abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_81301884
Ik heb in de aanbieding: 13 edities van het Britse blad Total Guitar. Dit is een magazine voor gitaristen (goh!) dat enerzijds bestaat uit artikelen over gitaren, muzikanten, gear, nieuwe bands etc. Op de cd staan een aantal demo's van nieuwe bands en tracks van al gevestigde bands, allemaal gitaargeorienteerd.

Anderzijds gaat het over de techniek van het gitaarspelen. Elk blad bevat bijvoorbeeld een "classic track": bekende gitaarklassiekers van oa Pink Floyd, Hendrix, Clapton, Queen, Led Zeppelin, inclusief volledige transcriptie, en een volledige backing track zonder gitaarpartij op cd. Kun je dus zelf lekker op meejammen. Daarnaast in elk blad zeer gevarieerde en kwalitatief hoogstaande lessen op het gebied van blues, jazz, rock en acoustisch gitaar, tevens met veel voorbeelden op cd en veel backing tracks. Ritmegitaar, soleren, two handed tapping, slide guitar, muziektheorie en meer.

De backing tracks zijn zonder uitzondering van hoge kwaliteit, en zijn geen synthesizer pruttracks maar echt ingespeeld door goede muzikanten van vlees en bloed.

Ik heb hier zelf enorm veel van geleerd, het heeft me echt een beter gitarist gemaakt. En dat is ook de ondertitel van het blad. Voor iedere gitarist van elk niveau is dit nuttig en heel leuk; want er zit voor iedereen wel wat bij.

De bladen zijn van 1995 t/m 1998; alles in prima staat.

Naast de 13 volledige magazines, heb ik ook een aantal magazines zonder cd, en een paar cd's zonder magazines.

Foto's:

Compleet (magazines + cd's)





Niet compleet (alleen magazine of alleen cd)


Vraagprijs: alles bij elkaar (in totaal 16 magazines, en 17 cd's) voor 100 euro.
pi_81332959
Schopje, bieden staat vrij!
pi_81448630
40.- geboden
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_81665854
40 euro vind ik echt te weinig. Voor 75 euro incl mag je ze wel hebben.
pi_82066823
Stormlooptopic!

Komop zeg, niemand die een betere gitarist wil worden?
pi_83648434
Schop, prijs gezakt naar 60 euro inclusief.
pi_83650971
Verkoop je ook los?
pi_83651789
quote:
Op zondag 4 juli 2010 19:03 schreef acidd91 het volgende:
Verkoop je ook los?
't Liefste alles in 1 koop maar bieden staat vrij.
pi_85568848
Nog steeds te koop, doe een bod mensen. Ze liggen hier in de weg.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')