abonnement Unibet Coolblue
  maandag 20 september 2010 @ 22:24:05 #276
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_86656518
Verdedigers zijn wel beter qua AI, zo'n crosspass lukt niet zoveel meer. Ik speel op Pro, ben niet zo heel goed :P

Volgens mij zijn die regels nog niet doorgevoerd. Wel heb ik al een aantal keren een charging penalty gehad na een check tegen de boards, maar niets zoals in de video wordt uitgelegd.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  maandag 20 september 2010 @ 22:24:30 #277
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_86656540
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:27 schreef WasQ het volgende:
Ook maar ingeschreven voor de fantasy league!
Top!
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_86658120
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:27 schreef WasQ het volgende:
Ook maar ingeschreven voor de fantasy league!
Vet geil, minimaal 8 man al dan! :D Succes!
Vicariously I live while the whole world dies
  dinsdag 21 september 2010 @ 08:02:27 #279
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_86663658
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:57 schreef maartena het volgende:

[..]

*O*

Is iedereen tevreden met de huidige datum voor de live draft?

Zondag 3 Oktober:

07:30 PST voor mij (vroeg opstaan op Zondag!)
10:30 EST voor popolon als ie nog meedoet. :P
16:30 CET voor Nederland.
Zondagen (maar ook zaterdagen) zijn lastig voor mij, maar ik vind het niet z'n enorm probleem als ik er niet bij kan zijn!
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_86664197
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 08:02 schreef WasQ het volgende:

[..]

Zondagen (maar ook zaterdagen) zijn lastig voor mij, maar ik vind het niet z'n enorm probleem als ik er niet bij kan zijn!
Niet? Ga je alles pre-ranken dan?
Vicariously I live while the whole world dies
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:50:28 #281
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_86670755
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 08:45 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Niet? Ga je alles pre-ranken dan?
Dat zal dan wel moeten ja. Niet mijn favoriete optie, maar ik wil niet dat de datum wordt veranderd omdat alleen ik er niet bij kan zijn. Ik ga wel proberen aanwezig te zijn.

On a brighter note: 9 en 10 oktober zie ik Boston vs Phoenix in Praag. Wellicht dat ik dan iemand uit mijn fantasy team aan kan moedigen!
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_86688868
Vannacht begin preseason al *O* veel wedstrijden zijn er

1:00 CBJ@ATL
1:00 FLA@CAR
1:00 NJD@PHI
1:00 OTT@TOR
2:00 COL@STL
2:30 TB@DAL
3:00 VAN@CGY
4:00 PHX@ANA
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_86697584
Streampje naar Devils vs. Flyers alvast: http://www.kilonetsports.com/kilonet1.shtml
Vicariously I live while the whole world dies
pi_86712065
Haha bij NHL 11 had ik mijn eerste Instant replay revieuw gehad. Een van mijn spelers schopte per ongeluk de puck in het goal en mijn goal werd daarom afgekeurd. :D Ik heb 3 van de vier pre preseason gewonnen, maar momenteel heb ik drie keer achter elkaar verloren.
  woensdag 22 september 2010 @ 15:29:35 #285
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_86712765
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:07 schreef Doler12 het volgende:
Haha bij NHL 11 had ik mijn eerste Instant replay revieuw gehad. Een van mijn spelers schopte per ongeluk de puck in het goal en mijn goal werd daarom afgekeurd. :D Ik heb 3 van de vier pre preseason gewonnen, maar momenteel heb ik drie keer achter elkaar verloren.
Cool, dat heb ik nog niet gehad!
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_86728377
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:07 schreef Doler12 het volgende:
Haha bij NHL 11 had ik mijn eerste Instant replay revieuw gehad. Een van mijn spelers schopte per ongeluk de puck in het goal en mijn goal werd daarom afgekeurd. :D Ik heb 3 van de vier pre preseason gewonnen, maar momenteel heb ik drie keer achter elkaar verloren.
Cool! Ik heb het spel vandaag binnengehad. Ben zelf gelijk in het seizoen begonnen omdat als ik bij de draft begon, ik allemaal spelers die ik niet kende moest draften. Had wel verwacht dat ze daar de 'echte' draft picks in hadden gedaan (Hall, Seguin etc.), dan was het wel leuk geweest. Nu vond ik het minder omdat je dan gelijk de competitie 'vervuilt' met vreemde spelers.

Ben met de Sharks begonnen en het viel me op dat ze de rosters van vorig jaar hebben gepakt en de RFA's erbij gehouden hebben. Zo heb ik nu dus Ortmeyer in mn team terwijl ze die hebben laten gaan. Verder moest ik handmatig Jamal Mayers uit de free agents oppikken (wat is ie trouwens belachelijk overrated in dit spel) en zit Niemi nog vrolijk bij de Hawks terwijl Turco bij de free agents staat (met een salaris-eis van 4miljoen, yeah right!).

Kheb nu van de vier preseason games er twee gespeeld en de andere twee gesimd. De eerste wedstrijd won ik met 3-0, de tweede verloor ik met 1-0. Ik moet duidelijk nog even wennen aan de faceoff-engine en wat andere dingetjes in de besturing aangezien NHL10 er helemaal ingebrand zit bij mij. Alles gaat iets langzamer omdat de bewegingen realistischer zijn (aannames, draaien etc.), en ook de passes zijn vertraagd (in NHL 10 ging de puck in een flits 'from tape to tape' waardoor passes bijna niet te onderscheppen waren). Tot nu toe bevalt het spel me goed, toch weer redelijk wat verbeterd sinds de vorige versie!
Vicariously I live while the whole world dies
pi_86747391
4-2 winst op de Hawks, Simon Gagne 1 goal 2 assists _O_
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  donderdag 23 september 2010 @ 13:47:52 #288
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_86747671
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:40 schreef Saviola het volgende:
4-2 winst op de Hawks, Simon Gagne 1 goal 2 assists _O_
6-2 uit bij Columbus, hattrick voor de nieuwkomer Hendricks :)

Ovi speelde niet, maar was wel meegereisd.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_86749452
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:40 schreef Saviola het volgende:
4-2 winst op de Hawks, Simon Gagne 1 goal 2 assists _O_
Dinsdag wonnen ze ook al met 4-2 van de Stars, ziet er goed uit. Al zeggen preseason resultaten natuurlijk nog weinig (hoop ik althans, anders zijn de Sharks screwed :D)
Vicariously I live while the whole world dies
pi_86831898
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  zaterdag 25 september 2010 @ 19:55:36 #291
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_86838623
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:38 schreef nyny83 het volgende:
Al zeggen preseason resultaten natuurlijk nog weinig (hoop ik althans, anders zijn de Sharks screwed :D)
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zaterdag 25 september 2010 @ 19:59:16 #292
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_86838727
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zaterdag 25 september 2010 @ 20:01:09 #293
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_86838774
Meteen maar even een leuk icoontje uitgezocht.... George Parros _O_

En ja.... mooi schot in dat filmpje :D
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_86875200
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:01 schreef maartena het volgende:
Meteen maar even een leuk icoontje uitgezocht.... George Parros _O_

En ja.... mooi schot in dat filmpje :D
haha die kop :D
Vicariously I live while the whole world dies
pi_86974498
Nieuw op dit forum maar vorig jaar een wedstrijd van de Rangers gezien en ben sindsdien verslaafd aan deze geweldige sport! Als er nog plek is in jullie fantasy league doe ik graag mee!
  woensdag 29 september 2010 @ 13:19:13 #296
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_86977549
Welkom!

En natuurlijk is er plek. Info staat op pagina 4 (post #189) en de draft is a.s. zondag aan het eind van de middag.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_86980226
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:31 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Cool! Ik heb het spel vandaag binnengehad. Ben zelf gelijk in het seizoen begonnen omdat als ik bij de draft begon, ik allemaal spelers die ik niet kende moest draften. Had wel verwacht dat ze daar de 'echte' draft picks in hadden gedaan (Hall, Seguin etc.), dan was het wel leuk geweest. Nu vond ik het minder omdat je dan gelijk de competitie 'vervuilt' met vreemde spelers.

Ben met de Sharks begonnen en het viel me op dat ze de rosters van vorig jaar hebben gepakt en de RFA's erbij gehouden hebben. Zo heb ik nu dus Ortmeyer in mn team terwijl ze die hebben laten gaan. Verder moest ik handmatig Jamal Mayers uit de free agents oppikken (wat is ie trouwens belachelijk overrated in dit spel) en zit Niemi nog vrolijk bij de Hawks terwijl Turco bij de free agents staat (met een salaris-eis van 4miljoen, yeah right!).

Kheb nu van de vier preseason games er twee gespeeld en de andere twee gesimd. De eerste wedstrijd won ik met 3-0, de tweede verloor ik met 1-0. Ik moet duidelijk nog even wennen aan de faceoff-engine en wat andere dingetjes in de besturing aangezien NHL10 er helemaal ingebrand zit bij mij. Alles gaat iets langzamer omdat de bewegingen realistischer zijn (aannames, draaien etc.), en ook de passes zijn vertraagd (in NHL 10 ging de puck in een flits 'from tape to tape' waardoor passes bijna niet te onderscheppen waren). Tot nu toe bevalt het spel me goed, toch weer redelijk wat verbeterd sinds de vorige versie!
Speel dit spel inmiddels ook na NHL 10, maar is toch wel weer ff wennen.
Ligt het aan mij of is het op Pro te gemakkelijk terwijl bij Allstar de goalie (bijna) onverslaanbaar is?

Heb me inmiddels ook ingeschreven voor de fantasy league!
pi_86982030
quote:
Op woensdag 29 september 2010 14:26 schreef SierdNYR het volgende:

[..]

Speel dit spel inmiddels ook na NHL 10, maar is toch wel weer ff wennen.
Ligt het aan mij of is het op Pro te gemakkelijk terwijl bij Allstar de goalie (bijna) onverslaanbaar is?

Heb me inmiddels ook ingeschreven voor de fantasy league!
De goalie is zeker wel te verslaan, maar vaak niet met afstandsschoten. De manieren waarop je hem kan verslaan zijn:
- Uitdeken. Als je vrij op de goalie af mag schaatsen met schijnbewegingen omspelen dus. Is lastig, want zo vaak kom je niet vrij voor de goal
- Veel passen om de goalie uit positie te brengen en als er iemand open staat schieten
- Onetimer voor de goal langs
- Wrap-around (achter het net langs schaatsen, puck terug over de achterlijn werken en gelijk schieten. Soms is de goalie dan nog uit positie omdat je achter het net vandaan komt
- Afstandsschot dat van richting wordt veranderd door een van je eigen spelers die voor de goal staat te 'campen'.

Moet wel toegeven dat het lastig is. In mijn Be a GM nu 5-2-2 (best nice), maar ik win vaak wel met minimale cijfers en ik heb nog nooit meer dan 3x in 1 wedstrijd gescoord (nouja 1x viermaal maar de laatste was empty net :P)

Edit: leuk dat je ook meedoet aan de fantasy league!
Vicariously I live while the whole world dies
pi_86992127
quote:
Op woensdag 29 september 2010 15:14 schreef nyny83 het volgende:

[..]

De goalie is zeker wel te verslaan, maar vaak niet met afstandsschoten. De manieren waarop je hem kan verslaan zijn:
- Uitdeken. Als je vrij op de goalie af mag schaatsen met schijnbewegingen omspelen dus. Is lastig, want zo vaak kom je niet vrij voor de goal
- Veel passen om de goalie uit positie te brengen en als er iemand open staat schieten
- Onetimer voor de goal langs
- Wrap-around (achter het net langs schaatsen, puck terug over de achterlijn werken en gelijk schieten. Soms is de goalie dan nog uit positie omdat je achter het net vandaan komt
- Afstandsschot dat van richting wordt veranderd door een van je eigen spelers die voor de goal staat te 'campen'.

Moet wel toegeven dat het lastig is. In mijn Be a GM nu 5-2-2 (best nice), maar ik win vaak wel met minimale cijfers en ik heb nog nooit meer dan 3x in 1 wedstrijd gescoord (nouja 1x viermaal maar de laatste was empty net :P)

Edit: leuk dat je ook meedoet aan de fantasy league!
Met Pro deke je overal makkelijk omheen idd, bij Allstar wordt t moeilijker want de defense is veel beter.
Niet dat het onmogelijk is idd, maar de stap van Pro naar Allstar vind ik best groot, zeker in vergelijking van Allstar naar Superstar waar het niet heel veel moeilijker wordt lijkt het.

Had toevallig over de fantasy league gelezen en omdat ik tegenwoordig veel ijshockey volg leek het me wel leuk om even mee te doen!
pi_87010252
Superstar heb ik nog niet gespeeld in NHL 11, maar in NHL 10 was dat niet leuk. Niet dat het zoveel moeilijker werd (wel ietsje), maar de AI ging gewoon cheaten. Op een gegeven moment wilde ik met Zdeno Chara, de grootste en zwaarste speler in de NHL zo'n beetje, het lichtgewicht Patrick Kane omver checken. Dus Kane met de puck langs de boarding, ik in volle vaart eropaf voor die bodycheck, gaat Chara onderuit en schaatst Kane vrolijk verder! Verder is de AI dan helemaal niet meer van de puck te krijgen met poke checks. Op die manier vind ik het niet leuk, dus ik ben maar allstar blijven spelen.
Vicariously I live while the whole world dies
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')