abonnement Unibet Coolblue
pi_81943654
Maar wel elke dag een vlucht van BCN naar Valencia
pi_81944113
Dat is ook maar liefst 3u met de trein, dat is natuurlijk veel te lang.

Lijkt me een opvul-vluchtje, om te voorkomen dat het toestel anders lang stilstaat.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  woensdag 26 mei 2010 @ 23:11:06 #178
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_81949291
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:56 schreef Thetallguy het volgende:
Dat is ook maar liefst 3u met de trein, dat is natuurlijk veel te lang.

Lijkt me een opvul-vluchtje, om te voorkomen dat het toestel anders lang stilstaat.
Dat, of om het vliegtuig op een bepaalde positie te krijgen voor de volgende dag, anders vliegt dat vliegtuig toch leeg.

Niet geheel verassend, wel zal Ryanair de markt goed bekijken en waar mogelijk Barcelona uitbreiden, er zit nog veel meer groeipotentie in die markt, Vueling is zijn leven niet zeker!
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  woensdag 26 mei 2010 @ 23:19:50 #179
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_81949805
Ik hoop dat Groningen ook weer een keer terug komt in de bestemmingen (of eigenlijk vertrekpunt natuurlijk) Ik geloof dat ze de baan binnenkort wel langer gaan maken zodat er grotere vliegtuigen kunnen landen, dat was dacht ik een voorwaarde om weer op Groningen te gaan vliegen.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_81953860
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 20:21 schreef Thetallguy het volgende:
En daar is ie dan

http://www.ryanair.com/en(...)-ryanair-s-42nd-base

Basis in BCN. (nog?) geen vluchten naar Eindhoven, wel Weeze en Charleroi.
Wel naar weeze en Charleroi zie hier


Dat gaat heeel hard aankomen bij Vueling!
  donderdag 27 mei 2010 @ 09:18:18 #181
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_81957302
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 00:50 schreef korting het volgende:

[..]

Dat gaat heeel hard aankomen bij Vueling!
Er is niet héél veel overlap hoor, Vueling vliegt vaker naar de grote steden i.p.v. naar kleine vliegveldjes.

De enige vluchten die Vueling ook exact hetzelfde uitvoert, zijn die naar Rome, Edinburgh, Sevilla, Malaga, Santiago de Compostella, Tenerife en Gran Canaria. Die laatste twee doen wel pijn, denk ik.

Voor Nederland is Barcelona vooralsnog geen erg nuttige toevoeging voor de meeste mensen (die niet in oost-Nederland wonen), naar Weeze reizen kost immers al snel 25 euro, van Griona of Reus naar Barcelona maar de helft. Bovendien vliegt Vueling vanaf Schiphol.
pi_81957615
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 23:14 schreef treinbruno het volgende:

[..]

Dat heb ik al eens gedaan als mijn handbagage net niet in het mandje paste, 2 truien over elkaar.
Was ik blij toen ik in het vliegtuig zat
Heb ik ook eens gedaan toen ik boven de 10 kilo zat die ik als (hand)bagage mee had.
3 t-shirt, 2 truien en een trui om mijn middel aangetrokken. Na de douane in het toilet weer uitgetrokken en in het koffertje gepropt.

Vliegen hoeft niet duur te zijn
-weg, zie banmeldtopic-
  donderdag 27 mei 2010 @ 19:24:02 #183
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_81982209
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 09:18 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Er is niet héél veel overlap hoor, Vueling vliegt vaker naar de grote steden i.p.v. naar kleine vliegveldjes.

De enige vluchten die Vueling ook exact hetzelfde uitvoert, zijn die naar Rome, Edinburgh, Sevilla, Malaga, Santiago de Compostella, Tenerife en Gran Canaria. Die laatste twee doen wel pijn, denk ik.

Voor Nederland is Barcelona vooralsnog geen erg nuttige toevoeging voor de meeste mensen (die niet in oost-Nederland wonen), naar Weeze reizen kost immers al snel 25 euro, van Griona of Reus naar Barcelona maar de helft. Bovendien vliegt Vueling vanaf Schiphol.
Ryanair zal natuurlijk eerst kijken hoe de markt zich op Barcelona ontwikkeld en waar behoefte aan is, daarnaast is een voorwaarde om gratis landingskosten te krijgen voor een periode van 2 jaar dat je een groeiende onderneming bent, je gaat dan niet gelijk 100 routes opvoeren omdat je weet dat ze niet allemaal succesvol zijn, je begint klein en langzaam of snel naar gelang de markt, kan je de routes uitbreiden. Anders loop je de kans dat je niet je operatie laat groeien maar alleen maar aan het inkrimpen bent.

Op dit moment is het voor Nederland nog geen toevoeging, maar Eindhoven kan best interessant zijn voor Ryanair, je begint vroeg in Barcelona naar Eindhoven en vliegt dan terug naar Barcelona, net zoals ze nu met Madrid ook doen.
Persoonlijk zou ik voor Barcelona niet vliegen op Girona of Reus, als ik naar Amsterdam wil ga ik toch ook niet landen op Maastricht-Aachen airport....
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_81982317
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 19:24 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Ryanair zal natuurlijk eerst kijken hoe de markt zich op Barcelona ontwikkeld en waar behoefte aan is, daarnaast is een voorwaarde om gratis landingskosten te krijgen voor een periode van 2 jaar dat je een groeiende onderneming bent, je gaat dan niet gelijk 100 routes opvoeren omdat je weet dat ze niet allemaal succesvol zijn, je begint klein en langzaam of snel naar gelang de markt, kan je de routes uitbreiden. Anders loop je de kans dat je niet je operatie laat groeien maar alleen maar aan het inkrimpen bent.

Op dit moment is het voor Nederland nog geen toevoeging, maar Eindhoven kan best interessant zijn voor Ryanair, je begint vroeg in Barcelona naar Eindhoven en vliegt dan terug naar Barcelona, net zoals ze nu met Madrid ook doen.
Persoonlijk zou ik voor Barcelona niet vliegen op Girona of Reus, als ik naar Amsterdam wil ga ik toch ook niet landen op Maastricht-Aachen airport....
Zo kan ik nog wel tientallen vliegvelden noemen waar Ryanair op vliegt hoor
pi_81982328
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 19:24 schreef ozzietukker het volgende:

[..]
Persoonlijk zou ik voor Barcelona niet vliegen op Girona of Reus, als ik naar Amsterdam wil ga ik toch ook niet landen op Maastricht-Aachen airport....
Als je daar in de costa's op vakantie gaat dan maakt dat niet echt uit. Vaak zijn die luchthavens nog dichterbij dan Barcelona Airport.
  donderdag 27 mei 2010 @ 20:09:43 #186
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_81984401
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 19:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als je daar in de costa's op vakantie gaat dan maakt dat niet echt uit. Vaak zijn die luchthavens nog dichterbij dan Barcelona Airport.
Maar Ryanair bood de tickets naar Girona en Reus aan met als bestemming Barcelona, m.a.w. de bedoeling is wel degelijk om mensen te lokken die goedkoop naar Barcelona willen, terwijl je daar toch nog relatief ver van land.
Voor de costa's maakt het niet uit, dat klopt, dan is Girona of Reus vaak dichterbij, maar ik vermoed dat een groot deel van de markt toch graag Barcelona als eindbestemming heeft, iets wat met de nieuwe basis en de gunstige voorwaarden die Ryanair heeft gekregen nu echt mogelijk is.

Daarom zeg ik ook persoonlijk, ik wil graag naar een plaats toe, en niet naar een plek er ver vandaag, Brussel Charleroi, Dusseldorf Weeze, Frankfurt Hahn, klinkt allemaal leuk, maar de reiskosten en extra tijd die het kost om naar de eindbestemming te komen kan je beter investeren in een ticket die wel op de juiste bestemming vliegt.
Aan de andere kant, of ik Amsterdam - London Stansted of Eindhoven - London Stansted vlieg maakt voor mij geografisch gezien niet zoveel uit en kies ik voor de goedkoopste aanbieder.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_82005910
16 april zou ik vliegen maar werd helaas ge-annuleerd door die aswolk. Meteen refund-request gedaan maar nog steeds niks ontvangen van Ryanair
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_82056904
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 09:18 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Er is niet héél veel overlap hoor, Vueling vliegt vaker naar de grote steden i.p.v. naar kleine vliegveldjes.

De enige vluchten die Vueling ook exact hetzelfde uitvoert, zijn die naar Rome, Edinburgh, Sevilla, Malaga, Santiago de Compostella, Tenerife en Gran Canaria. Die laatste twee doen wel pijn, denk ik.
Ik denk dat Sevilla, Malaga en Santiago de Compostela ook pijn gaan doen, Vueling is nu de enige die vanaf Barcelona daar op vliegt. Ik zelf probeer vaak op alle mogelijke manieren vanuit Nederland (e.o.) naar SVQ te komen, nu kan het ook via BCN, dat is weer een mogelijkheid meer, want met Vueling was dat toch niet echt goedkoop.
pi_82146046
Meer mensen problemen met boeken toevallig? Staat ook geen belasting (meer) bij de prijzen.
pi_82146912
Morgen naar Milaan!
pi_82160472
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:40 schreef hatsjoe het volgende:
Meer mensen problemen met boeken toevallig? Staat ook geen belasting (meer) bij de prijzen.
nice toch xD
  maandag 31 mei 2010 @ 21:17:59 #192
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_82163876
Er is tot vanacht (als de actie nog niet verlengt is) een actie, het zou dus kunnen kloppen dat er geen belasting bij staat. Boeken weet ik niet, ik heb niet geboekt vandaag
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_82168752
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:26 schreef korting het volgende:

[..]

nice toch xD
Ja dat wel, alleen als ik boek komt er steeds te staan:
Er is een onbekende fout opgetreden voor de door u geselecteerde betaalwijze.
Er zijn kosten in rekening gebracht maar door een systeemfout kunnen we deze betaalwijze nu niet accepteren.
Probeer een andere betaalwijze of probeer het later nogmaals.

[ Bericht 18% gewijzigd door hatsjoe op 31-05-2010 22:37:49 ]
  maandag 31 mei 2010 @ 23:07:45 #194
218702 littlefrankie
It's ya boy!
pi_82170685
Iemand een idee hoe de toestand in polen is mbt de wateroverlast? Ga namelijk donderdag naar krakow!
  maandag 31 mei 2010 @ 23:18:03 #195
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_82171205
quote:
Op maandag 31 mei 2010 23:07 schreef littlefrankie het volgende:
Iemand een idee hoe de toestand in polen is mbt de wateroverlast? Ga namelijk donderdag naar krakow!
Aan gezien Krakow vrij ver in het Zuiden (waar het water het eerst is) ligt verwacht ik dat de problemen daar inmiddels wel over zijn, maar geen idee, misschien even op poolse nieuwsites kijken met googletranslator?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  woensdag 2 juni 2010 @ 01:34:43 #196
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_82220721
Hoe kan het dat de 8 euro summer sale bestemmingen nog overal op de website van Ryanair staat, maar bij de boekingen alle vluchten duurder zijn?

Zijn ze al uitverkocht of zo?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_82220776
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 01:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe kan het dat de 8 euro summer sale bestemmingen nog overal op de website van Ryanair staat, maar bij de boekingen alle vluchten duurder zijn?

Zijn ze al uitverkocht of zo?
dit vroeg ik mij ook af... het begint bij 24,99?
pi_82222642
Is van tevoren aangeven dat je bagage gaat inchecken goedkoper dan dat op het vliegveld op het laatste moment moeten besluiten omdat je tas niet past? En tot hoe lang van tevoren kun je je tas online inchecken? Ik heb namelijk een enorme shopaanval hier in Barcelona en ben bang dat alles niet mee terug past Vandaar ook dat ik het hier vraag in plaats van even snel zelf opzoek, zit nu op m'n iPhone te internetten en dat werkt toch niet zo snel..
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  woensdag 2 juni 2010 @ 09:38:59 #199
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82223795
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 08:52 schreef imago het volgende:
Is van tevoren aangeven dat je bagage gaat inchecken goedkoper dan dat op het vliegveld op het laatste moment moeten besluiten omdat je tas niet past? En tot hoe lang van tevoren kun je je tas online inchecken? Ik heb namelijk een enorme shopaanval hier in Barcelona en ben bang dat alles niet mee terug past Vandaar ook dat ik het hier vraag in plaats van even snel zelf opzoek, zit nu op m'n iPhone te internetten en dat werkt toch niet zo snel..
Je kunt een tas bij je vlucht bijboeken tot 4 uur van te voren dacht ik, tot de limit dat je online mag inchecken. Als je die tas nu toevoegt is het 15 euro, en op het vliegveld vast duurder..

Veel plezier in Barcalona!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_82297847
Hoe streng wordt er nu gecontroleerd op afmetingen van handbagage?
Ik wil in juli van Eindhoven naar Stockholm vliegen.
Nu heb ik een tas met de afmetingen: 23 x 16 x 8 inches ( = 58,42 x 40,64 x 20,32 cm).
De maximale afmetingen zijn 55 x 40 x 20 cm.
3,5 cm te lang dus, is dit echt een probleem?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')