abonnement Unibet Coolblue
pi_82129760
Gelukkig is die Nederlandse site van catan niet meer online, wat veel zeikerige mensen had je daar zeg. Allemaal Nederlanders die sociaal wilde doen door elkaar niet te roven voordat ieder 3 punten had en aan die etiquette was je gedwongen mee te doen anders spande de rest tegen je samen en verloor je sowieso.

En zeiken dat ze deden als je hun sociaal regeltje doorbrak!! Het is niet eens een officiele regel maar een soort van vaag saamhorigheidsregeltje bedacht door trieste Nederlandse spelletjesfanaten.
Gelukkig is die verzameling aan debiellen opgebroken door het offline gaan van de site, ze hielden zich niet aan de afspraken en toen moest de site offline.

het fucking nadeel is dat de Nederlanders massaal naar de Amerikaanse zustersite gingen en daar een account aanmaakten om hun spelletje catan te kunnen blijven spelen, het gevolg was dat ze daar massaal gingen zeiken over de roverregel terwijl die helemaal geintergreerd was op de Nederlandse site maar wat de Amerikaanse cataners niet wilde overnemen als ongeschreven regel.
Degene die de website ontwikkelde en programmeerde wilde zich niet met dat gezeik van die Trieste Nederlanders bezighouden want hij hield zich liever bezig met het ontwikkelen en programmeren van spelletjes, dus toen heeft hij een globale registratiestop ingevoerd omdat die trieste zeikerige Nederlanders het voor de rest van de wereld verzieken. Nu kan niemand door dat gezeik zich daar meer registreren.

Klacht; trieste Nederlanders die zeiken over een stomme roversregel en daardoor een geveinst gevoel van saamhorigheid willen creëren en door hun achterlijk gedrag verzieken ze het voor de rest.

Ik heb het ook wel door wie het zijn denk ik, het zijn die verrekte andre hazes en frans bauers fans zonder opleiding en zonder leven, die smerige tokkies die 20 gestolen fietsen achter huis hebben en online zogenaamd sociaal willen doen door elkaar van die overdreven kitserige kaartjes van halfnaakte wijven en plaatjes van wolven naar elkaar te sturen.

Groetjes van Anita en Henk en de kids het is hier heel gezellie



Registration stop

When I started this website for the public I had never anticipated so many abusive, disrespecting, whining and dishonest people. If I had knew at the time, I probably never would have started it. Some of you may know I absolutely love programming, creating new stuff and improving other. Unfortunately, since quite a while now, I rarely get the change to do so. I find myself constantly busy with the 'social stuff' which is no fun at all. Much of this can be handled by my lovely voluntary crew but they need proper tools to do so. Since I am always busy with the 'wrong' stuff these tools are also lacking at the moment. With the current rate of 'new' members, we find ourselves unable to handle every complaint, request, question with the attention we would like to.

To give ourselves some time to sort things out I have closed the registration form. Besides that, I have removed all inactive profiles that haven't logged on for at least 6 months. We are now down to about 180.000 active registered members which I think is quite a lot already. To be honest, I don't think this measure will hurt anyone that much. Currently active members can play with their usual names, truly new members are not addicted yet and banned players are, well, not welcome. If anything, I actually think it may create a better experience for our existing members in a short while.

I have not set an end-date for the registration stop. If ever, it will open when the current crew and crew-to-be are settled and have the proper tools to do their jobs.

Greetings, Aso

Administrator

Q: I just told my friends about this website, can they please register?
A: No, we do not make exceptions.

Q: My old account doesn't work anymore, can I get it back?
A: No, if you haven't logged on for at least 6 months you are now a new member.

Q: Can I 'give' one of my accounts to a friend?
A: Yes, but this is at your own responsibility. If your friend gets banned, you will also.

Q: Can I post my profile details on the web so others can use it?
A: No, any account (name+pass) found posted on the web will be removed.

Q: Can I be notified when registration opens again?
A: No, you can check the news once and again

Q: Can I somehow pay for an account (e.g. Donation)?
A: No, no, no..

[ Bericht 9% gewijzigd door Folkker op 31-05-2010 01:47:29 ]
twee
  maandag 31 mei 2010 @ 01:31:15 #2
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_82129802
Ik heb alles gelezen ALLES!

Verder is Kolonistjens van de Catan wel een kaiserlich spel
  maandag 31 mei 2010 @ 01:31:16 #3
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82129803
Kolonisten van Catan Je speelt zeker ook het bordspel van Runescape of niet?
Feyenoord Rotterdam
pi_82129811
Sowieso Catan spelen op internet . Doe het gewoon met wat vrienden en bier.
  maandag 31 mei 2010 @ 01:32:29 #5
154252 EvanStone
Daar gaan we!
  maandag 31 mei 2010 @ 01:32:41 #6
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_82129824
quote:
Op maandag 31 mei 2010 01:31 schreef o.us het volgende:
Kolonisten van Catan Je speelt zeker ook het bordspel van Runescape of niet?
Haten op Kolonisters van de Catans Jij hebt zeker ook een hekel aan Gansjensbordt
  maandag 31 mei 2010 @ 01:33:45 #7
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82129839
quote:
Op maandag 31 mei 2010 01:32 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Haten op Kolonisters van de Catans Jij hebt zeker ook een hekel aan Gansjensbordt
Alles na Mens Erger Je Niet is gewoon fout.
Feyenoord Rotterdam
pi_82129841
quote:
Op maandag 31 mei 2010 01:31 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso Catan spelen op internet . Doe het gewoon met wat vrienden en bier.
Sowieso veel online zitten
twee
  maandag 31 mei 2010 @ 01:35:14 #9
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_82129866
quote:
Op maandag 31 mei 2010 01:33 schreef o.us het volgende:

[..]

Alles na Mens Erger Je Niet is gewoon fout.
Mens Erger Je De Niets is gewoon geweest, man. Je moet meegaan met de tijds.
  maandag 31 mei 2010 @ 01:37:40 #10
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_82129906
quote:
Gelukkig is die Nederlandse site van catan niet meer online, wat veel zeikerige mensen had je daar zeg.
En maanden nadat de site uit de lucht is gehaald denk je van laat ik eens klagen over de mensen die Catan online speelden?

Het lijkt me trouwens sterk dat ze die Nederlanders daar niet meer toelaten door die regel. Heeft vast dezelfde reden als de reden waarom ze die site toen offline hebben gehaald. Heeft echt niks met zon kut regeltje te maken
Patat Friet
pi_82129931
quote:
Op maandag 31 mei 2010 01:31 schreef o.us het volgende:
Kolonisten van Catan Je speelt zeker ook het bordspel van Runescape of niet?
Kolonisten van Catan is echt meesterlijk.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_82129949
quote:
Op maandag 31 mei 2010 01:37 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

En maanden nadat de site uit de lucht is gehaald denk je van laat ik eens klagen over de mensen die Catan online speelden?
Nou niet helemaal, maanden nadat het gevolg van de massale emigratie naar de andere site zichtbaar werd. Dat die site offline is vind ik prima, maar die lui zijn als kanker met uitzaaingen.
twee
pi_82129954
Trouwens is Risk nog net iets beter dan Catan. Alleen soms wel dodelijk, potjes van 6 uur lang enzo .
pi_82129976
Gezellig een spelletje spelen over internet.
Pizza met appelmoes
pi_82129982
quote:
Op maandag 31 mei 2010 01:37 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

En maanden nadat de site uit de lucht is gehaald denk je van laat ik eens klagen over de mensen die Catan online speelden?

Het lijkt me trouwens sterk dat ze die Nederlanders daar niet meer toelaten door die regel. Heeft vast dezelfde reden als de reden waarom ze die site toen offline hebben gehaald. Heeft echt niks met zon kut regeltje te maken
Begrijpend lezen is zeker moeilijk?

Ze hielden zich juridisch niet aan de regels door auteursrechten te schenden, daarom is de Nederlandse site offline.

Waarom er een registratiestop is op de Amerikaanse site is omdat de Nederlanders massaal emigreerden naar die site en daar over hun roverregeltje gingen zeiken.
twee
  maandag 31 mei 2010 @ 01:43:48 #16
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_82129993
quote:
Op maandag 31 mei 2010 01:42 schreef Folkker het volgende:

[..]

Waarom er een registratiestop is op de Amerikaanse site is omdat de Nederlanders massaal emigreerden naar die site en daar over hun roverregeltje gingen zeiken.
Dat zeg ik dus, dat lijkt me zeer sterk
Patat Friet
  maandag 31 mei 2010 @ 01:44:44 #17
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_82130003
Paas eens een link naar die site waar je on de lijns kan Catansjen dan, TS
pi_82130015
quote:
Op maandag 31 mei 2010 01:42 schreef Denko het volgende:
Gezellig een spelletje spelen over internet.
Moet je voor de grap eens op spelpunt kijken, ze hebben daar zo'n 90 admins, ze hebben daar coördinerende admins die over de aanname van nieuw (personeel gaan (lees admins)
Je hebt er hoofdadmins, hulpadmins, aspirant admins, echt allemaal omdat mensen niet tegen hun verlies kunnen en gaan schelden of dreigen omdat iemand vals heeft gespeeld.
Mensen zijn ziek.
twee
pi_82130030
Registration stop

When I started this website for the public I had never anticipated so many abusive, disrespecting, whining and dishonest people. If I had knew at the time, I probably never would have started it. Some of you may know I absolutely love programming, creating new stuff and improving other. Unfortunately, since quite a while now, I rarely get the change to do so. I find myself constantly busy with the 'social stuff' which is no fun at all. Much of this can be handled by my lovely voluntary crew but they need proper tools to do so. Since I am always busy with the 'wrong' stuff these tools are also lacking at the moment. With the current rate of 'new' members, we find ourselves unable to handle every complaint, request, question with the attention we would like to.

To give ourselves some time to sort things out I have closed the registration form. Besides that, I have removed all inactive profiles that haven't logged on for at least 6 months. We are now down to about 180.000 active registered members which I think is quite a lot already. To be honest, I don't think this measure will hurt anyone that much. Currently active members can play with their usual names, truly new members are not addicted yet and banned players are, well, not welcome. If anything, I actually think it may create a better experience for our existing members in a short while.

I have not set an end-date for the registration stop. If ever, it will open when the current crew and crew-to-be are settled and have the proper tools to do their jobs.

Greetings, Aso

Administrator

Q: I just told my friends about this website, can they please register?
A: No, we do not make exceptions.

Q: My old account doesn't work anymore, can I get it back?
A: No, if you haven't logged on for at least 6 months you are now a new member.

Q: Can I 'give' one of my accounts to a friend?
A: Yes, but this is at your own responsibility. If your friend gets banned, you will also.

Q: Can I post my profile details on the web so others can use it?
A: No, any account (name+pass) found posted on the web will be removed.

Q: Can I be notified when registration opens again?
A: No, you can check the news once and again

Q: Can I somehow pay for an account (e.g. Donation)?
A: No, no, no..
twee
pi_82130051
quote:
Op maandag 31 mei 2010 01:44 schreef Penisbaard het volgende:
Paas eens een link naar die site waar je on de lijns kan Catansjen dan, TS
Waar je dus momenteel niet online kan, asobrain is de site
twee
  maandag 31 mei 2010 @ 01:53:32 #21
167595 mirved
Infobesitas
pi_82130090
geef me je account details eens.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_82130116
quote:
Op maandag 31 mei 2010 01:53 schreef mirved het volgende:
geef me je account details eens.
hahahah
twee
pi_82130127
Ik speel het op Xbox Live en ik heb me hier ook over zitten verbazen. Die ongeschreven regel dat je niet pikt van een ander voordat er van jou gepikt is en je de struikrover niet op een tegel met een dorp neer mag zetten. Doe je dat wel, dan ben je de rest van het spel de lul met pesterijen en willen ze amper meer met je ruilen Online spelen is wat dat betreft niet te vergelijken met in het echt spelen.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_82130139
Nederlanders zijn sowieso gay in online games. Bij Countrike waren ze gay, Call of Duty United Offensive ook en zelfs in WoW.
pi_82130159
quote:
Op maandag 31 mei 2010 01:58 schreef koei het volgende:
Ik speel het op Xbox Live en ik heb me hier ook over zitten verbazen. Die ongeschreven regel dat je niet pikt van een ander voordat er van jou gepikt is en je de struikrover niet op een tegel met een dorp neer mag zetten. Doe je dat wel, dan ben je de rest van het spel de lul met pesterijen en willen ze amper meer met je ruilen Online spelen is wat dat betreft niet te vergelijken met in het echt spelen.
Dat dus, jij spreekt vanuit ervaring, en dat is een regel die ze alleen in Nederland doen en op de Amerikaanse site dus niet, maar doordat die Nederlanders daarheen gingen en die regel in stand wilde houden hebben ze de poorten dichtgegooid.

En inderdaad, dat pesten en treiteren als clubje naar de speler die gewoon wel volgens de officiele regels wil spelen en niet mee wil doen aan die flauwekul dat is echt pathetic.
twee
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')