abonnement Unibet Coolblue
pi_81449414
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 01:06 schreef Ladyxima het volgende:
Ik had niet door dat het Katherine was met Damon... ze was wel goed in Elena nadoen zeg maar
Zo zielig dat Damon die speech nu niet tegen de echte Elena gehouden had... okay dan hadden ze niet gezoend, maar het was zo lief

Ik was echt verbaasd, ineens chop Johns vingers eraf.. moest ook wel vanwege die ring..

Ben wel heel erg benieuwd hoe de confrontatie Elena/Katherine gaat gebeuren, als dat zover komt.

Vragen, vragen, vragen.
Heel goede seasons finale, alleen nu ZOOOO lang wachten
Ik had het ook niet door hoor

ik zat echt te kijken van: wat doet Elena nu?
pi_81453126
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 01:16 schreef dutch-treat het volgende:
(maar Nina speelt haar fantastisch)
Zou zij ooit opstaan met: 'Zucht geen zin om naar mn werk te gaan, moet ik weer de hele dag met Paul en Ian rondhangen...misschien zelf wel weer zoenen....kon ik maar in bed blijven liggen.'
  zaterdag 15 mei 2010 @ 13:18:06 #79
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_81454731
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 08:46 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik had het ook niet door hoor

ik zat echt te kijken van: wat doet Elena nu?
Ik had helemaal een andere theorie. Ik dacht dat Elena al veel langer vervangen was door Catherine. Dus ik riep alleen "I KNEW IT!" Toen de echte Elena later aankwam dacht ik "O nee toch niet"

Maar man o man wat een cliffhanger!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 13:19:19 #80
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_81454761
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:59 schreef Rechterbal het volgende:
FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja .................. Ik riep hardop "Neeeheeeheeee!!"
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 13:48:30 #81
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_81455640
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:19 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Zou zij ooit opstaan met: 'Zucht geen zin om naar mn werk te gaan, moet ik weer de hele dag met Paul en Ian rondhangen...misschien zelf wel weer zoenen....kon ik maar in bed blijven liggen.'
LOL - Paul laat me koud, maar mijn werk zou een heel stuk aantrekkelijker worden met een collega als Ian
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 13:18 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik had helemaal een andere theorie. Ik dacht dat Elena al veel langer vervangen was door Catherine. Dus ik riep alleen "I KNEW IT!" Toen de echte Elena later aankwam dacht ik "O nee toch niet"

Maar man o man wat een cliffhanger!
WoW, dat was inderdaad ook wel een schokkend einde geweest, maar ik ben niet zo'n fan van Katherine-doet-alsof-ze-Elena-is, dus ik ben blij dat het niet zo was; hoop dat het ook niet zo gaat worden
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_81463006
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 23:19 schreef dutch-treat het volgende:

De twist met de weerwolven was goed gedaan. Tylers weerwolf-gen werd dus 'geactiveerd' op het moment dat zijn vader doodging; heel benieuwd wat ze daar mee gaan doen.
Tyler's gen was al geactiveerd denk ik zo, want hij kreeg hoofdpijn van dat anti-vampieren apparaat (dat blijkbaar ook anti-weerwolf is?).
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 13:18 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik had helemaal een andere theorie. Ik dacht dat Elena al veel langer vervangen was door Catherine. Dus ik riep alleen "I KNEW IT!" Toen de echte Elena later aankwam dacht ik "O nee toch niet"

Maar man o man wat een cliffhanger!
zOMG dat was me teveel geworden . Wat een fantasie heb jij haha! Wel een goede though .
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 01:16 schreef dutch-treat het volgende:

[..]

Ja, ik vond het ook echt sneu voor Damon. Heeft 'ie eindelijk zijn gevoelens weer 'aangezet', wordt daar gelijk zo vreselijk misbruik van gemaakt. Katherine is echt een bitch (maar Nina speelt haar fantastisch) en ik kan niet wachten op de confrontaties die gaan volgen. Ik hoop alleen dat ze niet te lang doorgaan met de Katherine-doet-alsof-ze-Elena-is routine; dat is te veel slechte fan fiction en ik denk dat de schrijvers daar ver vandaan moeten blijven.
[..]

"Hi John! Bye John" <- vond ik wel cool eigenlijk
Viel me inderdaad ook op, vond het heel knap hoe ze dat speelt. Lijkt me best leuk als actrice, zowel good girl als bad girl mogen spelen .
  zaterdag 15 mei 2010 @ 18:19:21 #83
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_81463355
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 18:07 schreef hetzusjevan het volgende:
Tyler's gen was al geactiveerd denk ik zo, want hij kreeg hoofdpijn van dat anti-vampieren apparaat (dat blijkbaar ook anti-weerwolf is?).
Da's waar, het zat waarschijnlijk al in zijn bloed, maar ik denk dat hij nu wél verandert onder de volle maan, waar hij dat een tijdje terug nog niet deed
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
  zaterdag 15 mei 2010 @ 19:31:04 #84
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_81465699
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 18:19 schreef dutch-treat het volgende:

[..]

Da's waar, het zat waarschijnlijk al in zijn bloed, maar ik denk dat hij nu wél verandert onder de volle maan, waar hij dat een tijdje terug nog niet deed
Zeg, hoe weten jullie dat het een weerwolf is?
Dat ie geen mens is was me al duidelijk, maar gaan ze nu in deze serie OOK al met weerwolven gooien?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_81467730
Een van de laatste afleveringen kwam de volle maan zo in beeld dat het niet anders kon.
En de boeken natuurlijk.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 21:02:49 #86
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_81468689
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 01:06 schreef Ladyxima het volgende:
Ik had niet door dat het Katherine was met Damon... ze was wel goed in Elena nadoen zeg maar
Zo zielig dat Damon die speech nu niet tegen de echte Elena gehouden had... okay dan hadden ze niet gezoend, maar het was zo lief

Ik was echt verbaasd, ineens chop Johns vingers eraf.. moest ook wel vanwege die ring..

Ben wel heel erg benieuwd hoe de confrontatie Elena/Katherine gaat gebeuren, als dat zover komt.
Wij hadden het ook niet door. Ik had het zelf pas door toen ze naar die ring keek en mijn vrouw had het pas door toen ze ging hakken .
Ik denk zelf dat er geen confrontatie komt en dat Katherine allang verdwenen is op het moment dat Elena de keuken binnenstapt.
Nu maar hopen dat ze deze lijn doortrekken in seizoen 2.
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 22:17 schreef Rechterbal het volgende:
Bah, hierdoor verheug ik me helemaal niet meer op het nieuwe seizoen. Ze killen al mijn favo sidecharacters af!
Anna en Pearl waren , daar hebben ze veels te weinig mee gedaan.
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:31 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zeg, hoe weten jullie dat het een weerwolf is?
Dat ie geen mens is was me al duidelijk, maar gaan ze nu in deze serie OOK al met weerwolven gooien?
Hij sloeg die Matt een paar afleveringen terug ook helemaal verrot, dat zag er ook al niet normaal uit en zo zijn er meer subtiele hints geweest.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zaterdag 15 mei 2010 @ 23:19:06 #87
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_81473343
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:31 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, hoe weten jullie dat het een weerwolf is?
Dat ie geen mens is was me al duidelijk, maar gaan ze nu in deze serie OOK al met weerwolven gooien?
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:33 schreef Empathologica het volgende:
Een van de laatste afleveringen kwam de volle maan zo in beeld dat het niet anders kon.
En de boeken natuurlijk.
'k Heb de boeken nooit gelezen en het is inderdaad nooit echt gezegd, maar ik dacht dat het eigenlijk wel duidelijk was; het is tot nu toe twee keer gebeurd dat Tyler nogal agressief gedrag vertoonde waarna vrij nadrukkelijk op de volle maan werd ingezoomd
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
  zondag 16 mei 2010 @ 10:36:51 #88
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81481140
Ik baal echt van Anna! Dat vond ik echt een leuk personage..

En ik zat echt helemaal te juichen bij de kus.... is het die bitch..

En inderdaad wat een rotbaan heeft die Nina zeg... Vandaag een bedscene met Paul en ff zoenen met Ian.. Ik zou nog geen seconde hoeven nadenken als ze me vroegen om te ruilen. Ian is echt hot!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_81482217
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:31 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zeg, hoe weten jullie dat het een weerwolf is?
Dat ie geen mens is was me al duidelijk, maar gaan ze nu in deze serie OOK al met weerwolven gooien?
Volgens mij heb ik dat ergens in dit topic gelezen, dat ze volgend seizoen met weerwolven gaan werken? Zal misschien in een spoiler hebben gestaan, maar ook de hints waren best duidelijk, zoals hierboven ook al aangegeven is .
  zondag 16 mei 2010 @ 12:40:54 #90
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_81484405
Ik zat net het interview van Ian met 'Rolling Stone' te kijken (Nina tweette de link gisteren); 'k was heel verrast toen ik hoorde dat hij auditie heeft gedaan voor de rol van Jason Stackhouse ('True Blood'). Ik ben persoonlijk blij dat 'ie de rol niet gekregen heeft; Jasons rol is grappig, maar kan toch niet tippen aan de rol van Damon en ik kan me eigenlijk niemand anders voorstellen in de rol van Damon - die is hem echt op het lijf geschreven.

Interview (teeny-tiny spoilertje voor 'Lost'):

Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_81486995
Wat een leuk interview, en ook die interviewer doet het op een leuke manier zeg maar... Ian
they say a dirty mind is a joy forever...
  zondag 16 mei 2010 @ 15:45:28 #92
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_81491482
quote:
Op zondag 16 mei 2010 12:40 schreef dutch-treat het volgende:
Ik zat net het interview van Ian met 'Rolling Stone' te kijken (Nina tweette de link gisteren); 'k was heel verrast toen ik hoorde dat hij auditie heeft gedaan voor de rol van Jason Stackhouse ('True Blood'). Ik ben persoonlijk blij dat 'ie de rol niet gekregen heeft; Jasons rol is grappig, maar kan toch niet tippen aan de rol van Damon en ik kan me eigenlijk niemand anders voorstellen in de rol van Damon - die is hem echt op het lijf geschreven.

Interview (teeny-tiny spoilertje voor 'Lost'):


Het zijn hele andere rollen en ik denk eerlijk gezegd dat ian ook niet de rol van Jason had kunnen spelen omdat ie dan weer niet aan de dumb blonde hotness kan tippen van die acteur. En andersom had het ook weer niet gewerkt met de semi-evil dark and brooding Damon-rol.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 16 mei 2010 @ 16:51:35 #93
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_81494048
Wat een einde
S2 wordt leuk
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zondag 16 mei 2010 @ 18:02:52 #94
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81496965
Ik vind het best sneu voor Damon... Het is duidelijk dat hij al een tijdje wat voor Elena voelt en hij was zo zn hart aan het uitstorten... Is het verdorie niet Elena.
Ik denk niet dat hij het door had, anders had hij toch wel iets gedaan voordat ze naar binnen ging?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_81502788
Ik vond wel dat Damon ietwat bedenkelijk keek na die zoen, toen de deur net dichtgegooid was zeg maar...

Ik zie hem er eigenlijk wel voor aan om te twijfelen, en dan dus aan Stefan te vragen 'okay this might be an awkward question, but does Elena kiss the same like Katherine?' en dat dan met een stalen gezicht he
they say a dirty mind is a joy forever...
  zondag 16 mei 2010 @ 20:09:55 #96
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_81502920
"It is late. You should probably come inside"
Anders was het allemaal mis gegaan en had Katherine niet binnen gekund
Of zou ze al eerder binnen zijn geweest?
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zondag 16 mei 2010 @ 20:12:40 #97
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81503074
Maar vampieren voelen toch elkaars aanwezigheid?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 16 mei 2010 @ 20:13:46 #98
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_81503126
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:12 schreef Ticootje het volgende:
Maar vampieren voelen toch elkaars aanwezigheid?
Dat had ik me ook bedacht maar toen bedacht ik me "Was dat in VD of was het een andere vampierenserie?"
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zondag 16 mei 2010 @ 20:16:12 #99
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81503276
Misschien voelde hij het toch. Hij heeft maar 157 jaar op haar gewacht, de liefde/obsessie is niet zomaar weg.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 16 mei 2010 @ 20:22:17 #100
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_81503645
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:07 schreef Ladyxima het volgende:
Ik vond wel dat Damon ietwat bedenkelijk keek na die zoen, toen de deur net dichtgegooid was zeg maar...
Ik had ook het idee dat 'ie ergens over twijfelde, maar dat kan ook puur verbazing zijn geweest over het feit dat 'Elena' zo op hem reageerde.
quote:
...en dan dus aan Stefan te vragen 'okay this might be an awkward question, but does Elena kiss the same like Katherine?' en dat dan met een stalen gezicht he
Dat zou geweldig zijn; en ik zie 't 'm ook gewoon nog doen ook
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:12 schreef Ticootje het volgende:
Maar vampieren voelen toch elkaars aanwezigheid?
Nee, in TVD niet. Damon zei volgens mij zoiets tegen Elena nadat zie die vampier had aangereden.
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')