsmogelijkheden en de Scandinavische meisjes. We zaten met vijf man in Hotel Sun City, wat wel een eindje uit het centrum lag. Maar man man man, wat een week, wat een topvakantie. Acht dagen was te kort. Deze review gaat meer over onze ervarigen in Sunny Beach + het uitgaan etc, en tips vind je onderaan. Ook kun je in het topic in Travel meer info vinden. Vragen mag je ook aan mij stellen.

Algemene info
Trein naar Schiphol, met een dagkaart of je OV kaart. Vervolgens vliegreis vanaf Schiphol naar Burgas, in Bulgarije. De vlucht duurt ongeveer 2.5 uur. Wel een pauperluchthaven daar, maar goed. Vervolgens met een bus 30 minuten tot 60 minuten naar je appartement/hotel/whatever. Je kunt je met taxi's of bussen verplaatsen, wij konden telkens voor 15 lev (7.5 euro) een taxi naar het centrum krijgen. Split je dit over vijf man dan is het prima goedkoop. Er rijden ook bussen (1 lev p.p.) af en aan naar het centrum, ze vertrekken elke 15 minuten. Het tijdsverschil met Nederland is 1 uur later. (Sofia = GMT + 2:00)

Het weer
Alleen maar temperaturen boven de 30 graden gehad, vaak rond de 35c. Lekker zon erbij en een of twee keer een regenbui. Het regent dan meteen ook vies hard en die mensen weten daar niet wat normale waterafvoer is. Smeer je goed in, want er liepen daar een paar mensen rond die echt goed verbrand waren!

Het geld & uitgaven
Spot-goed-koop. Van eten tot uitgaan tot dingen kopen, je verbaast je voor hoe weinig geld je veel kan doen. Ga er maar van uit dat je alle prijzen (in levas) door twee mag delen, want 1 lev is ongeveer 50 eurocent. 's Ochtends ontbijten voor 5 euro inclusief drinken in een bistro. Pullen bier voor 2.5 - 3 leva, dus omgerekend ongeveer 1.5 euro voor een halve liter bier. Bulgaars bier, maar prima te drinken, eigenlijk gewoon lekker. Cocktails is 's avonds vaak happy hour en voor vijf euro heb je dan twee mojitos of wat je dan ook maar wil. Bij het uitgaan in de discotheken mag je dubbele prijzen rekenen, dus dan kom je eigenlijk uit op het Nederlandse prijsniveau.
Pinnen kun je gewoon doen bij de automaten en ik denk niet dat daar extra kosten voor verrekend werden. Wij hebben elke dag in ieder geval 50 - 100 lev getapt en daar kan je prima van eten en uitgaan, de hele dag door. Probeer dat eens in Blanes of Chersonissos.
Ook faken ze zo'n beetje elk (kleding)merk dat je kunt verzinnen en het barst dan ook van de stalletjes/winkeltjes met neppe Ray-Ban, Gstar, Armani, Ralph Lauren etc producten. Je kunt prima replica's kopen van broeken, shirts, zonnebrillen etc - voor prima prijzen. Aan te raden als je nog een leuke prijzige merkbroek wil hebben, maar het geld niet hebt/het er niet voor over hebt. Je ziet het verschil niet, die zonnebrillen al helemaal niet. Ik heb vier Ray-Ban Aviator/pilotshades replica's gekocht voor 10 lev per stuk, en twee hiervan heb ik per ongeluk vertrapt tijdens het uitgaan. Maar goed, dit waren toffe brillen die niet van echt te onderscheiden waren - ze maken alles na, inclusief modelnummers, kleine krabbeltjes en andere details. Je kunt hier behalve eten en drinken dus ook kleding kopen, wat erg tof is voor het thuisfront/uitgaan. Over het algemeen is Sunny Beach dus echt betaalbaar op dit moment en je zult minder geld uitgeven dan in Blanes/Chersonissos en dergelijke.



Het eten/drinken
Het is zoals gezegd een stuk goedkoper dan in Nederland, maar je moet er wel rekening mee houden dat het eten een stuk vetter is, je zult dus sneller vol zitten/ziek worden. Ook kun je het water uit de kraan niet drinken dus je kunt gewoon fleswater kopen voor een paar centen. Dat spul verkopen ze ook ijskoud op elke straathoek en dat is soms wel even fijn als afwisseling van al die alcohol.
Lekker bier is Zagorka (wij noemden het 'orkabier'), Kamenitza en het Deense Tuborg. Ook kun je in de supermarkten gewoon glazen halve liter flessen kopen voor omgerekend 60 eurocent - Heineken ook zoiets. Die kun je dus mooi op je balkon soldaat maken, hoewel wij ook vaak in het zwembad aan de bar een paar slagen wegzetten - bierdrinkers dat we zijn.



Je hebt er ook een McDonalds, een KFC, een Burger King, een Subway en wat andere snacktenten, waar je voor 2.50 lev een pizzapunt hebt. Je kunt ook lekker eten in de restaurantjes, steakhouses enzo. Hele prima prijzen daar, echt betaalbaar + lekker.

De mensen
Je hebt de Bulgaren, Engelsen/Ieren, Nederlanders, een paar Duitsers maar een groot deel is toch echt Scandinavisch. Veel Zweedse meisjes en eigenlijk zijn ze allemaal gruwelijk lekker, het is één grote legbatterij met KUIKENS. En dan bedoel ik echt dat je een hele middag op het terras kunt gaan zitten om te kijken wat er voorbij komt. Je kijkt je ogen uit, terwijl je als Nederlander ook wel knappe meisjes gewend bent. (iets wat Engelsen niet zijn bijvoorbeeld) Toch is gewoon ziek hoe lekker die meeste meisjes uit Scandinavie zijn. Er is zoveel meer dan dat stereotype blondje, echt wat een meisjes zeg. Kleine meisjes, lange meisjes, blond, brunette, met mooie tasjes en zonnebrillen, man man man. Stuk voor stuk erg arrogant en ijdel, dat wel.
Daarnaast zijn er aardig wat Bulgaarse meisjes en je verkijkt je erop hoe lekker die kunnen zijn, want bij Oostblokkers heb je vaak niet het idee dat het knappe mensen zijn. Toch lopen er genoeg 16/17/18-jarige Bulgaartjes rond die prima te raken zijn.
De Bulgaarse mannen (vaak proppers, mensen achter de bar, voor het restaurant, taxis...) zijn wel tof, alleen je merkt wel dat het echt om geld verdienen gaat. Soms kunnen ze best opdringering zijn, maar blijf gewoon beleefd en lach erom. Leuke gesprekken gehad met die mensen. Ga geen ruzie zoeken met ze. Ook heb je ook flink veel mafia daar in Sunny Beach, incluis dikke auto's voor de clubs, zoals bij de Mania bijvoorbeeld. Wel tof om te zien wat er voorbij komt rollen.

Het strand
Als je niet bij je zwembad wilt chillen, dan kun je gewoon naar het zandstrand gaan, wat zich over de hele kust uitstrekt daar. Prima zwemwater, zeer goed van temperatuur. Je kunt ook jetski's huren of met zo'n parachute achter een boot aan etc. Drinken direct aan het strand bestellen is qua prijzen vergelijkbaar als in de discotheken, dus reken maar drie euro voor een flesje bier.

Criminaliteit
Wij hebben er eigenlijk niet meer van gemerkt dan hier in Nederland, terwijl je nonstop werd banggemaakt met 'enge verhalen' over de criminaliteit daar. Okay, je moet uitkijken met zigeunerkinderen (kind gaat geld bietsen en mama gapt je wallet, niet gemerkt gelukkig), bovendien moet je niet met de witte taxi's gaan. Ik hoorde van een vriend dat hij/zijn kennis een injectienaald in zijn been gedrukt kreeg met het dringende verzoek om maar even heel snel 30 leva te betalen aan meneer de chauffeur, want anders zou hij die spuit eens injecteren. Ga 's avonds nooit alleen over straat. Zoek geen ruzie met de Bulgaren of mafia.
Je bent het meeste kwetsbaar als je 's nachts dronken over straat loopt, ik liep rond 3:30 met een vriend terug naar het hotel en hij liep te zwalken als een malle, dus hij leunde op mij. Vervolgens komen er twee vrouwen naar ons toe (ze dachten dat we allebei dronken waren) en beginnen om hem heen te hangen. "Hey baby you want a blowjobbbb?" Ik hem dus vertellen dat dit die straathoeren waren, wat ze blijkbaar verstonden (Duits) - ik kreeg van die ene een klap in mijn gezicht. "Thats not how you treat a lady", zei die ene. Grafhoer.
Drie tellen later waren ze er al met zijn portemonnee vandoor. Ik er achter aangerend - vriend was daar te lam voor - en zijn portemonnee uit die klauwen van die hoeren getrokken en toen een restaurant/bar binnengegaan, want zodra ze dat ding naar die dikke Bulgaar op de hoek hebben gebracht - hun pooier/whatever - krijg je het niet meer terug. Die twee vrouwen stonden de volgende dag gewoon weer in hun tentje sieraden te verkopen, kijk ze doen alles voor extra geld. Wees dus 's nachts op je hoede, ga nooit alleen en je bent extra kwetsbaar als je dronken bent. Andere vrienden hebben geen last gehad van criminaliteit en de mensen die we daar sproken ook niet. De negatieve verhalen (incidenten) krijgen teveel aandacht, als dat we at hier zouden doen dan kon je ook over Nederland spreken als een onveilig land... Dus, gezond verstand gebruiken en dan is er niets aan de hand.

Het uitgaan
Eigenlijk waar je voor komt - en het is heel tof daar. Clubs zoals de 'Glade Viking' (Scandinavische megadiscotheek, Basshunter had twee week geleden opgetreden daar ofzo), de 'Lazur' (enorme tent met zwembad erbij), de 'Orange' en de 'Iceberg' zijn allemaal aan te raden. Je moet rekening houden met een entreeprijs van 10 - 20 leva (5 - 10 euro), maar WC etc kost nog steeds geld - 50 levacent zoals eigenlijk overal. Het drinken in die clubs is niet zo goedkoop als aan de bars, in de nachtclubs zijn de prijzen namelijk vergelijkbaar met die in Nederland. In de Glade Viking is een flesje bier/gin-tonic/etc bijvoorbeeld 6 leva (3 euro) en cola/sprite/fanta etc heb je voor 3 leva. Het is dus aan te raden om, als je dat wilt, je ergens anders vol te gieten. Zo zaten wij dagelijks bij de Viking Beachbar aan het strand, bij de slingshot/katapult. Hier kun je cocktails, bier enzo voor spotprijzen halen. Ook hebben ze hier 's avonds muziek, komen er pubcrawls ('kroegentochten') langs en loopt die barkeeper met flessen te jongleren, daar wordt je bang van zeg. Respect voor die man. Daarna kun je rond een uur of 12 naar de clubs gaan of gewoon chillen in de bars. Zo kun je alles drinken wat je wil en blijft het nog steeds betaalbaar. En als je perse Nederlanders wilt ontmoeten, dan moet je naar het Holland Heineken House of naar het SLAM!cafe.

De muziek
De grote zomerhits daar waren...





Verder wilden ze in Glade Viking ook flink veel Cascada/Basshunter draaien, en leuke foute nummers zoals Hey Yo Captain Jack, Bomfunk MC's - Freestyler, Dizzee Rascal - Bonkers etc. Deze vinden de Scandinaviers helemaal 'de waus' trouwens.


"Alle mensen die niet dansen zijn verkrachters". Ja joh.
Maar goed, leuke muziek daar en algemene muziek zoals Taio Cruz, TPain, Akon werd in die Viking ook flink veel gedraaid. Het SLAM!cafe was wel hele monotone muziek met eigenlijk vrijwel de hele tijd dezelfde BPM, en heel veel Nederlandse boeren. Eigenlijk geen dames daar. in het SLAM!cafe.



De (Scandinavische) meisjes
Zoals ik boven al heb genoemd zijn deze er in overvloed, en ze vrijwel in alle gevallen erg lekker. De Scandinavische meisjes lijken echter alleen te vallen voor de Jonassen/Nicks/mooiboys uit hun eigen land, die lange mannen die met hemdjes en flink veel gel in hun blonde haar aan te bar staan met een gin-tonic. Ik heb geen Nederlanders/Engelsen gezien die in staat waren zo'n leuk Zweeds meisje te 'scoren', nee - dan moet je toch echt je hemd uitdoen en gaan staan zwaaien met dat ding, met je Bjorn Borg boxershort boven je broek. Probeer het maar niet, behalve als je er - volgens Scandinavische standaarden - echt bovengemiddeld lekker uitzien en lengte + spieren hebt. Bezit je deze kwaliteiten niet dan lijken ze niets van je te moeten hebben. Best jammer. Stel je daar dus niet teveel van voor. Maar... wees niet getreurd. Er zijn genoeg lekkere Nederlandse meisjes die wel 'toegankelijk' zijn, maar wij hebben wel gemerkt dat ze het niet leuk vinden wanneer ze erachter komen dat je óók Nederlands bent. Ik had bijvoorbeeld in het Holland Heineken House (bierdrinken ) drie Nederlandse meisjes om me heen waar ik in het Engels tegen stond te praten over mijn smooth dancemoves. Heel leuk gesprek, lekker flirten jeweetzelluf, maar toen ze vroegen waar ik vandaan kwam (ik: 'haha, ik kom ook uit Nederland hoor') waren ze snel weg. Ik denk dat ze wat losser zijn als ze weten dat je uit een ander land komt, of Scandinavische boys gewoon aantrekkelijker vinden.

Voor als je in die week (12 - 19 juli) er ook was...
Leuk, dan kun je ons gezien hebben. We waren erg veel te vinden bij de Glade Viking of de Viking Beach Bar, en een vriend van me hebben we met de ambulance naar het ziekenhuis moeten brengen omdat hij opeens neer ging (flauwvallen/minicoma, wtf) na een tequila, nog nooit meegemaakt. Hij was flauwgevallen en we konden hem niet meer wakker krijgen. (nekspieren knijpen etc) Dus, ambulance gebeld en pas na 1 uur was dat grafding er. Vervolgens hem op een strandbedje van het strand over de weg naar de ambulance slepen en iedereen keek toe. Daarna met die ambulance door de mensenmassa heen ('dont worry guys' ), en hem in het ziekenhuis/privekliniek achtergelaten. We hebben zijn portemonnee en telefoon meegenomen naar ons hotel en de wekkers gezet zodat we de volgende ochtend om 9:00 uur bij hem konden zijn. Echter, we verkeken ons op die wekker en kwamen pas veel later bij het ziekenhuis.
Kwamen we daar binnen, man man wat een armoe. De stopcontacten hingen los aan de muur en die 'dokters' hadden hem verward met een ander. Hij kreeg daar namelijk te horen dat de politie naar hem op zoek was en dat het kots in zijn broek bloed van een ander iemand was, die hij had verwond zou hebben met een glas. Hij lag daar dus echt de grootste 'WTF' van zijn leven te hebben, hij was daar namelijk alleen zonder portemonnee, telefoon en werd daar dus beschuldigd van vechtpartijen. Vervolgens komt er een agent op zijn kamer daar en wordt er gebeld met de gevangenis, want volgens de agent zaten zijn vrienden (wij dus) daar al in. We hebben ons achteraf kapot gelachen want dit ging wel heel ver. Met de toezegging dat hij zo fris als een 'kjoekumber' (komkommer) was en na 300 leva armer te zijn hebben we hem die middag meegenomen.



Tips
  • Geef die mensen een fooi, zeker schoonmakers zijn helemaal in de wolken met bijvoorbeeld 5 lev, ze werken namelijk de hele dag snoeihard en krijgen een belachelijk loontje en iedereen kijkt ze met de nek aan
  • Ga 's nachts niet alleen/dronken over straat, net zoals elders in de wereld is dit vragen om problemen - en die wil je niet hebben toch?
  • Scandinavische meisjes moeten niets hebben van de gemiddelde Nederlandse jongeman, dus als je geen Zweedse mooiboy lookalike bent dan moet je het echt van de Nederlandse meisjes hebben
  • Nederlandse meisjes schijnen hun mannelijke landgenoten minder interessant te vinden dan de Scandinavische BjornBorgBoys. Dus, als je er een beetje Scandinavisch uitziet en goed Engels spreekt dan kun je veel meer succes hebben bij de Nederlandse meisjes. Hoe? Door je voor te doen als <insert Scandinavische naam> uit Zweden ofzo. Die meisjes gaan er dan echt vanuit dat je daar wegkomt en praten gewoon Nederlands tegen elkaar over jou, want ze denken dat jij dat niet verstaat. Extra aandacht + interesse + zo-veel-lol, ik kan dit niet genoeg benadrukken. Het is nog leuker als je dit met je groep doet, wij heetten Nick, Jonas, etc, etc, kwamen uit Zweden en konden prima aanpappen met die Nederlandse meisjes. Hiermee geef je de boerse Nederlandse bierdrinkers het nakijken en ik heb op deze manier bijvoorbeeld ene Rochelle uit Nederland gescoord . Het meisje heeft de hele avond gedacht dat ik uit Zweden kwam
  • Drinken in discotheken is qua prijs vergelijkbaar met Nederland, dus als je lekker el cheapo wilt indrinken kun je bijvoorbeeld naar de Viking Beachbar gaan. Ideale tent, goede prijzen en altijd happyhour op cocktails etc
  • Ga rond een uur of 23:30 - 0:00 naar de discotheken toe, het wordt later op de avond er echt zo druk en dan is het niet leuk meer. Zorg dat je bijv. in de Glade Viking een goede spot krijgt op de bar/blok en je zult een stuk meer lol/aandacht hebben. Het is namelijk niet leuk om pas om 2:00 naar binnen te gaan en de rest van de avond in een hoekje te staan met je groep, want die lui willen hun plekjes niet weggeven. Ruzie zoeken is iets wat je daar niet moet doen, want dan kom je straks misschien ook in dat pauperziekenhuis terecht. Gewoon vroeg erbij zijn dus!
  • Ga dansen. Er lopen daar zoveel randdebielen rond die een beetje de hele nacht tegen de bar staan te hangen met hun pot bier, die vervelen zich waarschijnlijk te pletter en krijgen van niemand aandacht. Ik dus met mijn smooth dance moves op zo'n ding klimmen toen het nog een beetje rustig was... en je krijgt iedereen om je heen. Zo'n Zweedse proppergast van die Viking wees naar een groepje van die meisjes en zei dat ze me allemaal stonden aan te gapen "cuz ur pro".
    Nou, ik wist wel wat ik dus de rest van de avond moest doen - 'Joy' was een lief meisje hoor.
  • De waterparken (Action Aquapark etc) zijn leuk, wij hebben onze laatste dag daar besteed. Al die lekkere Scandinavische/Bulgaarse meisjes gaan daar ook heen. Entreekaart was 34 lev p.p. en je kunt zo vaak terugkomen als je wilt, er gaat elke 15 minuten een gratis bus naar toe. Flink veel glijbanen waar je ook met banden vanaf mag, erg leuk!
  • Het barpersoneel in de Glade Viking kan best brutaal zijn, ik had bijvoorbeeld twee flesjes Tuborg bier gehaald (2 x 6 lev = 12 lev) en met een briefje van 20 lev betaald, en het wisselgeld stopte die Zweedse nymf zo even tussen haar tetten (als fooi?!) - waar overigens ook al flink veel geld tussen zat. Ik dus zeggen dat ik daar niet van gediend was en het beleefd teruggevraagd, en toen hoorde ik van een vriend dat een mannelijke Zweedse barkeeper dit ook bij hem geflikt had. Ze vragen niet eens meer om een fooi, maar pakken hem gewoon terwijl ze al megaomzetten draaien

    Ach, ik kan nog zo veel langer doortikken maar ik ga maar wat slapen. We hebben een topvakantie gehad die eigenlijk te kort was, en ook door dit uit te typen zal ik het niet snel vergeten. Veel plezier nog voor iedereen die nog gaat! Alle vragen die deze kant op komen zal ik zo goed mogelijk proberen te beantwoorden. Ook kun je op deze site veel informatie vinden.

    Zuip ze onder de tafel daar, veel plezier, kijk uit met de drank en succes met de kuikens!
  • pi_84281226
    Bedankt voor je review , leuk om even te lezen; ga er over een paar dagen heen met vrienden
    pi_84281235
    Je kan net zo goed naar de hollywood music hall in Rotterdam.
    pi_84281280
    Zeer goede review zoals ik al in het Sunny Beach-topic zei. Die vriend van je in het ziekenhuis, fuck ik zou echt zo bang worden, voor hetzelfde geldt word je daar voor een week de cel ingeflikkerd waarna ze eens een onderzoek starten...

    Nog 3 weekjes en dan ga ik. Hoop dat er dan nog wat mensen zijn.
    -
      dinsdag 20 juli 2010 @ 17:24:24 #5
    178193 Juicyhil
    Bekende FOK!ker
    pi_84281295
    Dat is toch alleen voor breezahs die 24/7 comazuipen?
    Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
    Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
    pi_84281376
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 17:24 schreef Juicyhil het volgende:
    Dat is toch alleen voor breezahs die 24/7 comazuipen?
    Klopt, de echte toffe mensen gaan natuurlijk naar Campzone en een concert van Miley Cyrus.
    -
      dinsdag 20 juli 2010 @ 17:27:51 #7
    178193 Juicyhil
    Bekende FOK!ker
    pi_84281407
    Ja ik zit nog even te twijfelen of ik naar Campzone zal gaan.
    Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
    Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
    pi_84281481
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 17:22 schreef Mindstate het volgende:
    Bedankt voor je review , leuk om even te lezen; ga er over een paar dagen heen met vrienden
    Graag gedaan, veel plezier!
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 17:22 schreef Overijsseljwz het volgende:
    Je kan net zo goed naar de hollywood music hall in Rotterdam.
    Dat is geen strandvakantie.
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 17:23 schreef Ritmo het volgende:
    Zeer goede review zoals ik al in het Sunny Beach-topic zei. Die vriend van je in het ziekenhuis, fuck ik zou echt zo bang worden, voor hetzelfde geldt word je daar voor een week de cel ingeflikkerd waarna ze eens een onderzoek starten...

    Nog 3 weekjes en dan ga ik. Hoop dat er dan nog wat mensen zijn.
    Dat zou een streek zijn ja. En het wordt steeds drukker nu, eind/halverwege augustus zwakt het weer af. Dat is in ieder geval wat die Bulgaren ons verteld hebben.
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 17:24 schreef Juicyhil het volgende:
    Dat is toch alleen voor breezahs die 24/7 comazuipen?
    Nee, Mlley Cyrus zul je daar niet tegenkomen. En de gemiddelde leeftijd is daar iets van 19/20, het is geen Salou.
      dinsdag 20 juli 2010 @ 17:31:22 #9
    255486 ukker
    Jezweetzelf
    pi_84281540
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 17:23 schreef Ritmo het volgende:
    Nog 3 weekjes en dan ga ik. Hoop dat er dan nog wat mensen zijn.
    Vanaf 10 augustus ben ik er ook te vinden

    @TS, toffe review, thanks!
    pi_84281727
    quote:
    Op dinsdag 20 juli 2010 17:31 schreef ukker het volgende:

    [..]

    Vanaf 10 augustus ben ik er ook te vinden

    @TS, toffe review, thanks!
    Welk hotel/appartement?
    -
    pi_84281965


    Deze hebben we ook vaak gehoord. Waka Waka Africa was de #1, gevolgd door We No Speak Americano.
    Het was echt OF naamloze electro/trance OF deze ^ mainstream muziek. Je kan er in ieder geval goed op tanzen + schuren.
      Boks-Chick dinsdag 20 juli 2010 @ 18:30:43 #12
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_84283638
    toffe review TS!
    lolwut
      dinsdag 20 juli 2010 @ 21:44:31 #13
    223444 omg-rmc
    Vers uit Sliedrecht
    pi_84292215
    Ik ben 1 van de trotse vrienden van Mindstate, en inderdaad een bazenreview dit. Ik heb er zin in!
    pi_84295396
    Leuke review
    Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
    11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
    pi_84300469
    Leuke review man!
    pi_84437551
    Dít is pas een review.

    Hulde.
      Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 24 juli 2010 @ 15:53:36 #17
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_84437669
    Dat met die fooi heb ik ook meegemaakt daar ja, dat ze zelf gewoon al de fooi pakken en in een potje stoppen, mafkezen :(
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
      dinsdag 27 juli 2010 @ 00:44:26 #18
    293852 Lexis
    That's what she said.
    pi_84531280
    Misschien is er online ergens een Scandinavische fok, ff door Google Translate gooien, en ff kijken wat de Scandinavische dames van deze plek zeggen; of ze echt alleen maar voor hun eigen Bjorn's gaan...
    pi_84564610
    quote:
    Op dinsdag 27 juli 2010 00:44 schreef Lexis het volgende:
    Misschien is er online ergens een Scandinavische fok, ff door Google Translate gooien, en ff kijken wat de Scandinavische dames van deze plek zeggen; of ze echt alleen maar voor hun eigen Bjorn's gaan...
    Resultaat?
    pi_84595457
    http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=170619

    supa ha sex o dansa till boten anna. ha så kul :D
    "Lekker zuipen, neuken en dansen op Boten Anna, veel plezier :D"

    Jag har pojkvän så sex blir det inte för min del :P
    "Ik heb een vriendje dus seks wordt het niet voor mij :P"

    Min pojkvan åker imon :D Yesss im free for 14 days (doh he going with parents no party ) men jag kan festa o göra vad jag vill och tror mig i will do things :D
    "Mijn vriendje gaat met zijn ouders met vakantie, dus ik ben 14 dagen vrij. Geloof me, I will do things :D :@
      woensdag 28 juli 2010 @ 20:25:41 #21
    312168 Xepa
    Rechtvaardigheid
    pi_84601553
    Rating voor deze review: 8.3
    Soep met bazen troep.
    pi_84859615
    Vorig jaar in SB geweest. En idd precies hetzelfde meegemaakt met die barmensen in de viking. Belachelijk.
    Verder is fooi geven aan de schoonmakers een prima tip wij legden in totaal elke dag zon 10 lev weg denk ik. En alles werd vervolgens gedaan zelfs de afwas. Toen we weggingen hebben we der voor ons nog een klein bedrag gegeven en ze had tranen in der ogen.

    Verder moet je idd oppassen snachts. Vooral voor aanhankelijke bulgaarse dames die alleen maar uit zijn op je portomonnee. Zo heb ik weleens gehad dat er 2 naar me toe kwamen en 1 me een roos wilde opspelden terwijl die andere al naar mn broekzakken greep maar dat had ik gelukkig door. Verder ook niet in fietstaxis stappen want die rijden je zo een steegje in. Prijzen vooraf afspreken met de taxi chauffeurs. En verder is het gewoon prima te doen in SB je moet alleen een beetje je verstand erbij houden. En als je echt dronken bent gewoon met een groep naar huis gaan. Wel oppassen voor die roma kindjes. Wij hadden er vorig jaar 1 vlakbij het hotel met een dood hondje op der nek. Die naar je spuugde als je der niks gaf en der middelvinger opstak. Was stiekem wel grappig :D

    De Mania is erg vet als je van minimal/techno houd maar bedenk je wel dat je dan wel zwaar tussen de doorgespacede locals en maffia staat. Was wel mooi om een avondje mee te maken haha.
    forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
      vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:35:32 #23
    198365 Morendo
    The Real Deal
    pi_84952686
    Dus...... ik moet me daar de Toivonen-look aanmeten?
    Die Lebenslust bringt dich um.
    pi_84978167
    quote:
    Op vrijdag 6 augustus 2010 20:35 schreef Morendo het volgende:
    Dus...... ik moet me daar de Toivonen-look aanmeten?
    Yes en legerstrepen op je gezicht tekenen met schmink. Dat hadden al die zweedse kerels een jaar geleden iig.
    forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
    pi_84980673
    Bedankt, duidelijke review :D Misschien dat ik hier volgend jaar heen ga.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')