ik heb nu een tijdje jullie reacties gelezen en kan sommige nog begrijpen, maar bij sommige krijg ik gewoon een raar gevoel...
Is er dan iets mis met mij? Stel ik me aan? Nee, want ik heb mijn medicijnen niet voor niks gekregen, dat had een reden. Ze zijn voorgeschreven door een psychiater die dat nodig vond en niet door 1 of andere kwakzalver die het wel een grappig idee vond om mij te drogeren.
De reden zal ik hierbij niet noemen, omdat het veel mensen nogal schokt. Ik doe veel mensen pijn of verpest hun vrolijke dag door te vertellen wat er met mij gebeurd is, daarom laat ik bij dit verhaal.
Als jullie echt willen weten waarom ik die medicijnen heb gekregen, kun je me dat vragen en dan geef ik er antwoord op.
Ik wil alleen maar zeggen dat ik niet voor niets zo reageer als ik doe.
Er zijn ook kwetsende opmerkingen gemaakt en daarom zag ik het als een volkomen normale tegenactie Ludo's foto te plaatsen...
Hij had mij pijn gedaan met zijn foto's en uitspraken, nu zou ik hem dat eens aandoen.
Vervolgens krijg ik reacties dat IK te ver ben gegaan, terwijl ik in feite hetzelfde heb gedaan als Ludo zelf. Ook zegt men dat ik me niet moet aanstellen en die reacties niet serieus moet nemen. Het spijt me zeer, maar dat deed ik wel. Die opmerkingen hadden de bedoeling te kwetsen en daarom was ik dus ook gekwetst.
Als je je zo graag een mening over mij wilt vormen, zou ik het rechtvaardig vinden als je mij eerst eens zelf leert kennen, zoals Archangel, Swetsenegger, Knut en nog wat anderen....(via ICq, weliswaar, maar toch)
Ik zie jullie reacties graag komen, desnoods via mail...
Deze discussie is al een tijdje aan de gang en ik vind dat ik je niet goed genoeg ken om werkelijk wat te kunnen zeggen over je toestand. Je lijdt er duidelijk onder, daarbij moet je niet vergeten dat dit forum, voor het overgrote deel een ontspanningsmedium is. Er is voldoende ruimte voor serieuze zaken, maar dat weet je zelf ook inmiddels dat is sterk afhankelijk van je eigen instelling en dan nog.... Sommigen zullen altijd heel primair reageren, vergeet niet dat ieder mens altijd vanuit zichzelf redeneert dus de reactie zegt vaak meer over die persoon...
Ik hoop dat je door wat je overkomen is een weg zult vinden om het een plaats te geven in je leven. Ik begrijp je woede op de "buitenwereld"... probeer niet verbitterd te raken... Er zijn voldoende leuke kanten en mensen in het leven die het zeer de moeite waard maken. Je weet dat ik ook uit ervaring spreek dus misschien helpt dat ook een beetje.... sterkte!!!
quote:
op 03-17-2000 om 11:31 AM schreef De Parasiet het volgende:Hij had mij pijn gedaan met zijn foto's en uitspraken, nu zou ik hem dat eens aandoen.
Vervolgens krijg ik reacties dat IK te ver ben gegaan, terwijl ik in feite hetzelfde heb gedaan als Ludo zelf.
Parasietje, in de eerste plaats was het misschien verstandig geweest om in een eerder stadium e.e.a. te verklaren (bijv. voor het gebruik van jouw Seroxat-onderschrift), maar goed...never mind.
Het verhaal van de foto is wel degelijk anders. Jij hebt jouw foto(s) zelf op het internet geplaatst (waaronder in het onzin-forum. het bewerking van de foto's was hilarisch bedoeld en niet om te kwetsen o.i.d., daar is het nl. een onzinforum voor). Ik daarentegen heb mijn foto niet zelf op het internet geplaatst, om diverse redenen. Als er mensen zijn die mij graag willen zien (wat ik met niet kan voorstellen) dan kunnen ze of naar een Meet&Greet komen of mij een mailtje sturen: bigludo@hotmail.com
mij kwetste het wel, hoe hilarisch je het nou vond.
het deed me echt pijn...
quote:
op 03-17-2000 om 12:09 PM schreef De Parasiet het volgende:
>het bewerking van de foto's was hilarisch bedoeld en niet om te kwetsen <mij kwetste het wel, hoe hilarisch je het nou vond.
het deed me echt pijn...
maar de bedoeling was goed.
quote:
op 03-17-2000 om 12:14 PM schreef De Parasiet het volgende:en die opmerkingen van je?
over Seroxat? ik kan me nl. geen andere opmerkingen, die jij als kwetsend kan ervaren, voor de geest halen.
...volgens mij leg ik dat al uit in mijn eerste post in dit topic?
Het bleek dus dat je dat gefok wel serieus neemt en gekwetst door voelt en dat heb je kenbaar gemaakt. In het begin wilde men dat niet geloven aangezien het overkwam als een plotselinge omschakeling (van onzin naar serieus). Ik geloof dat de boodschap nu overgekomen is.
Ik wens je in ieder geval veel sterkte.
Had het idee dat de reacties gisteren toch redelijk duidelijk waren geweest, en waarom het plaatsen van een foto van je zelf (welk gewoon op internet stond, omdat je daar schijnbaar geen probleem mee hebt) een ander verhaal is dan het plaatsen van een foto van iemand die om diverse redenen er gewoon niet op wil. Als je dit willens en wetens doet, dan ga je inderdaad te ver.
Als je op een andere manier reageerd en je weet dat dit schijnbaar met je medicijn gebruik te maken heeft, moet je je zelf proberen in bescherming te nemen, niet iedereen kan of wil er rekening mee houden in wat voor stemming of bui jij bent.
Simpelweg gezegd: als ik een bal kaats, kan ik hem terug verwachten, verschil is dat ik probeer het een beetje in het midden te houden. Misschien moet je voortaan eens twee keer de tekst doorlezen en nadenken hierover, voordat je op de knop plaats drukt.
Het spijt me verschrikkelijk dat je je aangesproken en aangevallen voelt over sommige opmerkingen van andere users maar je creert deze situatie zelf. Kan dus ook geen medelijden met je hebben omdat je eenmaal anders bent dan andere en je je medicijngebruik als schuldige aanwijst. Post dan niet!
Misschien een wat heftig stukje, maar kan er slecht tegen als iemand op deze manier aandacht vraagt, waarom lukt het andere wel om binnen de groep te passen en jij niet?
Doe me een lol en neem eens een weekje afstand van het forum?
One two three four
Ooh ooh
While the sun hangs in the sky and the desert has sand
While the waves crash in the sea and meet the land
While there's a wind and the stars and the rainbow
Till the mountains crumble into the plain
Oh yes, we'll keep on trying
Tread that fine line
Oh, we'll keep on trying
Yeah
Just passing our time
Ooh ooh
While we live according to race, colour or creed
While we rule by blind madness and pure greed
Our lives dictated by tradition, superstition, false religion
Through the eons and on and on
Oh, yes, we'll keep on trying, yeah
We'll tread that fine line
Oh oh we'll keep on trying
Till the end of time
Till the end of time
Through the sorrow all through our splendour
Don't take offence at my innuendo
Duh duh duh duh duh duh duh
Duh duh duh duh duh duh duh duh duh duh duh
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
Ooh ooh, yeah
If there's a God or any kind of justice under the sky
If there's a point, if there's a reason to live or die
Ha, if there's an answer to the questions we feel bound to ask
Show yourself - destroy our fears - release your mask
Hey, tread that fine line
(Yeah) yeah
We'll keep on smiling, yeah
(Yeah) (yeah) (yeah)
And whatever will be - will be
We'll just keep on trying
Till the end of time
Till the end of time
Till the end of time
quote:
op 03-17-2000 om 01:36 PM schreef LeXX het volgende:
Duh duh duh duh duh duh duh
Duh duh duh duh duh duh duh duh duh duh duh
Duh!
quote:
op 03-17-2000 om 01:41 PM schreef Ludo het volgende:
Duh!
Dit is serieus bedoeld.... Wanneer jij de betekenis er niet van inziet, hoeft nog niet te zeggen dat dit ook "onzin" is.....
quote:
op 03-17-2000 om 01:59 PM schreef Ludo het volgende:
misschien heb je een vertaling voor Ludo?
If there's a God or any kind of justice under the sky
If there's a point, if there's a reason to live or die
Ha, if there's an answer to the questions we feel bound to ask
Show yourself - destroy our fears - release your mask
Hey, tread that fine line
(Yeah) yeah
We'll keep on smiling, yeah
(Yeah) (yeah) (yeah)
And whatever will be - will be
Till the end of time
Till the end of time
Till the end of time
---------------------
Laat je echte kant eens zien, en verschuil je niet achter iets anders. Parasiet: Laat eens zien wie je bent, en verschuil je eens nergens achter. Ik weet dat je me niks gevraagd hebt, maar anders kan ik het niet uitleggen. Je laat een harde Parasiet zien, maar eigenlijk kun je het allemaal niet hebben....... Zorg dat je ergens kracht uit put, om voor jezelf op te komen, en niet alleen in een hoekje blijven zitten omdat er iemand wat verkeerds tegen je gezegd heeft. Die kracht komt uit jezelf, maar je moet het een klein duwtje geven door een externe factor. Bij mij helpt muziek heel veel. Ik druk me daarin soms uit. Nu ook. Je ziet dat dat niet altijd duidelijk is, maar de boodschap zit er wel degelijk in......
quote:
op 03-17-2000 om 02:09 PM schreef LeXX het volgende:
Duidelijk, Ludo???
Ten eerste, ik heb veel begrip voor je situatie en je zal mij nooit grapjes zien maken erover.
Zie ook het topic in het Feedback forum waarin ik wat extra commentaar gepost heb om dat in te zien.
Echter: de liefde kan niet van een kant komen zeggen ze wel eens. Ludo heeft naar mijn idee vrij duidelijk laten merken hoe het wat hem betreft zit en het is mij ook HEEL duidelijk dat hij nooit wat dan ook lullig bedoelt heeft naar jou toe. Dat heeft ie nu al meerdere keren laten merken. Hulde aan Ludo wat dat betreft.
Ik vind nu wel dat jij, Parasiet, niet koppig moet blijven en moet inzien dat een geintje als een geintje bedoeld is en niet anders. Diegenen die jou begrijpen zijn in staat jou dingen te vergeven en over sommige reacties heen te lezen en/of er niet op te reageren. Op jouw beurt vind ik dat je je woede tegenover Ludo nu ook wel eens mag laten vallen.
Tenslotte: Ik vind het echt heel dapper van je dat je jezelf zo bloot hebt gegeven en ik wens je echt heel veel succes met het overwinnen van je ziekte. Het onderkennen van het feit dat je een probleem hebt is een van de moeilijkste stappen en die heb je naar mijn idee met glans doorstaan.
Veel sterkte!
Marco
quote:
op 03-17-2000 om 12:36 PM schreef blauwe m&m het volgende:
...waarom lukt het andere wel om binnen de groep te passen en jij niet?
Dit moet, zonder enig bekende uitzondering, de domste opmerking ooit zijn. Buitengewoon.
quote:
op 03-17-2000 om 02:18 PM schreef TimberWolf het volgende:
Dit moet, zonder enig bekende uitzondering, de domste opmerking ooit zijn. Buitengewoon.
Noem mij dan maar dom, misschien heel dom, maar ik snap niet wat je hier nu mee bedoelt, maar misschien snap jij wel weer niet wat Blauwe bedoelt.
Ach ieder mens heeft recht op zijn eigen domheid. Leven en laten leven....dat zei mijn opa ( en ..Corry Konigs)
quote:
op 03-17-2000 om 11:31 AM schreef De Parasiet het volgende:
Als je je zo graag een mening over mij wilt vormen, zou ik het rechtvaardig vinden als je mij eerst eens zelf leert kennen, zoals Archangel, Swetsenegger, Knut en nog wat anderen....(via ICq, weliswaar, maar toch
Je vergeet misschien dat je de LMK ook op de icq hebt gehad. En de LMK heeft je (weliswaar via icq, maar toch) zelf dus leren kennen.
quote:
zou ik het rechtvaardig vinden als je mij eerst eens zelf leert kennen, zoals Archangel, Swetsenegger, Knut, LMK en nog wat anderen....(via ICq, weliswaar, maar toch)
quote:
op 03-17-2000 om 02:36 PM schreef Priscella het volgende:Agossie, de jongen voelt zich gepasseerd nou hier hebbie 'm hoor en nou nie verder druilen
Jammer dat priscella ook niet tot de kern van de zaak door kan dringen. Nou, geeft niet hoor, dan legt de LMK het gewoon even uit.
De Parasiet had ook nogal wat aanmerking op de LMK. Parasiet roept iedereen op haar te leren kennen (via icq weliswaar, maar toch) om een goed oordeel over haar te kunnen vellen. Welnu, de LMK heeft haar leren kennen, en dat heeft zijn manier van reageren op Parasiet niet veranderd.
Het gaat er dus niet om dat ze me vergeten zou zijn te noemen, maar ze lijkt vergeten dat ik haar heb leren kennen (via icq weliswaar, maar toch) en dus een rechtvaardig oordeel heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |