quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:00 schreef Hojdhopper het volgende:
Laten we er maar over ophouden.
Zo lang al niet meer ziek? Ik ben nu ziek.
Volgens mij dat tweedequote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:24 schreef Hojdhopper het volgende:
Even tussendoor... Kopieer je nou gewoon de OP van het vorige topic als je hem hier neer zet? Of moet je wan moeilijk gaan doen met Fok!wiki?
Oke niet voor mij voorbestemd dus. Geen laatste post plaatsen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:54 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Volgens mij dat tweede
jammie, yumyum noddles + 2 broodjes met rosbief + cup a soup tomaten creme (EN IK HEB EEN GRATIS MOK MET MN NAAM EROP, EINDELIJK!)
Ik ga naar de Fok!wiki en ik kopieer hem vandaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:24 schreef Hojdhopper het volgende:
Even tussendoor... Kopieer je nou gewoon de OP van het vorige topic als je hem hier neer zet? Of moet je wan moeilijk gaan doen met Fok!wiki?
Amateurquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:10 schreef Hojdhopper het volgende:
Oh ik dacht dat het veel moeilijker was. Hoe kom je eigenlijk bij de Fok!wiki?
Edit: laat maar, staat gewoon in de OP.
Zucht ik moet nog veel leren.
Vrouwen wel, of ze lekker zijn is een tweede... Alhoewel, er is er hier wel eentje, die komt maar een paar keer in de week, en die is bestquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:23 schreef Hojdhopper het volgende:
Leuke TT!
Haha dankje! Als je een lekker vrouwke hebt daar, dan graag!
Sla je slagquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Vrouwen wel, of ze lekker zijn is een tweede... Alhoewel, er is er hier wel eentje, die komt maar een paar keer in de week, en die is best
Klopt, ik zou er niet aan moeten denkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:28 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Een relatie met een collega is eigenlijk not done hè.
Je weet het dus niet zekerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:31 schreef Kper_Norci het volgende:
Hhmmjaa, ze is wel heel leuk maar ik denk niet dat het mijn type is.
Hmm... Dat schiet niet echt op dan...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:39 schreef Kper_Norci het volgende:
Hehe, ja dat is ook zo. Ik kan heel goed met haar opschieten en ik vind ze ook heel aantrekkelijk, ik denk alleen dat ze gewoon niet zo goed bij mij past, anders zou ik die twijfels niet hebben. Gewoon qua manier van doen heb ik soms het idee van nah, niet mijn type.
En ik ken mezelf, als ik al een keer een relatie heb dan ben ik het meestal na een tijdje weer beu, en wil ik weer vrijgezel zijn. Ik hou van die rust weet je. Of ik moet echt helemaal hotel de botel van iemand zijn, maar da's pas 2 keer gebeurt ofzo.
Lijkt R&P wel hiero![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |