Alleen geen olifanten dus.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:01 schreef Moody het volgende:
Voorwaarden:
- Liefst een rondreis (relaxt, dus geen honderden/duizenden km's per dag)
- Rondreis moet incl. een paar dagen uitpuffen zijn op een "bountystrand"
- Grote beesten bekijken of berijden is wel leuk (ik noem een olifant)
- Moet wel een beetje indrukwekkend zijn (vergezichten, bergen, regenwoud,....)
- Liefst geen extreem toeristische locatie waar half Nederland al zit (zoals Thailand)
- Liefst max. 1800 euro p/p
Zuid-West India zou mijn eerste keus zijn en dan houd je nog een berg geld over ook als je het goed doet. Boek een goedkope charter naar Goa en dan afzakken naar het zuiden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:01 schreef Moody het volgende:
Luxeproblemen zijn ook problemen![]()
Voorwaarden:
- Rondreis moet incl. een paar dagen uitpuffen zijn op een "bountystrand"
- Grote beesten bekijken of berijden is wel leuk (ik noem een olifant)
- Liefst max. 1800 euro p/p
- Costa Rica (wel wat boven mijn budget)
- Equador/Peru (wel wat boven mijn budget)
Kun jij een complete reis naar een van die 3 landen vinden voor 1800 euro incl. vlucht?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:05 schreef Individual het volgende:
[..]
Zuid-West India zou mijn eerste keus zijn en dan houd je nog een berg geld over ook als je het goed doet. Boek een goedkope charter naar Goa en dan afzakken naar het zuiden.
Waarom zouden Costa Rica, Equador en Peru boven je budget zitten? Met 1800 euro lukt dat echt wel! Geen van die landen hebben trouwens olifanten.
Indonesie misschien ook een idee?
Het ligt er nogal aan hoe goedkoop je je vluchten kan vinden en in wat voor hotels/hostels je wilt verblijven.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:12 schreef Moody het volgende:
[..]
Kun jij een complete reis naar een van die 3 landen vinden voor 1800 euro incl. vlucht?
Ik zit al snel op 2000+ euro. Ik heb het liefst een redelijk goed georganiseerde reis, omdat ik die 2 a 3 weken echt geen gedoe aan mijn hoofd wil. (het is mijn huwelijksreis)
Noord-India en Nepal lijkt me ook wel wat trouwens.
Indonesië/Bali is ook een optie inderdaad.
Die olifanten moet je niet te letterlijk nemen hoor. Met een mooie wandeling door een tropisch regenwoud zie je ook voldoende dieren, zoiets....
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:38 schreef Seven. het volgende:
Oh ja, ik heb in totaal aan een maand Mexico een kleine 1100 euro uitgegeven.
Zou me dan sowieso laten inenten voor DTP en Hepatitis (heb ik gedaan voor ik naar Mexico ging)quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:41 schreef Seven. het volgende:
Tenzij je Mexico kiest, daar hoeft het niet echt, al wordt het wel aangeraden om malariamaatregelen te nemen als je richting de guatemalteekse grens gaat.
Dat maakt het deels ook juist wel interessant. Veel aardige mensen, mooie omgeving, fascinerende steden met veel dansen en geen ketens als mcdonalds en zoquote:
Onderdrukking, armoede, barkeepers die meer verdienen dan artsen, politieke gevangenen, censuur....quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat maakt het deels ook juist wel interessant. Veel aardige mensen, mooie omgeving, fascinerende steden met veel dansen en geen ketens als mcdonalds en zo
Klopt. In veel andere zuid-amerikaanse landen zul je ook het een en ander aantreffen neem ik aanquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Onderdrukking, armoede, barkeepers die meer verdienen dan artsen, politieke gevangenen, censuur....
Blijf dan ook weg uit de grootste delen van Oost Europa, Afrika en Azie of blijf veilig binnen de muren van je all-in resort. Vergeet ook je niet helemaal vol te spuiten en een doos pillen mee te nemen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Klopt. In veel andere zuid-amerikaanse landen zul je ook het een en ander aantreffen neem ik aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |