Van dierenpark Emmen heb ik een jaarabonnement, kom er dus vaak zat. Wil nu eens wat anders.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Alle duitsers komen juist naar Emmen.. vlak over de grens duitsers.
een echte dierenliefheberquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:54 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Van dierenpark Emmen heb ik een jaarabonnement, kom er dus vaak zat. Wil nu eens wat anders.
Tierpark Thuele, in dit dierenpark is ook nog een leuk pretparkje.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:48 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Wie weet een leuke dierentuin niet ver over de grens van de provincies Groningen en Drenthe? Dierentuin Nordhorn zijn we al geweest, was niks aan.
We horen vaak van mensen dat in Duitsland veel mooie dierentuinen zijn. Maar waar?
je komt uit emmen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:54 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Van dierenpark Emmen heb ik een jaarabonnement, kom er dus vaak zat. Wil nu eens wat anders.
Inderdaad beetje ver, we gaan volgende week naar de dierentuin in Keulen, dus liever nu 1 die iets dichterbij is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:15 schreef edraket31 het volgende:
Niet direct voor TS maar voor mensen die dichtbij het Ruhrgebied wonen is de Zoo in Duisburg een echte aanrader. uurtje rijden vanaf Arnhem en een stuk goedkoper dan de nl-dierentuinen.
Leuke dierentuin voor een leuke prijs, gezinsarrangement ¤ 32,- p/dag (incl toegang tot dolfinarium, ex = 23,50)
http://www.zoo-duisburg.de/
Helemaal een aanrader om op een doordeweekse dag te gaan dat we in NL vrij hebben en in Dld niet. Super rustig dan, terwijl het in NL vol is.
ow okequote:
heb geen kids bij me, houd niet van kinderenquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:34 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
[..]
ow okemaar je moet zeker gaan naar dat dierpark die ik zei, echt ideaal vooral als je kids bij je hebt. entree valt ook nog wel mee.
Thnx voor de tip, dan neem ik m`n abbo mee. Denk dat ik dan daar maar even ga kijken vandaag.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Ooh, Burgers is zo leuk! Daar heb ik een abonnement. Neem je Emmen-abonnement mee, dan krijg je korting bij Burgers
burgers zoo is inderdaad erg leuk en mooi, veel plezierquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:51 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Thnx voor de tip, dan neem ik m`n abbo mee. Denk dat ik dan daar maar even ga kijken vandaag.
Moet je doenquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:51 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Thnx voor de tip, dan neem ik m`n abbo mee. Denk dat ik dan daar maar even ga kijken vandaag.
Burgers is leuk hequote:
Best grote dierentuin, ruime verblijven. Je kunt het een beetje vergelijken met dierenpark Emmen. Alleen osnabruck heeft geen reptielenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Burgers is leuk heecht wel een van de hoogtepuntjes, vind ik.
Osnabruck ken ik niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |