abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 3 januari 2012 @ 00:42:40 #201
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_106339481
quote:
19s.gif Op maandag 2 januari 2012 16:20 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

[..]

Andere versie van:
(Bijv. een vriend van je heet hans)
Hans komt thuis, hij roept:
''Pappa pappa ik heb net seks gehad!''
''Oh, goedzo zoon! Nu krijg je een nieuwe fiets!''
Dus, ze gaan kijken voor een fiets..
Zegt Hans ''Die wil ik!'' Bij een dure fiets.
Zegt zijn vader weer: ''Oké, moet je wachten tot volgende week, dan krijg ik mijn salaris..
Antwoord Hans: ''Oh, maakt niet uit, ik kan toch een week niet zitten!''

:D
Nee.
The Outside Agency
  dinsdag 3 januari 2012 @ 03:21:34 #202
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_106342665
Ik vond laatst een kikker... de kikker vond van niet.

Het is groen en niet zwaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  dinsdag 10 januari 2012 @ 11:55:11 #203
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_106636023
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:25 schreef Ludootje het volgende:
Een achttienjarige jongen komt 's avonds laat thuis.
Vraagt zijn vader: "Waar kom jij zo laat vandaan?"
Zoonlief: "Ik heb net voor het eerst seks gehad, pap."
Vader: "Ik ben trots op je, jongen! Kom zitten en pak een een pilsje."
Waarop zoon: "Nou pa, dat pilsje lust ik wel, maar zitten gaat voorlopig even niet."

:')
:')
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:09:06 #204
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_106692731
Wat is het eerste wat een vrouw zegt na de sex met een neger?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
  donderdag 19 januari 2012 @ 06:49:23 #205
365565 Dennis-1977
Geen nieuws is geen leven
pi_106978515
Wat is de overeenkomst tussen geld en sperma? Vliegt beide met een noodvaart je zak uit.
  donderdag 19 januari 2012 @ 06:50:43 #206
365565 Dennis-1977
Geen nieuws is geen leven
pi_106978518
3 hoeren zitten in n cafe en hadden al behoorlijk wat alcohol achter de kiezen. zegt de 1e hoer ik kan 1 biljartbal in mn kut stoppen, en plopt zo 1 bal in dr doos. zegt de 2e hoer aaa dat is makkelijk ik stop er zelfs 2 ballen in, en "plop" zo 2 ballen in dr doos. En de 3e hoer moet zo hard lachen dat ze over haar krukje heen zakt.
  donderdag 19 januari 2012 @ 06:54:19 #207
365565 Dennis-1977
Geen nieuws is geen leven
pi_106978539
Twee domme blondjes zitten op restaurant. Plotseling zegt het ene blondje:" ik heb een zwangerschapstest gedaan." Hierop vraagt het andere blondje: "en was hij moelijk?"
  donderdag 19 januari 2012 @ 07:11:31 #208
365565 Dennis-1977
Geen nieuws is geen leven
pi_106978602
Een Belg koopt een horloge van 2 euro, dat na één dag al niet meer loopt. Hij maakt het horloge open en ziet tot zijn verbazing een dood vliegje tussen de radertjes zitten. "Geen wonder dat 'ie niet loopt," zegt hij, "de machinist is overleden!"
  donderdag 19 januari 2012 @ 07:25:23 #209
365565 Dennis-1977
Geen nieuws is geen leven
pi_106978695
Twee belgen fietsen door het bos. Dan ziet de ene ineens 2 granaten liggen. Hij zegt: ''zullen we ze naar de politie brengen?'' ''Oke, doen we'' zegt de andere. Op de fiets zegt de ene: '' wat als er 1 afgaat?'' Zegt de andere: '' nou, dan zeggen we gewoon dat we er 1 gevonden hebben!
  donderdag 19 januari 2012 @ 07:36:50 #210
365565 Dennis-1977
Geen nieuws is geen leven
pi_106978769
Jan en Piet zitten samen in een café. Jan roept: een rondje van ikke! Zegt Piet: Nee, dat moet zijn, een rondje van mij! Antwoordt Jan: Dan doen we dat toch!
pi_107246147
Hoe noem je een indiër in een rolstoel?

HindoeZit
pi_107275381
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2011 19:22 schreef JaimyLee het volgende:
Jantje zit in de klas en vraagt aan zijn juffrouw of hij bij haar mag logeren.
Natuurlijk mag dit niet, maar na enig aandringen mag het toch.
Als ze bij haar thuis zijn en gaan slapen, kleed jantje zich uit.
Dan komt ineens de man van de juffrouw binnen. Verstop je in de kast! Zegt de juffrouw.
Jantje gaat snel de kast in en doet de deuren dicht. Maar zijn piemel blijft tussen de deur zitten!
De man zit dit en vraagt aan de juffrouw wat dit is.
"Dat is het radioknopje!" zegt de juffrouw.
De man loopt er naar toe en draait er aan.
Dan zingt jantje: Dit is radio friemel, als je doordraait breekt mijn pieeemel.
HAHAHAHHAHAHAHAH BAAAAAAAAAS
Tranen van het lachen!
pi_107302474
Een belg doet een lucifer aan en hij gaat aan.
De belg doet hem meteen weer uit en zegt; ''Goed, hij doet het, die bewaar ik'',
  dinsdag 14 februari 2012 @ 16:28:24 #214
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_107972597
quote:
Twee kerels zitten te borrelen in de bar van een wolkenkrabber van 100 verdiepingen. De een begint te praten:
Wist je, dat hier de turbulentie zo groot is, dat als je het raam uit zou springen, dat die je meteen terug zou blazen?
-Dat geloof ik niet...laat zien!
De kerel staat op en springt naar buiten, maar meteen ook vliegt hij terug de bar in.
-Dat moet ik uitproberen! (Hij springt naar buiten, valt naar beneden, sterft).

De barman zegt: Superman, wat ben jij een boefje als je drinkt!
  woensdag 22 februari 2012 @ 19:26:06 #215
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_108274002
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2010 16:28 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Het is zwart en als het uit de boom valt is je kachel kapot...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
  vrijdag 9 maart 2012 @ 08:39:52 #216
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_108893520
Een blinde man gaat per ongeluk een lesbische bar binnen.
Hij vindt zijn weg tot de bar, zet zich neer op een kruk en bestelt iets te drinken.
Nadat hij er zo een tijdje heeft gezeten, roept hij naar de persoon aan de tap: He, wil jij een blondjesmop horen?
De hele bar wordt in een klap muisstil.
Met een diepe, zware, dreigende stem zegt de vrouw naast hem aan de bar:
Voor u die mop vertelt, moet u 5 dingen weten:
Een: de persoon achter de tap is een blonde vrouw.
Twee: de uitsmijter is een blonde vrouw.
Drie: Ik ben een 1,90m grote, 100 kilo zware blonde vrouw met een zwarte band in karate.
Vier: de vrouw die naast me zit, is een blonde vrouw en is een professionele gewichtheffer.
Vijf: De vrouw aan jouw andere zijde is een blonde vrouw en is een professionele worstelaar.
Wel, ik raad u aan om er eens goed over na te denken! Wilt u die mop echt nog altijd vertellen?
De blinde man denkt enkele seconden na, schudt zijn hoofd en zegt: Nee, niet als ik hem vijf keer moet gaan uitleggen.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 14:10:28 #217
339824 Totem_paal
Er moet meer......
pi_108904171
Jantje zit in de klas en vraagt aan zijn juffrouw of hij bij haar mag logeren.
Natuurlijk mag dit niet, maar na enig aandringen mag het toch.
Als ze bij haar thuis zijn en gaan slapen, vraagt Jantje aan juffrouw: "Mag ik bij u in bed slapen?"
Natuurlijk mag dit niet, maar na enig aandringen mag het toch.
Dan vraagt Jantje aan juffrouw: "Mag ik met mijn vinger in uw navel spelen?"
Natuurlijk mag dit niet, maar na enig aandringen mag het toch.
Na een tijdje zegt juffrouw tegen Jantje: "Jantje? Dat is mijn navel niet!"
Waarop Jantje antwoord: "Nee Juffrouw dat weet ik, het is mijn vinger ook niet!"
-<Als er een prijs gegeven zou worden voor luiheid, dan zou ik waarschijnlijk iemand anders sturen om hem op te halen.>-
pi_109039714
Dat nare als een website over rugpijn platligt.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 09:58:56 #219
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_109041517
CIA vacature

CIA had een vacature voor een huurmoordenaar.
Na alle tests en interviews bleven er drie kandidaten over.
Twee vrouwen en een man.
Voor de laatste test namen de CIA agenten een van de vrouwen mee tot aan een zware metalen deur en gaven haar een geweer.
Bij deze praktische proef moeten we weten of je onze instructies blindelings opvolgt, wat de gevolgen ook mogen zijn.
In deze kamer zit je echtgenoot in een stoel. 'Vermoord hem'
De vrouw zei: 'Dat meen je niet? Ik zou nooit m'n man kunnen vermoorden.'
De CIA agent zei: 'Dan ben je niet de juiste persoon voor deze betrekking.'

De tweede vrouw werd net dezelfde instructie gegeven.
Ze nam het geweer en ging in de kamer, na ongeveer vijf minuten stilte kwam de vrouw uit de kamer met tranen in haar ogen.
'Ik heb het geprobeerd, maar ik kan m'n man niet vermoorden.'
De CIA agent zei: 'Dan ben je niet de geschikte persoon, neem je echtgenoot maar mee en ga naar huis.'

Ten slotte was de man aan de beurt!
Hij kreeg de instructie om zijn vrouw te vermoorden.
Hij nam het geweer en ging de kamer binnen.
Schoten werden gehoord, het ene na het andere.
Dan hoorden de agenten geschreeuw en geklop op de muren.
Na een paar minuten was het weer stil.

De deur ging traag open en daar stond de man.
Hij veegde het zweet van zijn voorhoofd en zei: 'Godverdomme, dit geweer was met losse flodders geladen.
Ik heb haar met de stoel moeten doodslaan.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 10:14:56 #220
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_109041855
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 09:58 schreef ArtistA het volgende:
CIA vacature

---knip---
Hahahaha _O-
The Outside Agency
  vrijdag 23 maart 2012 @ 19:59:47 #221
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_109439518
Net een mop bij Zomertijd met Rob van Someren. :

Een Nederlander, Amerikaan, Arabier en een Marrokaan zitten in een coupé in een trein. De Amerikaan staat op en haalt een koffertje uit het bagage rek en gaat weer zitten. Vervolgens doet hij het koffertje open. Vol met geld ziet de rest. Op zn gemak gaat die Amerikaan dat zitten tellen. Als hij klaar is met tellen staat ie op doet het raampje open en gooit het koffertje zo uit de rijdende trein. De rest kijkt m daas aan waarop hij zeg :
Geen zorgen, dit was maar een klein beetje. In Amerika hebben we er nog veel meer van, en gaat weer zitten.
Vervolgens trekt die Arabier ineens een vaatje onder zn zitting vandaan. Maakt het open en iedereen ziet dat het helemaal vol met Olie zit. Hij maakt het vaatje weer dicht, staat op en gooit het ook uit het raam! En zegt : geen nood thuis hebben we er nog veeeel meer van.

Waarop de Marokkaan de Nederlander aan kijkt en zegt : Als je het maar laat!
.
_O- _O-
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_109492284
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
Net een mop bij Zomertijd met Rob van Someren. :

Een Nederlander, Amerikaan, Arabier en een Marrokaan zitten in een coupé in een trein. De Amerikaan staat op en haalt een koffertje uit het bagage rek en gaat weer zitten. Vervolgens doet hij het koffertje open. Vol met geld ziet de rest. Op zn gemak gaat die Amerikaan dat zitten tellen. Als hij klaar is met tellen staat ie op doet het raampje open en gooit het koffertje zo uit de rijdende trein. De rest kijkt m daas aan waarop hij zeg :
Geen zorgen, dit was maar een klein beetje. In Amerika hebben we er nog veel meer van, en gaat weer zitten.
Vervolgens trekt die Arabier ineens een vaatje onder zn zitting vandaan. Maakt het open en iedereen ziet dat het helemaal vol met Olie zit. Hij maakt het vaatje weer dicht, staat op en gooit het ook uit het raam! En zegt : geen nood thuis hebben we er nog veeeel meer van.

Waarop de Marokkaan de Nederlander aan kijkt en zegt : Als je het maar laat!
.
_O- _O-
_O_ _O-
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 27 maart 2012 @ 00:26:24 #223
74056 crew  ToT
pi_109554914
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
Net een mop bij Zomertijd met Rob van Someren. :

Een Nederlander, Amerikaan, Arabier en een Marrokaan zitten in een coupé in een trein. De Amerikaan staat op en haalt een koffertje uit het bagage rek en gaat weer zitten. Vervolgens doet hij het koffertje open. Vol met geld ziet de rest. Op zn gemak gaat die Amerikaan dat zitten tellen. Als hij klaar is met tellen staat ie op doet het raampje open en gooit het koffertje zo uit de rijdende trein. De rest kijkt m daas aan waarop hij zeg :
Geen zorgen, dit was maar een klein beetje. In Amerika hebben we er nog veel meer van, en gaat weer zitten.
Vervolgens trekt die Arabier ineens een vaatje onder zn zitting vandaan. Maakt het open en iedereen ziet dat het helemaal vol met Olie zit. Hij maakt het vaatje weer dicht, staat op en gooit het ook uit het raam! En zegt : geen nood thuis hebben we er nog veeeel meer van.

Waarop de Marokkaan de Nederlander aan kijkt en zegt : Als je het maar laat!
.
_O- _O-
_O- GENIAAL!!!! _O_
pi_109554973
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
Net een mop bij Zomertijd met Rob van Someren. :

Een Nederlander, Amerikaan, Arabier en een Marrokaan zitten in een coupé in een trein. De Amerikaan staat op en haalt een koffertje uit het bagage rek en gaat weer zitten. Vervolgens doet hij het koffertje open. Vol met geld ziet de rest. Op zn gemak gaat die Amerikaan dat zitten tellen. Als hij klaar is met tellen staat ie op doet het raampje open en gooit het koffertje zo uit de rijdende trein. De rest kijkt m daas aan waarop hij zeg :
Geen zorgen, dit was maar een klein beetje. In Amerika hebben we er nog veel meer van, en gaat weer zitten.
Vervolgens trekt die Arabier ineens een vaatje onder zn zitting vandaan. Maakt het open en iedereen ziet dat het helemaal vol met Olie zit. Hij maakt het vaatje weer dicht, staat op en gooit het ook uit het raam! En zegt : geen nood thuis hebben we er nog veeeel meer van.

Waarop de Marokkaan de Nederlander aan kijkt en zegt : Als je het maar laat!
.
_O- _O-
baas _O_
pi_109695091
Wat vinden 9 van de 10 mensen leuk?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')