Wachten op de eerste met de stelling:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Mooi voor alle fanboys die altijd Windows / Microsoft afzeiken omdat Apple zoveeeeeeel veiliger is
Zoals ik al een beetje in mijn post zei, in wezen is dat natuurlijk ook zo.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Mooi voor alle fanboys die altijd Windows / Microsoft afzeiken omdat Apple zoveeeeeeel veiliger is
Maar Apple an sich is dus niet veiliger. Ze hebben gewoon het geluk dat er minder misbruik van hun onkunde word gemaakt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zoals ik al een beetje in mijn post zei, in wezen is dat natuurlijk ook zo.
Die lekken op zich zeggen niet zoveel het gaat erom of ze ook misbruikt worden en dat zal bij Apple veel minder zijn als bij Microsoft / Windows, puur en alleen omdat dat door veel meer mensen gebruikt wordt en dus veel interessanter is!
Nee, uit de info in de OP is totaal niets af te leiden wat voor een lekken, welke applicaties. Tevens met voorgaande jaren meenemen is zo zinloos.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar Apple an sich is dus niet veiliger. Ze hebben gewoon het geluk dat er minder misbruik van hun onkunde word gemaakt.
Dat valt niet echt binnen deze discussie.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:45 schreef _GdR_ het volgende:
Maar waarom is OSX 1000x stabieler dan windows?
Dan lees je het rapport:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, uit de info in de OP is totaal niets af te leiden wat voor een lekken, welke applicaties. Tevens met voorgaande jaren meenemen is zo zinloos.
quote:List of the Top-10 non-Microsoft programs with the most vulnerabilities in the 12 month from June 2009 to June 2010.
1. Mozilla Firefox Mozilla Foundation
2. Apple Safari Apple
3. Sun Java JRE Sun (Oracle)
4. Google Chrome Adobe
5. Adobe Reader Adobe
6. Adobe Acrobat Adobe
7. Adobe Flash Player Adobe
8. Adobe AIR Adobe
9. Apple iTunes Apple
10. Mozilla Thunderbird Mozilla Foundation
Nee het gaat erom hoe snel iemand een exploit maakt van deze lekken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wachten op de eerste met de stelling:
De hoeveelheid maakt niet uit! Het gaat er om hoe snel ze patchen.
Ik heb hier geen pdf-meuk, maar zoals ik al zei, zoals het in de OP staat. Maar als ik zo kijk dan lijkt het wel alsof Adobe verantwoordelijk is voor de grootste meuk. Geen wonder, zorgt voor de meeste crashes bij mij onder OS X.quote:
nja het lijkt mij dat de instabieliteit wordt veroorzaakt door lekken enzo.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat valt niet echt binnen deze discussie.
Crashes hebben niet per se iets met veiligheid te maken...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb hier geen pdf-meuk, maar zoals ik al zei, zoals het in de OP staat. Maar als ik zo kijk dan lijkt het wel alsof Adobe verantwoordelijk is voor de grootste meuk. Geen wonder, zorgt voor de meeste crashes bij mij onder OS X.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:54 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nja het lijkt mij dat de instabieliteit wordt veroorzaakt door lekken enzo.
Er is wel een verband tussen crashes en veiligheid. Iets met niet goed genoeg geprogrammeerd.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:54 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Crashes hebben niet per se iets met veiligheid te maken...
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Er is wel een verband tussen crashes en veiligheid. Iets met niet goed genoeg geprogrammeerd.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zo is er ook een verband tussen crashes en brakke hardware.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:45 schreef _GdR_ het volgende:
Maar waarom is OSX 1000x stabieler dan windows?
dus jij zegt dat windows even stabiel of misschien wel stabieler is dan osx?quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:36 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dus jij zegt dat windows even stabiel of misschien wel stabieler is dan osx?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |