abonnement Unibet Coolblue
  maandag 28 juni 2010 @ 20:58:04 #101
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_83416347
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:55 schreef tombolafan het volgende:
Anna wel, Limoen misschien
Ik ga heul hard duimen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_83416516
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:51 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Hebben ze nou nog geen huisje

Wel een zoet lief nestje
Anna heeft inmiddels een huisje. Die had meteen een schare fans toen ze de site opging. En wie weet nemen die ook wel Limoentje mee.
Wat Anna betreft: die is me echt té eigenwijs. Brokjes eten gaat maar mondjesmaat en ik denk dat ze van limoensap alleen niet goed genoeg kan groeien. Ze weegt nog net zoveel als een week geleden (eerst bijgekomen, toen afgevallen en nu stabiel). Je ziet het ook aan haar, het dikke kitten buikje is weg. Maar gelukkig is ze nog altijd de meest levendige van het stel (en verbrandt dus ook de meeste calorieën) en haske happy dus al te grote zorgen maak ik me niet. Ze kan melk drinken bij mamma en van schoteltje dus ooit zal ik haar wel kunnen verleiden tot vast voedsel. Maar dan bij voorkeur wel voordat ze naar een ander huisje gaat, want anders kan dat natuurlijk nog niet.

Dus, als iemand nog tips heeft om een eigenwijs kitten aan de brokjes te krijgen... gaarne! (warme melk, brokjes in melk, koud en warm natvoer is al geprobeerd )
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 28 juni 2010 @ 21:12:07 #103
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_83417226
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:01 schreef Cat22 het volgende:

Dus, als iemand nog tips heeft om een eigenwijs kitten aan de brokjes te krijgen... gaarne! (warme melk, brokjes in melk, koud en warm natvoer is al geprobeerd )
Bekje open, brokje naar binnen, bekje dicht

Had je verder nog vragen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 28 juni 2010 @ 21:16:51 #104
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_83417552
Hey Cat, heb je al a/d geprobeerd?
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_83417576
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:12 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Bekje open, brokje naar binnen, bekje dicht

Had je verder nog vragen
Hoe naai je uiteen gebeten en gescheurd vel weer aan elkaar?

Brokjes eten moet leuk zijn, niet eng akelig en gedwongen. Verder dan een neusje in de melk duwen ga ik in het algemeen niet. Ben veel de bang dat ik de kittens emotioneel beschadig. [watje]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_83417594
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:16 schreef Poeke het volgende:
Hey Cat, heb je al a/d geprobeerd?
a/d?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_83417638
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hoe naai je uiteen gebeten en gescheurd vel weer aan elkaar?

Brokjes eten moet leuk zijn, niet eng akelig en gedwongen. Verder dan een neusje in de melk duwen ga ik in het algemeen niet. Ben veel de bang dat ik de kittens emotioneel beschadig. [watje]
hahahahaha, wij hebben de kittens zelfs met hele neus in de brinta geduwd
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 28 juni 2010 @ 21:19:56 #108
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_83417744
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:

[..]

a/d?


Is callorierijk voedsel wat makkelijk te mengen is met water om er een papje van te maken. Het wordt aan kittens gegeven die niet willen groeien of gedwangvoerd moeten worden.

Je kunt het ophalen bij een van de mensen van redcat, of anders heb ik nog wel een blikje staan. Gaia doet het er goed op (eindelijk) van 300 nu naar 460 terwijl ze eigenlijk was afgeschreven.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_83417874
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:19 schreef Poeke het volgende:

[..]

Ff zoeken moment
Ik had hem al gevonden. Klinkt goed, gaat op de boodschappenlijst voor morgen.
Ze doet het verder nog prima maar ik wil voorkomen dat ze in elkaar kukelt. En ze moet natuurlijk klaargestoomd worden voor adoptie en dan een grote meid zijn qua eten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 28 juni 2010 @ 21:25:12 #110
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_83418070
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:22 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik had hem al gevonden. Klinkt goed, gaat op de boodschappenlijst voor morgen.
Ze doet het verder nog prima maar ik wil voorkomen dat ze in elkaar kukelt. En ze moet natuurlijk klaargestoomd worden voor adoptie en dan een grote meid zijn qua eten.
Ja precies. Je hebt van die mensen die het advies om RC te blijven geven niet ter harte nemen en die meteen overstappen op een goedkopere soort, wat dit soort katjes geen goed doet.\

EDIT: A/D kun je alleen halen bij de dierenarts, en je moet rustig beginnen met kleine beetjes omdat het zo zwaar op de maag ligt. Anders gooien ze er alles weer uit. Ik geef Gaia nu een volle grote theelepel per keer en dat is meer dan voldoende per maaltijd. Ow, als je het uit de koelkast serveert dan moet je het 7 sec op een schoteltje verwarmen en dan is het lauw warm en ruikt het sterker
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  maandag 28 juni 2010 @ 21:25:52 #111
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_83418111
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
Hoe naai je uiteen gebeten en gescheurd vel weer aan elkaar?
Daar heb ik tegenwoordig keigave pleisters voor
quote:
Brokjes eten moet leuk zijn, niet eng akelig en gedwongen. Verder dan een neusje in de melk duwen ga ik in het algemeen niet. Ben veel de bang dat ik de kittens emotioneel beschadig. [watje]
Ey.... dat bedoelde ik ook helemaal niet. Gekkie! Ik deed gewoon even de praktische beschrijving van het eten der brokjes

Owkee... brokje weggooien en dan Anna 'm weer ophaalt misschien?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 28 juni 2010 @ 21:27:35 #112
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_83418208
Ik kan niet wennen aan de nieuwe layout
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_83418213
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:19 schreef Poeke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Is callorierijk voedsel wat makkelijk te mengen is met water om er een papje van te maken. Het wordt aan kittens gegeven die niet willen groeien of gedwangvoerd moeten worden.

Je kunt het ophalen bij een van de mensen van redcat, of anders heb ik nog wel een blikje staan. Gaia doet het er goed op (eindelijk) van 300 nu naar 460 terwijl ze eigenlijk was afgeschreven.
Is het verkrijgbaar in de dierenwinkel? Want als ik ervoor naar Eindhoven moet rijden kan ik me tijd en benzinekosten besparen door het zelf aan te schaffen.
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef Poeke het volgende:

[..]

Ja precies. Je hebt van die mensen die het advies om RC te blijven geven niet ter harte nemen en die meteen overstappen op een goedkopere soort, wat dit soort katjes geen goed doet.
Gelukkig gaat zij naar mensen die kitten opvoeding volgens mij super serieus nemen dus als ik ze op het hart druk om RC te blijven voeren de komende tijd, dan komt dat wel goed.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 28 juni 2010 @ 21:28:28 #114
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_83418260
zie mijn edit hierboven
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  maandag 28 juni 2010 @ 21:29:40 #115
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_83418354
a/d; gaat er hier altijd in alsof het gratis is; ze vinden het heerlijk! Volgens mij alleen verkrijgbaar bij de DA.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_83418406
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:25 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Daar heb ik tegenwoordig keigave pleisters voor
[..]

Ey.... dat bedoelde ik ook helemaal niet. Gekkie! Ik deed gewoon even de praktische beschrijving van het eten der brokjes

Owkee... brokje weggooien en dan Anna 'm weer ophaalt misschien?
Anna (en ook Tom trouwens) is dol op het leegeten van de kattebak. Ten minste: ze pakt de korrels in haar bek en spuugt ze daarna (logisch) weer uit. Dus nu heb ik een bakje staan waar ik eerst kattegrit in had en daar brokjes in gegooid. Niks, nada, noppes. Aanbieden op de hand werkt ook niet, ze likt eraan en laat ze links liggen. Taartje kan het wel maar wil gewoon niet.

