abonnement Unibet Coolblue
pi_84999555
Ik ben net begonnen met de pilot! Leuk! Grappig om sommige acteurs die je in highschool-series hebt gezien, nu in een volwassen rol ziet! :)
pi_85001695
Goede serie en verslavend heb gister afleveringen 5 t/m 9 gekeken en kan niet wachten op deel 10.
Weet iemand ook of er een break-up komt of dat er meteen deel 11 komt want er komen 22 afleveringen in totaal. Na deel 9 weet ik niet meer wie A is en wie Alison vermoord heeft. Twee personen kunnen het gedaan hebben Emily en Lucas allebei werden ze gepest door Alison en dan is er nog Toby en Jenna (ze is niet blind denk ik). Ik hoop dat er niet meer vragen komen in deel 10.
pi_85006644
Emily werd toch niet echt gepest door Alison? Ze was toch verliefd op haar en dat heeft ze nooit aan Alison durven vertellen. Die Alison is trouwens ook gewoon een ontzettende bitch. Snap niet dat ze daar vriendinnen mee waren. Ik denk trouwens ook dat Jenna niet echt blind is.
Because simple is bad!
pi_85147626
Aflevering 10 was leuk!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85150538
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85152079
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85152267
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:20 schreef Lauuwtje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie dan? :o
All good things are wild and free.
pi_85153442
Als je het niet wilt weten, niet klikken!
(weet trouwens niet of het wel waar is)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit was dan weer de reactie op de vorige spoiler.
Ik weet t dus echt niet :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85155151
Het 2e was het hem dacht ik.
pi_85155530
Toffe aflevering! Jammer dat het pas in januari weer verder gaat. Ik heb echt nog geen idee wie -A- is. Bij mij is iedereen verdacht.

[ Bericht 1% gewijzigd door DanielleM op 11-08-2010 23:48:35 ]
Because simple is bad!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 20:42:47 #86
331 Merel
Be here now.
pi_85155655
Ja hoi, kunnen jullie even aangeven welke spoilers ik wél kan lezen zonder dat ik ontdek wie A is? 8-) Of gaan alle spoilers daarover?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_85157125
A. is in het boek dus ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet de laatste aflevering nog kijken :9~ .
pi_85157197
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:39 schreef DanielleM het volgende:
Toffe aflevering! Jammer dat het pas in januari weer verder gaat. Ik heb echt nog geen idee wie -A- is. Bij mij is iedereen verdacht haha.
Waar heb je dat vandaan?
Edit; ik zie het al 'The summer finale airs on August 10, with the extra 12 episodes set to air from January 2011 in order to complete the first season.'
Lame -O- Normaal is een stop 6 weken ofzo, hoezo nu ineens 4,5 maand
pi_85158037
Waarschijnlijk omdat die afleveringen nog geschreven en opgenomen moeten worden ;) .
pi_85169486
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:16 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Waar heb je dat vandaan?
Edit; ik zie het al 'The summer finale airs on August 10, with the extra 12 episodes set to air from January 2011 in order to complete the first season.'
Lame -O- Normaal is een stop 6 weken ofzo, hoezo nu ineens 4,5 maand
... Dat is echt zuur! -O-
It's up to me now, turn on the bright lights..
pi_85249768
voor degene die de spoilers op internet hebben gelezen en dus weten wie A is, volgens de schrijvers en acteurs van de serie zijn ze een andere richting gegaan. Ze volgen niet alles wat er in de boeken heeft afgespeeld enwie dus A is en de moordenaar(es) van Allison.
pi_85250007
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:16 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Waar heb je dat vandaan?
Edit; ik zie het al 'The summer finale airs on August 10, with the extra 12 episodes set to air from January 2011 in order to complete the first season.'
Lame -O- Normaal is een stop 6 weken ofzo, hoezo nu ineens 4,5 maand
Is meestal bij ABC Family. Greek (tv show) heeft dat ook. Idd balen.
pi_86152775
Dus in januari komen er pas nieuwe episodes? Ik dacht al, het duurt wel vrij lang.
pi_90819416
Vanavond is de serie weer begonnen in Amerika.
Kwam er bij toeval achter :'), was de serie een beetje vergeten.
pi_90819470
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:26 schreef Lauuwtje het volgende:
Vanavond is de serie weer begonnen in Amerika.
Kwam er bij toeval achter :'), was de serie een beetje vergeten.
Bedankt :D ik was alweer bijna vergeten dat het in januari verder zou gaan ja.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_90819474
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:26 schreef Lauuwtje het volgende:
Vanavond is de serie weer begonnen in Amerika.
Kwam er bij toeval achter :'), was de serie een beetje vergeten.
Dat was echt een lange pauze.. moet maar even kijken of de serie mij nog boeit :{
It's up to me now, turn on the bright lights..
pi_90819785
Heb er weer zin in.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_90824826
Vanavond kunnen wij dus genieten? :D
  dinsdag 4 januari 2011 @ 07:27:38 #99
331 Merel
Be here now.
pi_90824938
Ohja! :D
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_90825299
Er komt nu dus ook maar 1 aflevering en dan stopt het weer. :')
All good things are wild and free.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')