Even eerst het hele verhaal kort omschreven voor de gestresseerde:
Allereerst heb ik 28 februari een bestelling gedaan van een razer lycosa mirror toetsenbord, a ¤71,23
Daarbij stond een levertijd van 3 tot 5 dagen.
Nadat ik na een aantal dagen mailde hoe het er mee stond, kreeg ik een bericht dat hij helemaal niet meer leverbaar was, en ik wat anders uit kon zoeken.
Daar ging ik niet mee akkoord, dus dat vertelde ik hun, op nogsteeds een redelijke manier.
Vervolgens was het toetsenbord ineens wel weer leverbaar. Kwam uiteindelijk 11 maart bij mij aan.
Ok dat is afgesloten, niet erg blij mee, maargoed, opgelost.
Dus laatst dacht ik, ik geef ze nog een kans, ik bestel nu een razer mamba muis en destructor mat, samen ¤145,26, er stond bij deze namelijk,
quote:
Verwachte levertijd 2-3 werkdagen, op voorraad bij leverancier.
Ook die liep uit, dus heb ik de 26e gemaild, en diezelfde dag wat terug gekregen, dat hij morgen (gisteren dus) aan zou komen.
Gisteren geen bericht gehad, dus 's avonds laat weer gemaild.
Net bericht gehad dat de leverancier hem 7 mei pas weer gaat sturen!
Sorry hoor maar dit kan toch niet? Ik geef zoveel geld uit en word tot 2x toe totaal voorgelogen over de levertijd.
Dit word echt een dikke vette dubbele negatieve review op tweakers en kieskeurig nadat het uiteindelijk binnen is.
Klote winkel, zet dan gewoon geen levertijd neer. Als ik zoveel geld uit geef verwacht ik ook wel dat het enigsinds klopt die 2-3 werkdagen, en niet dat het 2-3 weken word.
Samenvatting: klote webshop azerty liegt meervoudig over levertijden.
Oh en nog even een subklacht: betalen met ideal kost 1 euro extra
[ Bericht 3% gewijzigd door DX11 op 28-04-2010 15:03:24 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!