Ik zou haast denken dat ze een of ander kaliumtekort hebben of zo, gezien de fascinatie met kattegrit, maar Limoen geeft genoeg melk en Tom groeit prima en Anna tot een week geleden ook.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_83418454
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:28 schreef Poeke het volgende:
zie mijn edit hierboven
Ah, goede tips. Dan fiets ik even bij mijn DA langs.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 28 juni 2010 @ 21:34:13 #118
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_83418645
Owkee, dan mijn laatste goeie tip: koop wat andere smaakjes. Een buffetje noemt onze DA dat; van alles wat en kijken wat ze lekker vindt
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_83418845
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:34 schreef ElisaB het volgende:
Owkee, dan mijn laatste goeie tip: koop wat andere smaakjes. Een buffetje noemt onze DA dat; van alles wat en kijken wat ze lekker vindt
Is melk, natvoer en brokjes, zowel vast als geweekt in diverse vloeistoffen niet buffet genoeg?

Laat maar, ik weet het antwoord al: blijkbaar niet voor de prinses.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_83428888
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:37 schreef Cat22 het volgende:

Laat maar, ik weet het antwoord al: blijkbaar niet voor de prinses.



Ze zijn zo leuk omdat ze zo eigewijs zijn zeg ik dan altijd maar
pi_83432920
a/d is gehaald en tot lauwwarm papje gemaakt. Voorgeschoteld... neuh.
Toen in een spuitje gedaan en gelukkig slobberde mevrouwtje dat gretig op. Dus nu maar hopen dat ik haar aan het verstand kan brengen dat likken van een schoteltje net zo lekker is.

De rest van het schoteltje is geserveerd aan kleine Blue die het dankbaar oplikte.

As for Limoentje... terugval. Of het nu de warmte is, de sterilisatie of het feit dat de feliway bijna op was... ze was de laatste dagen al minder open als ik haar kwam kriebelen. Vanmorgen vond ik het welletjes qua temperatuur en wilde het spul naar beneden verhuizen (nu zitten ze op zolder). Dan zitten ze wel in de buurt van mijn eigen katten maar deze hitte is ook niet leuk voor ze en zeker voor de kittens niet. Dus eerst alle vertrouwde spulletjes verhuisd en daarna 'even' Limoen en kinders in de vervoersmand. Ze keek al wantrouwig en waar ze vorige week nog blij de mand in huppelde wilde ze nu niet. Dus ik pakte haar even vast. Vindt ze normaal niet echt geweldig maar nu werd het een spugend, krabbend en blazend monster.
Het lukte me écht niet en ik heb de pleisters op mijn handen om het te bewijzen. Daarbij... als ze hier al zo hevig op reageert dan wordt ze helemaal bang van een nieuwe omgeving en geuren van nieuwe katten. Dus ik laat haar maar in de hitte zitten.
En nu heb ik het haske warm van kattespullen 2 verdiepingen op en neer sjouwen en BAAL van die lieve domme bange poes. Gelukkig mocht ik haar net wel weer kriebelen. Maar qua reactie zit ze nu weer op 8 weken geleden.

Zo kan ik haar echt niet met goed fatsoen meegeven aan iemand.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_83433304
oh bah... Wat vervelend
Hopelijk is het de warmte... Nieuwe feliway misschien?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  † In Memoriam † dinsdag 29 juni 2010 @ 10:50:54 #123
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_83433441
Aww, Limoentje . Was dat dezelfde mand als waarin ze naar de DA ging voor sterilisatie?
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_83433749
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:50 schreef Barbaaf het volgende:
Aww, Limoentje . Was dat dezelfde mand als waarin ze naar de DA ging voor sterilisatie?
Ja. En dezelfde mand als waarin ik haar ophaalde van het asiel. Dus het was niet de eerste keer dat ze erin belandde.

Het is gewoon ontzettend balen dat zo'n lieve poes zo verpest kan worden door mensen en dat haar hele leven bij zich zal dragen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_83433784
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:46 schreef tombolafan het volgende:
oh bah... Wat vervelend
Hopelijk is het de warmte... Nieuwe feliway misschien?
Zit er al in. Al was die oude volgens mij niet helemaal leeg. Maar ook dat is niet gunstig... dat ze na 8 weken nog steeds niet kan functioneren zonder feliway. En ook met feliway ontzettend gevoelig blijft voor veranderingen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')