abonnement Unibet Coolblue
pi_266778
Dankzij de bemoeienissen van Quenda en het aanknopen van diplomatieke betrekkingen door Omie zijn we nu verzekerd van een Plek onder de Zon.
Momenteel vindt er een plezierige uitwisseling plaats tussen de auto-chtonen en wij van de Gypsy-FOK!-familie, en iedereen is welkom in het strandpaviljoen van Queen Tweety the Killer.

Verdwaald?
Hier is de routebeschrijving:
http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum27/HTML/000188.html

Kom gauw, de Vischkoekjes en de Wyborowa staan klaar.

En in September komen we hier weer fijn Bussen en Beppen.

Over Bep gesproken, kind ik zie je toch gauw op de nieuwe Boom-zolder he?

-----------------
Er is leven na FOK!Bus

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  zondag 11 juni 2000 @ 00:36:00 #2
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_266779
Kom op Oma, heb een nieuw potje thee voor u gezet. En verse koekjes gebakken.
pi_266780
Kijk, dat bedoel ik nou, dit is Queen Tweet Herself. Een en al gastvrijheid, helpt zelfs bij de verhuizing.
Oma gaat er vroeg in vandaag, heeft wat motorische en organische ongemakje die na een lekker nachtje onder het dons en op het boekweitkussen misschien wel verbeteren.
Ondertussen: netjes verhuizen, geen overlast bezorgen en Queen Tweet maakt heerlijke appeltjes/kaneelthee uit eigen tuin, zodat je je af en toe even aan haar mag laven.
Ze heeft ook veel aandacht nodig. Nou, daar weten wij wel weg mee, he FOK!Kotertjes?
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_266781
Het lijkt of het Bus-Forum aan een soort cyber-suicide is begonnen....
hopelijk komt er nog een moderator-met-nachtdienst opdraven..
pi_266782
Hallo heerlijke incestueuze cyberpapa,
Niet zo negatief hoor.
Eerst zitten we vast aan weken voetbalgekte, en hoewel niemand in mijn buurt, behalve mijn 83 jarige oude moeder daaraan meedoet, weet ik dat 99% van de wereldbevolking aan deze epidemie lijdt. Dus ook FOK!.

Verder is het vakantietijd, en dan is het komkommertijd in de media, dus ook op Internet.

Ach ook aan deze epidemieen komt een eind en ook het weer zal zich weer spoedig herstellen tot Nederlandsche Norm.
Ondertussen kruip ik met een drankje en wat katers onder de klamboe en wacht op.... ja, wat eigenlijk? De Verlichting van de Planeet.
Hetzij spiritueel, hetzij nucleair.

He Pa, niet suicidaal worden hoor, anders lees je maar een zeker word.doc.
Sterkte
Je Cyberdochtertje

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  † In Memoriam † maandag 12 juni 2000 @ 06:07:00 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_266783
* Cynix ® moet de weg, of beter de vaarroute, naar het Fok!Eiland nog een beetje ontdekken, maar zal daar een dezer dagen nog wel eens aanspoelen......
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 12 juni 2000 @ 13:02:00 #7
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_266784
quote:
op 06-11-2000 om 04:35 AM schreef Moor het volgende:
Het lijkt of het Bus-Forum aan een soort cyber-suicide is begonnen....
hopelijk komt er nog een moderator-met-nachtdienst opdraven..

Yeps Moor, we zijn tot 05.30 uur smorgens bezig geweest met deze kamikaze piloot, maar inmiddels is het probleem opgelost.
Moor , nogmaals, Bedankt

pi_266785
Alle lof voor de moderators en systeembeheerders ! Het zag eruit als een combinatie van het ghost-topic-fenomeen en link-verwisseling door een defect cgi-script, maar is gelukkig allemaal goed gekomen.

Ik vraag me wel af, Quenda, wat voor een status jullie verder aan het Bus-forum willen geven, nu het programma afgelopen is. Zijn daar al ideeën over ?

  dinsdag 13 juni 2000 @ 00:17:00 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_266786
* Quenda® heeft vorige week al gevraagd of het dicht kan.

(archief)
pi_266787
quote:
op 06-12-2000 om 10:38 PM schreef Moor het volgende:
Alle lof voor de moderators en systeembeheerders ! Het zag eruit als een combinatie van het ghost-topic-fenomeen en link-verwisseling door een defect cgi-script, maar is gelukkig allemaal goed gekomen.

Ik vraag me wel af, Quenda, wat voor een status jullie verder aan het Bus-forum willen geven, nu het programma afgelopen is. Zijn daar al ideeën over ?


Moor, zie topic http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum12/HTML/001358.html

daarom vroeg ik ook of je op het eiland langs wilde komen, dag liefie!


pi_266788
Verhuisd of niet, we helpen even de 20.000 vol te maken. Om Danny en Quenda gelukkig te maken.
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  woensdag 14 juni 2000 @ 02:36:00 #12
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_266789
Ja hoor * femfatale heeft te hard gezwommen en is dus zo ons familie eiland voorbij gezwommen.

* femfatale belandde tussen de kannibalen, en ze smaakten heerlijk.

Maar ik ga even uitbuiken en probeer het weer opnieuw

never play games........
  † In Memoriam † woensdag 14 juni 2000 @ 02:50:00 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_266790
Nou eeh fem...
Ik heb dus, per toeval, de vaarroute naar dat eiland inmiddels wel gevonden, maar 't zit daar dus kennelijk ook vol met man-eaters, ik ben me daar gewoon verkracht zeg!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 14 juni 2000 @ 02:58:00 #14
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_266791
Die Cynix, dat had ik gehoord ja.
Dus jij hebt een ware cyber verkrachting meegemaakt, en dat met onze Omi.

Ik kan er niks van zeggen, want ik heb alleen maar incestueze relaties gehad met Hannus, Fondaco en noem ze maar op.

never play games........
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')