quote:Op zondag 6 juni 2010 15:46 schreef Sjowhan het volgende:
Precies. Seizoen voorbij weer.
Onze tegenstander wist afgelopen maandag al dat ze 't niet rond kregen, maar vrijdagavond pas bellen. Gelukkig had ik een invalsbeurt in een ander team, waardoor ik alsnog aan mijn minuten gisteren kwam.
Moest wel zeggen dat 't behoorlijk warm was, en daarnaast was 't op echt natuurgras. Helaas wel met 17-14 verloren, maar leuke partij.
Gisteravond afscheidsetentje (einde seizoen) en 2 mensen stopten, waar we nog wat kleins voor gekocht hadden. Was erg gezellig
Neem aan dat je TOP A1 bedoelt, zit een meisje in die ik ken maar die is op vakantie met de kruisfinales.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:38 schreef Sjowhan het volgende:
Onze A1 staan trouwens as zaterdag ook in de kruisfinales.. Ons vlaggenschip (Top/Wereldtickets 1) heeft (lullig genoeg) is op de derde plaats in de poule terechtgekomen. Wel erg jammer, want zo hebben ze totaal geen kans meer op de finale..
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:56 schreef NoJokes het volgende:
[..]
Neem aan dat je TOP A1 bedoelt, zit een meisje in die ik ken maar die is op vakantie met de kruisfinales.![]()
Ik heb afgelopen zaterdag 14-11 verloren van Albatross, de scheidsrechter wilden niet echt meewerken hij floot echt voor de raarste dingen, gelukkig maakte het voor beide teams niet meer uit of we winnen of verloren.
Examenreis, stond al een tijdje geboekt, ze wist waarschijnlijk niet dat het tegelijk was. Ik heb paar weken terug nog tegen TOP A1 gespeeld.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Klopt.
En niet handig, zo voor de kruisfinales op vakantie gaan.
Waarom?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:35 schreef dribbel79 het volgende:
Er stond een beslissingsduel op het programma voor aanstaande zaterdag: Arena-Blauw Zwart...maar BZ heeft zich teruggetrokken!
En nu handhaven jullie automatisch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:35 schreef dribbel79 het volgende:
Er stond een beslissingsduel op het programma voor aanstaande zaterdag: Arena-Blauw Zwart...maar BZ heeft zich teruggetrokken!
Jij speelt daar dus? Was toevallig bij Hoogkerk - Triaz, heerlijke pot om te kijken!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:20 schreef 1q2w3e het volgende:
KVA 1 gepromoveerd naar de Overgangsklasse!
Asjeblieft niet zeg, arrogante kutverenigingquote:
Lang verhaal, maar in een paar woorden: er stoppen veel mensen, waardoor ze volgend seizoen geen representatief team op de been kunnen brengen.quote:
Yep, er schijnt een dergelijke regeling te zijnquote:
Nouja, in de geval gefeliciteerd dan maarquote:Op woensdag 9 juni 2010 08:52 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Yep, er schijnt een dergelijke regeling te zijn![]()
![]()
Hehe, ik kan nog geen skippybal rakenquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:58 schreef Burnie88 het volgende:
Uiteraard kijken korfballers ook voetbal. Ik denk dat heel veel korfballers tevens voetbalgek zijn. Ik vind het verder altijd opvallend dat korfballers over het algemeen ook een aardig potje kunnen voetballen, maar dat kan ook regionaal bepaald zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |