abonnement Unibet Coolblue
pi_82454040
Lichtroze is ook een idee thnx! Vriendlief misschien binnenkort eens wat laten tekenen..



Had al een mooi voorbeeldje gevonden, maar wil hem toch wat persoonlijker hebben haha.. En hij pakt het tekenen weer op.. Allebei blij!

[ Bericht 16% gewijzigd door J0ycie88 op 07-06-2010 18:46:31 (Voorbeeldje erbij) ]
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_82462870
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Lichtroze is ook een idee thnx! Vriendlief misschien binnenkort eens wat laten tekenen..

[ afbeelding ]

Had al een mooi voorbeeldje gevonden, maar wil hem toch wat persoonlijker hebben haha.. En hij pakt het tekenen weer op.. Allebei blij!
Mooi voorbeeldje inderdaad! Ben benieuwd naar jouw eindresultaat over een tijdje, komt vast goed.
pi_82490094
quote:
Op maandag 7 juni 2010 13:17 schreef AntiChrist het volgende:qua traditionele tattoo artiesten vond ik niet dat er heel veel was dit jaar. enige interessante stand waren de indonesiers. daarnaast vond ik het raar om 2 blanke gasten uit nieuw zeeland traditioneel te zien zetten met klop mechaniek
Hey je hebt niet eens meer hoi gezegd!
Er waren 2 stands met indo's, beiden toch wel interessant vond ik. Jammer dat al die gasten daar tegen die muur uit Tahiti met de machine werkten, hoewel ze echt super werk wegzetten. Welke 2 blanke gasten waren aan het kloppen? Ik kan alleen Brent bedenken. Superaardige gast hoor, niks mis mee Trouwens, heel veel aardige gasten, het was supergezellig en echt veel bekenden teruggezien!

J0ycie88: Da's duidelijk erop geschilderd, vergeet niet dat dat qua kleur en felheid er anders uitziet als en tattoo.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:44:54 #179
301448 eightone.
Trophies are like herpes.
pi_82490389
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:37 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

J0ycie88: Da's duidelijk erop geschilderd, vergeet niet dat dat qua kleur en felheid er anders uitziet als en tattoo.
Ik dacht al, ik vond het echt er als een plakplaatje uitzien.
So you like showtunes? That doesn't mean you're gay, just means you're awful.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:09:10 #180
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_82491543
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:37 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Hey je hebt niet eens meer hoi gezegd!
Er waren 2 stands met indo's, beiden toch wel interessant vond ik. Jammer dat al die gasten daar tegen die muur uit Tahiti met de machine werkten, hoewel ze echt super werk wegzetten. Welke 2 blanke gasten waren aan het kloppen? Ik kan alleen Brent bedenken. Superaardige gast hoor, niks mis mee Trouwens, heel veel aardige gasten, het was supergezellig en echt veel bekenden teruggezien!

J0ycie88: Da's duidelijk erop geschilderd, vergeet niet dat dat qua kleur en felheid er anders uitziet als en tattoo.
ow ja das waar ook ik heb je wel gezien ! en ook Crrrn (ofzoiets) met zn broer volgende keer zeg ik je gedag maar vond het een beetje lullig om aan te komen lopen met mn brakke kop van hey ik ben antichrist dus volgende keer doe ik wel wat met mn fotoboek.... dan herken je mij ook

ik bedoel die indo's helemaal in de linkerhoek daar lag zaterdag een dame die op d'r borst werd getattoeerd.

er waren 2 blanke gasten aan het kloppen op het linker hoekje van de rij waar jullie een stand hadden volgens mij iets met new zealand ik vond het ook jammer te zien dat die gasten uit tahiti met een gun bezig waren.... doet toch iets af aan het traditionele van de tattoo.

heb je toevallig foto's geschoten ??
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:47:09 #181
278495 CompleetZuivelonbijt
ik verdien 60k per jaar,en jij
pi_82496403
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Lichtroze is ook een idee thnx! Vriendlief misschien binnenkort eens wat laten tekenen..

[ afbeelding ]

Had al een mooi voorbeeldje gevonden, maar wil hem toch wat persoonlijker hebben haha.. En hij pakt het tekenen weer op.. Allebei blij!
je weet dat dit plaatje nep is toch?
ga eens koffie halen
pi_82500000
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:09 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

ow ja das waar ook ik heb je wel gezien ! en ook Crrrn (ofzoiets) met zn broer volgende keer zeg ik je gedag maar vond het een beetje lullig om aan te komen lopen met mn brakke kop van hey ik ben antichrist dus volgende keer doe ik wel wat met mn fotoboek.... dan herken je mij ook

ik bedoel die indo's helemaal in de linkerhoek daar lag zaterdag een dame die op d'r borst werd getattoeerd.

er waren 2 blanke gasten aan het kloppen op het linker hoekje van de rij waar jullie een stand hadden volgens mij iets met new zealand ik vond het ook jammer te zien dat die gasten uit tahiti met een gun bezig waren.... doet toch iets af aan het traditionele van de tattoo.

heb je toevallig foto's geschoten ??
Ts ik had zelfs mijn vriend al op de hoogte gebracht zodat hij je niet zou slaan (ja er komen misschien mensen van Fok hoi zeggen, leuk he?) Hijzelf had iets laten zetten bij die andere, van Monkey Tattoo. Die op de hoek Dura, waren wel heel serieus Wel fijn dat ze hun eigen muziek hadden.
Op dat linker hoekje was idd Brent, die andere was z'n stretcher
Ik zal zo eens wat foto's op PhotoBukkit gooien.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 8 juni 2010 @ 16:00:04 #183
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_82500164
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:47 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:

[..]

je weet dat dit plaatje nep is toch?
Dat zegt ze drie posts onder die foto toch zelf ook al?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:20:20 #185
129836 withxhonor
straight edge
pi_82501215
ik vind Iban bloemen zo gaaf.. jammer genoeg passen ze bij mij niet meer op de traditionele plek ..
high fives and stagedives
pi_82502771
Ik weet dat hete geschilderd is, gaf ik zelf ook al aan. Het gaat om de vorm van de bloemen en de plek.. Ben zelf wat gaan tekenen gisteren.. En het wil aardig lukken.. 2 vlinders, grote en kleine, erbij en 1 bloem minder..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_82534537
quote:
Nice pictures!
  woensdag 9 juni 2010 @ 08:30:05 #188
278495 CompleetZuivelonbijt
ik verdien 60k per jaar,en jij
pi_82534745
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:00 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dat zegt ze drie posts onder die foto toch zelf ook al?
wilde het graag benadrukken
ga eens koffie halen
  woensdag 9 juni 2010 @ 08:51:49 #189
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_82548559
Wat gebeurt er op foto 9?

Ben trouwens nog steeds benieuwd naar die dronken-bui pin-up van iemand op de vorige pagina..
pi_82552735
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:04 schreef kanya het volgende:
Wat gebeurt er op foto 9?

Ben trouwens nog steeds benieuwd naar die dronken-bui pin-up van iemand op de vorige pagina..
me too, maar ik gok dat
1) het een lulverhaal was.
of
2) het toch echt een hele lelijke tattoo is die hij niet wil posten hier.
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:39:26 #192
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_82554044
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:14 schreef MarMar het volgende:

[..]

me too, maar ik gok dat
1) het een lulverhaal was.
of
2) het toch echt een hele lelijke tattoo is die hij niet wil posten hier.
Ik gok op 2
pi_82559534
Ik gok ook op nummer 2..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_82656239
Ik ken iemand die verdovingszalf gaat gebruiken bij een tattoo ( rug ) Werkt dat spul nu echt of is dat nu een fabeltje ?
pi_82660739
Neem dan een hennatattoo...
Het werkt kort en oppervlakkig, het is dus vooral geestelijk dat het zou moeten helpen. Vaak wordt het ook gebruikt door nogal labiele personen (kan ik je uit ervaring vertellen) die (als)nog lopen te zeiken dat het zo'n zeer doet. Pijn hoort erbij, het is een deel van het proces van een tattoo nemen.
pi_82660809
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ken iemand die verdovingszalf gaat gebruiken bij een tattoo ( rug ) Werkt dat spul nu echt of is dat nu een fabeltje ?
Zeg maar tegen die iemand dat ik hem-haar een mietje vind.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 13:18:57 #198
56471 pinquit
oh my lama!
pi_82662058
vriendin van me had verdovende zalf bij een tattoo onder haar voet. geloof niet dat het echt wrkte
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_82665839
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:52 schreef MarMar het volgende:

[..]

Zeg maar tegen die iemand dat ik hem-haar een mietje vind.
Dit persoon heeft meerdere tattoo's maar hij gaat zijn hele rug in 1 keer doen. Hij geeft toe dat hij een beetje angst heeft en vandaar heel veel zalf heeft gekocht.

Zelf geloof ik ook niet echt dat het werkt, ik heb er meerdere verhalen over gelezen.

Volgende week eindelijk mijn bovenbeen, ben benieuwd
pi_82666076
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:33 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Dit persoon heeft meerdere tattoo's maar hij gaat zijn hele rug in 1 keer doen. Hij geeft toe dat hij een beetje angst heeft en vandaar heel veel zalf heeft gekocht.

Zelf geloof ik ook niet echt dat het werkt, ik heb er meerdere verhalen over gelezen.

Volgende week eindelijk mijn bovenbeen, ben benieuwd
Bij mij op mijn rug deden alleen mijn ruggengraat & de randen van mijn schouderbladen pijn. Verder was het heel goed te doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')