abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 mei 2010 @ 07:54:29 #76
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_81119266
Ah, het mannetje met lidmaatschap op skybox 818 is er ook weer
quote:
Bekerfinale? Voetbalfeest? Voor iedereen?
Hmm.. Op het moment dat er word besloten dat een finale tussen Feijenoord en ajax over 2 wedstrijden gespeeld moet worden kan je al niet zeggen dat het een voetbalfeest voor iedereen gaat worden. Daarnaast kan je jezelf afvragen of een bekerfinale een voetbalfeest voor iedereen moet zijn.
Op het moment dat de KNVB de sanctie (geen ajaxsupporters mee naar Rotterdam) had aangehouden was er ook geen probleem geweest. Op het moment dat het met 10.000 ajaxsupporters in De Kuip was geweest waren er waarschijnlijk ook nog geen problemen geweest. Die problemen zijn gekomen door de KNVB zelf. Zij wilden persé de neutrale kaarten in de verkoop gooien, waardoor deze bij de “verkeerde mensen” in handen zouden kunnen komen (ongeveer het Nancy scenario). Zou de eerste te nemen stap door de KNVB niet moeten zijn dat ze de neutrale kaarten niet zouden verkopen? Het is tenslotte een bekerfinale. Moet daar dan Floris-Jan met z’n zoontje Jan-Frederik-Willem uit Wassenaar bij zijn om te laten zien hoe het plebs een dagje uit beleeft? Nee. Bekerfinales zijn er voor de vaste supporters, degene die er iedere thuiswedstrijd zijn. Die mensen die uitwedstrijden bezoeken. Die ieder jaar klauwen vol met geld aan hun cluppie uitgeven, iedere week een dag kwijt zijn voor een wedstrijd van 90 minuten. Daar is de bekerfinale voor. En als je die mensen alleen toelaat weet je ook precies wie er binnenkomt. Bij neutrale kaarten is dat maar de vraag.
Gudde, had die dit ook niet gewoon moeten tegenhouden? Naar mijn mening wel. 2 Finales? Sterf dan maar met je beker! Maar Gudde heeft het drukker met z’n eigen supporters te schofferen en monddood te maken. Als er op 25 april schandalig word ingegrepen door de Rotterdamse politie, is Gudde er snel bij om te zeggen dat het “wel hun eigen schuld zal zijn”. Nee, lekker zo’n voorzitter.
1 Bekerfinale zou ook te duur zijn voor de maatschappij. Nu vind ik het onverteerbaar dat er word gezegd dat in deze tijd hier niet zoveel overheidsgeld heen zou moeten gaan. Dat mag iedereen vinden, misschien geef ik ze ook nog wel gelijk. Maar dan vind ik het, als Feijenoordsupporter, onverteerbaar dat er na , bijvoorbeeld, een aardbeving in Haiti een inzamelingsactie word gehouden waar de Nederlandse burger iets van ¤40.000.000 ophaalt. Dat is mooi en leuk, maar waarom besluit de overheid dan nog eens ¤40.000.000 aan belastinggeld uit te geven door dat bedrag te verdubbelen? Kan dat wel maar zomaar? ¤40.000.000, dat was een mooi begin van de bezuinigingen.
Daarnaast maakte het schijnbaar voor de kosten vrij weinig uit. De gehele Kuip was afgezet, je zou erdoor gaan denken dat de moffen terug zouden komen. De normale ME was aangevuld door de Koninklijke Marechaussee, maakt dat de Feijenoordsupporters tot vijand Nr. 1 van Nederland? Het leger inzetten tegen voetbalsupporters. Het zal wel kostenbesparend zijn. Dat ik de daadwerkelijke uitschakeling van Feijenoord (de 0-1) heb gemist omdat ik nog buiten stond te wachten om binnen te mogen en Rotterdam nutteloos is drooggelegd zullen we dan maar even vergeten (6 mei, het zal je trouwdag maar zijn).
Ben je eindelijk binnen, blijkt je eigen vak vol te zitten. Dan maar naar Vak X, waar je geen kloot van de wedstrijd ziet. Niet dat dit echt uitmaakte, want het doek was toch al gevallen. Helemaal nadat het doelpunt van El Ahmadi onterecht werd afgekeurd. Hoe dit kan vraag ik mij nog af, aan de kant van de grensrechter loopt hij uit de rug van een ajaxspeler. Dan nog buitenspel geven. Schele homo.
Binnen aangekomen blijkt er ook niet bespaard te zijn om cameramannen. Volgens mij hebben ze wel een mooi 360 graden plaatje van mij kunnen schieten. Het leukste was nog toen ze vanuit Vak X, mannetje achter mij, met een buisje en papier (beide in De Kuip verkregen: Vlaggenstok en rollen papier werden van boven gegooid) propjes en pijltjes naar het Amstel-ballen-snolletje ging schieten. Gelukkig voor hem was’ie iets voor tijd via een andere uitgang naar buiten gegaan want de Politie stond alweer te wachten om de vlerk in de kraag te vatten.
Nu krijgen we complimenten voor hoe we ons hebben gedragen. We zijn monddood gemaakt, sfeer zat er niet in. Dit was een aanfluiting, een belediging voor een bekerfinale. Buiten bij De Kuip liepen supporters lachend voorbij. 1-4 verliezen en lachend uit De Kuip kunnen lopen. Ik snap het niet. Maar schijnbaar is dit het publiek wat Gudde en Kessler willen, nou.. Wat een feest. Een voetbalfeest.
Het seizoen is mooi geweest, bekerfinale gehaald en 4de plaats in de competitie. De bekerfinale, de weg er naar toe: AZ, PSV, FC Twente. Die was zwaar en dus verdiend, de finale hoort dan een klimax te zijn.. En dan zo eindigen, dat is zuur. En waarom? Naar mijn mening omdat er op een site een plaatje van Rotterdam stond.. Daarboven wat bommenwerpers en wat tekst in de zin van; “70 jaar later gaat die kankerstad alsnog plat”. Bommen op Rotterdam, werd dat ook niet gezongen in de eerste finale? Hebben we daar iets over gehoord? Nee. Moet dat? Nee. Maar ga dan ook niet zielig over en tegen de Feijenoordsupporters doen. Zijn er, maatschappelijk gezien, geen grotere problemen waar we onze tijd en moeite (geld) in moeten steken? Ik denk het wel.
pi_81119617
Boehoe! Dat droogleggen en sfeer bederven heb je aan zowel de Ajax als Feyenoord mongolen te danken. Dat het niet slim is wat de Knvb of de overheid er tegen doet staat daar helemaal buiten. Huilen om de maatregel die getroffen is, terwijl het probleem bij henzelf of zogenoemde aanhang ligt. Hoe kortzichtig ben je dan? Over de wedstrijd zelf is niet veel te zeggen. Al had die goal wel gezeten, dan was je nog de teil in gegaan! Boehoe is nu eenmaal een feit onder de verliezende supporter.
Narf!
pi_81119665
Je zegt precies hetzelfde als ik, hoe maakt dat mij een boehoe?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_81119698
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 06:53 schreef Keltie het volgende:

[..]

Sinds dat het zo is dat die andere club en jouw club voor de volle 100% anders zijn?
Sinds dat het zo is dat aanhangers van die andere club tijdens een 2de elftal wedstrijdje de spelers van jouw club aanvallen (waarbij Robin van Persie geluk had dat Acuna in de selectie zat)?
Pff.. Er zijn zoveel redenen te noemen waarom ik ajax haat.
*doet hokje domme supporters open* ga maar naar binnen! *doet hokje weer dicht* ja maar hunnies begonnen! Boehoehoe! Dit is echt te kinderachtig! Goed ik ga maar eens werken
Narf!
pi_81119759
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 08:30 schreef FJD het volgende:
Je zegt precies hetzelfde als ik, hoe maakt dat mij een boehoe?
Dan heb ik geen idee waar jij dat hebt neer gekalkt. Volgens mij heb ik hier en daar toch echt andere punten:? En ik reageer eigenlijk op het hele stuk van Keltie z'n quote.
Narf!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 08:43:20 #81
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_81119855
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 08:33 schreef Sickert het volgende:

[..]

*doet hokje domme supporters open* ga maar naar binnen! *doet hokje weer dicht* ja maar hunnies begonnen! Boehoehoe! Dit is echt te kinderachtig! Goed ik ga maar eens werken
Zeg ik dat? Nee. Iemand vraagt een verklaring waarom ik ajax zou haten. Nou, daarom.
Supporters tegen supporters? Best. Van spelers blijf je af.
Dus ga nu maar weer terug naar de sociale werkplaats
  vrijdag 7 mei 2010 @ 08:49:47 #82
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_81119946
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 08:26 schreef Sickert het volgende:
Boehoe! Dat droogleggen en sfeer bederven heb je aan zowel de Ajax als Feyenoord mongolen te danken.
Nee. Droogleggen is een bezopen maatregel (hihi) op het moment dat er geen uitsupporters komen. Waren die er? Nee.
quote:
Dat het niet slim is wat de Knvb of de overheid er tegen doet staat daar helemaal buiten.
Euh? Nee.
quote:
Huilen om de maatregel die getroffen is, terwijl het probleem bij henzelf of zogenoemde aanhang ligt.
Was er een probleem dan? Tot er werd besloten 5 jaar geen uitsupporters mee te nemen niet.
quote:
Hoe kortzichtig ben je dan? Over de wedstrijd zelf is niet veel te zeggen. Al had die goal wel gezeten, dan was je nog de teil in gegaan! Boehoe is nu eenmaal een feit onder de verliezende supporter.
Maakt niet uit dat je "de teil" in gaat. Maakt wel uit dat er weer een grensrechter hopeloos de fout in gaat.
Maar goed, het is makkelijk oordelen vanuit je vertrouwde woonkamer.
pi_81120047
Oh boy daar gaan we weer

Gelukkig ist druk op m'n werk

Voetbal"supporters" Overheden KNVB Afgelopen weekend stond er een eenzame rolstoeler met grote Chelsea stickers op de hoek van Anfield Road en nee hij zat niet in een rolstoel omdat ie net in elkaar was geslagen Toen ik weg liep na de wedstrijd liep ik langs vrijstaande supportersbussen van Chelsea op nog geen 100m van Anfield. Ik weet wel dat dit ook niet de grootste vijanden zijn maar toch...hoop dat dit ooit weer kan in Nederland en dat iedereen zich weer een beetje normaal weet te gedragen.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  vrijdag 7 mei 2010 @ 09:20:54 #84
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_81120448
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 08:57 schreef FJD het volgende:
Oh boy daar gaan we weer

Gelukkig ist druk op m'n werk

Voetbal"supporters" Overheden KNVB Afgelopen weekend stond er een eenzame rolstoeler met grote Chelsea stickers op de hoek van Anfield Road en nee hij zat niet in een rolstoel omdat ie net in elkaar was geslagen Toen ik weg liep na de wedstrijd liep ik langs vrijstaande supportersbussen van Chelsea op nog geen 100m van Anfield. Ik weet wel dat dit ook niet de grootste vijanden zijn maar toch...hoop dat dit ooit weer kan in Nederland en dat iedereen zich weer een beetje normaal weet te gedragen.
Ik kan met Feijenoord ook gewoon in Heerenveen door Heerenveen heen lopen?
Dat wijzen naar stadions in Engeland is leuk, maar hoeveel gebeurd er nu echt in de Nederlandse stadions? Geen reet. Net zoals in Engeland. Maar in Engeland gebeurd er buiten de stadions ook nog gewoon. Dat vergeten veel mensen.
pi_81121361
Ach ja, de subjectiviteit van de media....daar kun je hele topics mee vullen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  vrijdag 7 mei 2010 @ 10:34:16 #86
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_81122309
Gewoon afspreken op een weiland in de buurt van Beverwijk, hek er om heen, problem solved...
pi_81123831
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 08:49 schreef Keltie het volgende:
Maakt niet uit dat je "de teil" in gaat. Maakt wel uit dat er weer een grensrechter hopeloos de fout in gaat.
Maar goed, het is makkelijk oordelen vanuit je vertrouwde woonkamer.
Ik ben het voor het eerst met je eens. Als die grensrechter even een bril op had gedaan had Suarez 2x alleen op de keeper afgekomen ipv dat hij terug werd gefloten voor ?buitenspel??!
pi_81126211
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:34 schreef RudyCarell het volgende:
Gewoon afspreken op een weiland in de buurt van Beverwijk, hek er om heen, problem solved...
Narf!
pi_81126392
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:16 schreef Sickert het volgende:
Alleen als je Pino erbij gooit
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  vrijdag 7 mei 2010 @ 12:23:19 #90
82704 Silver_Shark
Silver_shark
pi_81126497
hoi
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:14:43 #91
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_81131846
quote:
Jan Vertonghen vergast.
Gister na de huldiging van 020 is de 23 jarige verdediger Jan Vertonghen door een gas explosie in zijn huis in 020 om het leven gebracht. Volgens de politie is de 47 jarige rotterdamer Mario B. verantwoordelijk voor deze aanslag en word daarom vanmiddag door koningin Beatrix tot ridder geslagen in de orde van oranje nassau. Ook is B. uitgenodigd door president Obama van de verenigde staten om te vertelen over deze helden daad en wilt B. naar aller waarschijnlijkheid benoemen tot minister van justitie of defensie B. vind dit een eer maar wilt trainer van de mooiste club ter wereld blijven namelijk Feyenoord. Vertonghen wordt op 10 mei verbrand op een van de parkeerdekken van de Arena...
pi_81132689
Tijden niet zo hard gelachen zeg, wat een bak!
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:45:20 #93
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_81133441
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:30 schreef FJD het volgende:
Tijden niet zo hard gelachen zeg, wat een bak!
Moet je tegen de mods zeggen... Jan Vertonghen Daar zien ze het als een doodsverwensing ofzo...
pi_81146210
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:20 schreef FJD het volgende:

[..]

Alleen als je Pino erbij gooit
dat heb ik er wel voor over

Vertonghen om uitspraken kan ik altijd wel lachen fysieke shizzle daarintegen
Niet slim van m overigens
Narf!
pi_81147116
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:45 schreef RudyCarell het volgende:
Moet je tegen de mods zeggen... Jan Vertonghen Daar zien ze het als een doodsverwensing ofzo...
Serieus?

Keltie krijgt een ban voor een letterlijke doodsverwensing zonder dat de context wordt meegenomen en dan zou jij een ban krijgen zonder een letterlijke doodsverwensing omdat de context daar naar toe geredeneerd kan worden. Ongeloofwaardigheid troef.

Dat van Vertonghen is overigens gewoon dom. Ja voetbal is emotie maar als je weet dat deze tweestrijd de samenleving zo ontwricht dan moet je je opstellen als een rolmodel.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_81149910
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:34 schreef RudyCarell het volgende:
Gewoon afspreken op een weiland in de buurt van Beverwijk, hek er om heen, problem solved...
  vrijdag 7 mei 2010 @ 20:31:24 #97
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_81150214
Maandag komt de Giro hier door Leiden (tussen 10.00 en 14.00). Ik kan op de route bij een vriend op 2 hoog zitten Maar kan alleen geen vrij krijgen...
  zaterdag 8 mei 2010 @ 07:53:21 #98
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_81168601
Goeiemorgen

Zo naar Utrecht voor een toertochtje door dit schitterende weer. Gelukkig heb ik enkel zomerkleding

Goed weekend
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  zaterdag 8 mei 2010 @ 19:19:16 #99
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_81186284
Zo, ff een rondje brabant, belgië en limburg. Ff snel 45 km in anderhalf uur.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 20:23:11 #100
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_81189096
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')