Dit klopt wat je zegt, maar er zijn ook hbo scholen die deze opleidingen geven. Neem alleen wel aan dat de kansen op een baan iets groter zullen worden dan nu.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:03 schreef oompaloompa het volgende:
klein puntje dat niet per sé relevant is voor je vraag maar toch ff voor de zekerheid. Met HBO toegepaste psychologie kun je niet direct "psycholoog" worden, daar moet je wo niveau voor hebben.
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, kan je dit verder uitleggen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:57 schreef Supersoep het volgende:
Het klinkt altijd heel aantrekkelijk maar ik ben toch bang dat de combinatie thuisstudie + twaalf in een dozijn studie niet enorm positief zal staan op je CV.
materiaal niet compleet, slechte hulp met oplossen ervan, klantenservice die weinig tot niet reageert, etc. etc.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:14 schreef Norther het volgende:
Wat is de slechte ervaring met de LOI dan?
Dat iemand met een echte opleiding boven jou verkozen zal worden na sollicitatie.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:15 schreef rats het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, kan je dit verder uitleggen?
Een thuisstudie wekt minder vertrouwen op en heeft minder aanzien dan een fulltimestudie aan een school/universiteit om je het jezelf hebt aangeleerd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:15 schreef rats het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, kan je dit verder uitleggen?
Zit wat in, al zijn er wel praktijkdagen en een verplische stage.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:17 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Een thuisstudie wekt minder vertrouwen op en heeft minder aanzien dan een fulltimestudie aan een school/universiteit om je het jezelf hebt aangeleerd.
Sja met mijn huidige diploma gebeurd het ook al dat ze anderen voor mij kiezen. Heb SPW4 en de brede opleiding en alsnog al ruim een jaar op zoek.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:17 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Dat iemand met een echte opleiding boven jou verkozen zal worden na sollicitatie.
jeequote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:15 schreef rats het volgende:
[..]
Dit klopt wat je zegt, maar er zijn ook hbo scholen die deze opleidingen geven. Neem alleen wel aan dat de kansen op een baan iets groter zullen worden dan nu.
Op hun site stonden wel veel werkvelden waar je in kan gan werken na afronding, of is dit gewoon uit de 'duim' gezogen?
Ik neem aan dat je zulke lijstjes zelf ook al eens hebt bekeken maar ik vrees dat je een beroep als psycholoog écht niet hoeft te ambiëren met een NTI Thuisstudie, ga eerst eens in de laagste regionen van de volgende banen kijken:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:30 schreef rats het volgende:
[..]
Sja met mijn huidige diploma gebeurd het ook al dat ze anderen voor mij kiezen. Heb SPW4 en de brede opleiding en alsnog al ruim een jaar op zoek.
Dat bedoel ik dus met een twaalf in een dozijn studie. Iedereen doet het, dus de waarde van zo'n studie daalt dan al enorm.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:32 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
jee
ja het kan
nee het is niet gemakkelijk vanwege een overschot aan psychologen
HEhe in dat soort beroepen ben ik helaas erg slecht, wel eerder aan gedacht.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met een twaalf in een dozijn studie. Iedereen doet het, dus de waarde van zo'n studie daalt dan al enorm.
Ik zou sneller een cursus boekhouding doen, eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |