Erg goed eigenlijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:36 schreef gerbenp het volgende:
Hans > Hoe gaat het met Hans versus KPN experiabox?.
Ik ben gelukkig af van de kpn experiabox strijd. We gaan hier naar ziggo alles in 1 plus. Zat genoegquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg goed eigenlijk. Sinds de snelheid omhoog is gegooid is de boel erg stabiel te noemen. Had geloof ik alleen de eerste week dat ik die box kreeg even een korte hick-up, maar over het algemeen is het stabiel te noemen.
Neuhquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:34 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Heb je geen volg topic knop Roel?.
Hopen dat je daar wat minder storingen mee hebtquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:39 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig af van de kpn experiabox strijd. We gaan hier naar ziggo alles in 1 plus. Zat genoeg.
Een vooruit gang qua snelheid ook. En ook EINDELIJK digitale tv, dus dan kan ik toch serious request zien via d'n tv. Maar ik wil wel het digitaal totaal pakket. Kan ik ook lekker EW via 101 zien in digitale kwaliteit. Ach, moet alseerst zo'n kastje boven hebbenquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hopen dat je daar wat minder storingen mee hebt.
Ohja, daar dacht ik vanmiddag ook nog aan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:44 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens, kan ik op de een of andere manier via de PC naar de wedstrijd kijken met commentaar van 3fm? Of hebben we alleen maar die livestream die naar radiocommentaar van jack schakelt?
quote:ACHLUM - Een boer heeft gisteren in het centrum van het het Friese plaatsje Achlum per ongeluk de installatie van zijn volle giertank aangezet. Met alle gevolgen van dien.
De boer reed op het moment dat het gebeurde met zijn tractor en giertank door de hoofdstraat en had niets in de gaten. Auto's die achter het voertuig reden, en dus de volle laag kregen, probeerden de boer te waarschuwen. Toen deze uiteindelijk doorhad wat hij aan het aanrichten was, was het leed al niet meer te overzien.
"Alles zit onder de mest. Gevels, hekjes, auto's, alles. En dan die stank, het is niet te harden", aldus een bewoonster van Achlum.
Medewerkers van het bedrijf en drie schoonmaakploegen zijn de rest van de middag bezig geweest het dorp weer schoon te krijgen.
Dat had je beter moeten plannenquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoi!
Wel goed hier, maar Wimbledon en WK vallen precies in mn toetsweek
Niet slechtquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:45 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Een vooruit gang qua snelheid ook. En ook EINDELIJK digitale tv, dus dan kan ik toch serious request zien via d'n tv. Maar ik wil wel het digitaal totaal pakket. Kan ik ook lekker EW via 101 zien in digitale kwaliteit. Ach, moet alseerst zo'n kastje boven hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |