quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 02:27 schreef DrDentz het volgende:
Deze heb ik al een paar keer op Nederland 1 gezien voorafgaand aan een wedstrijd. Lijkt wel TV Oranje.
Dus jij bent niet alleen op Fok de gangmakerquote:Op zondag 4 juli 2010 21:23 schreef tong80 het volgende:
Tijdens het WK-98 heb ik alle wedstrijden op cassette getaped. Na de wedstrijd tegen Argentinië het fragment van Jack van Gelder met Bergkamp op een ander bandje gezet met Nirvana - Smells like teenspirit er direct achter. Mee naar de kroeg genomen daar draaiden ze het elk uur 2 keer. Heel de tent op zijn kop.
Those where the daysquote:Op zondag 4 juli 2010 21:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dus jij bent niet alleen op Fok de gangmaker
Prima nummertje.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:33 schreef afcajos het volgende:
+ zo ongeveer de liedjes die in dit topic zijn genoemd.
Die. En deze:quote:
Ach, dan zijn we daar ook weer vanaf.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:01 schreef kalinhos het volgende:
Zulke dingen van tevoren bespreken is als de Goden verzoeken he
Met de vuvuzelaknop door het rappen heen, valt ie nog mee.quote:Op zondag 4 juli 2010 02:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
in 06 luisterde ik deze tijdens NL - Servië
Wat heeft dat met Oranje te maken? Je moet Nederlandstalige muziek draaien.quote:
Ik moet helemaal niks, ik draai wat ik wil horen.quote:Op maandag 5 juli 2010 02:00 schreef DrDentz het volgende:
Wat heeft dat met Oranje te maken? Je moet Nederlandstalige muziek draaien.
Als Nederland nu eens muziek ging maken wou ik het nog overwegen.... tot die tijd zal ik het moeten doen met buitenlandse muziek!quote:Op maandag 5 juli 2010 02:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Oranje te maken? Je moet Nederlandstalige muziek draaien.
Daar gaat het toch niet over in dit topic. Ga dan naar muz ofzoquote:Op maandag 5 juli 2010 09:37 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks, ik draai wat ik wil horen.
quote:
Landverrader!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:17 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Als Nederland nu eens muziek ging maken wou ik het nog overwegen.... tot die tijd zal ik het moeten doen met buitenlandse muziek!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |