abonnement Unibet Coolblue
pi_80095658


Die Micha Kat wordt steeds minder amusant.

Vandaag of morgen slaat de krankzinnigheid toe.
  donderdag 8 april 2010 @ 20:30:44 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_80097582
Samenvatting?
Tot welke minuut moeten we doorspoelen?
pi_80098161
Wat een onzin... is dit echt van de telegraaf? Zo ja, dan zjin ze wel naar een kansloos niveau gezakt.
pi_80098898
quote:
Op donderdag 8 april 2010 20:42 schreef Stokkie_ het volgende:
Wat een onzin...is dit echt van de telegraaf? Zo ja, dan zjin ze wel naar een kansloos niveau gezakt.
quote:
Op 4 februari 2010 verstoorde Kat de verhoren van de commissie-De Wit. Tijdens het verhoor van Nout Wellink schreeuwde Kat vanaf de publieke tribune wat over de Trilaterale commissie en de Bilderbergconferentie. Nadat Kat was afgevoerd vertelde Wellink de commissie dat hij al langer door Kat wordt achtervolgd.[6]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Micha_Kat

http://www.klokkenluideronline.nl/

Hij is zo gek als een deur aan het worden. Een tijdje geleden stond hij met een toeter voor de Nederlandse Bank the "basic facten", hij had er een filmpje van op zijn website geplaatst.
Toen was het nog wel lachen maar hij wordt steeds opdringeriger en vindt het nog normaal ook.
pi_80099157
Prima reactie van Agnes Kant.Ze hield hem goed van zich af. Irritante en onbeschofte benadering van deze journalist.
  zaterdag 10 april 2010 @ 14:35:48 #6
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_80159248
Jammer dat Kat doordraait en daarmee ook datgene waarmee hij zich bezighoudt, in twijfel trekt.

Want ik denk wel waar rook is, is vuur.

http://www.rtl.nl/compone(...)_vries.avi_plain.xml
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_80178308
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:35 schreef EdvandeBerg het volgende:
Jammer dat Kat doordraait en daarmee ook datgene waarmee hij zich bezighoudt, in twijfel trekt.

Want ik denk wel waar rook is, is vuur.

http://www.rtl.nl/compone(...)_vries.avi_plain.xml
Micha Kat maakt van alles een complot. De Joris D.-story wordt vermoedelijk donderdagavond a.s. vervolgd; Micha heeft die middag namelijk een gesprek met Fred Teeven van de VVD over deze kwestie.

http://www.klokkenluidero(...)teeven-15-april.html

Micha Kat heeft naar eigen zeggen “een container aan bewijs” tegen iemand die Joris heet; de zogenaamde “basic facts” zullen we maar zeggen. De "mainstream media" is na onderzoek te hebben gedaan afgehaakt. Zelfs de extreem rechtse complotter Stan de Jong, die naar eigen zeggen ook een en ander heeft onderzocht, is inmiddels afgehaakt. In deze radio uitzending kun je beluisteren waarom.

http://www.argusoogradio.org/?page_id=491
quote:
15-10-2009 -Interview met Stan de Jong
Stan de Jong - De gast voor de komende uitzending hebben wij eerder dit jaar al eens uitgenodigd om deel te nemen aan gesprek met Micha Kat en Wim Dankbaar. Hij heeft daar toen voor bedankt. Onlangs meldde hij zich uit zichzelf opnieuw en wilde graag door ons geïnterviewd worden. Zijn naam is Stan de Jong. Hij heeft onderzoek gedaan in de Deventer moordzaak en daar een boek over geschreven. Ook heeft hij meerdere artikelen geschreven, o.a. op zijn weblog http://www.standejong.nl/, over de Joris Demmink-affaire
Het enige wat ik vreemd vind is het gegeven dat Micha Kat in deze kwestie nog steeds niet wegens smaad is aangeklaagd.
pi_80178394
irritante vent maar ik heb vaker gehoord over pedofilie bij de hoge ambtenaren en doofpot affaires.

ook van die onderzoeken die opeens worden stopgezet en niemand die zijn bek los trekt...

daarom vind ik nu peter r de vries over koos h wel interressant...

wellicht een gigantische beerput wat los getrokken word
pi_80179498
Kan die man niet leren praten voordat hij iets gaat presenteren? En mensen hinderlijk in de weg lopen met een camera reken ik ook niet tot de journalistiek.

Als hij een punt te maken heeft dan moet hij zich eens afvragen hoe je een punt maakt en wat het verschil is met overkomen als een ontspoorde straatpredikant.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_80179801
Kat was een paar jaar terug wel ok, goede artikelen vooral op klokkeluideronline, tegenwoordig lijkt het wel of Lambiekje daar post.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 11 april 2010 @ 21:53:48 #11
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_80204842
quote:
Op zondag 11 april 2010 08:35 schreef dylany het volgende:


Het enige wat ik vreemd vind is het gegeven dat Micha Kat in deze kwestie nog steeds niet wegens smaad is aangeklaagd.
Zoals ik eerder zei; waar rook is, is vuur. Die Joris Demmink is zo fout als wat en zo nog meerdere van die enge mannetjes daar bij het OM en Justitie. Kat, de Jong, en anderen hebben een ander over deze lieden weten op te rakelen maar van hogerhand wordt uiteraard ieder onderzoek gedwarsboomd en gesaboteerd. Het lijkt een beetje op de problemen binnen de RK-kerk, waar men jarenlang wist van allerlei geruchten en aantijgingen, maar deze telkens bagatelliseerde, in den doofpot stopte of zelfs de klokkenluiders probeerde zwart te maken.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_80214605
quote:
Op zondag 11 april 2010 21:53 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Zoals ik eerder zei; waar rook is, is vuur.
Waar rook is, is vuur, klopt, je moet dan alleen wel op zoek gaan naar de bron.
Als een gestoorde of een machtswellusteling via de media beschuldigingen blijft herhalen en blijft misleiden (kijk maar naar Maurice de Hond) heb je al gauw de aanstichter van het vuur. Erg gevaarlijk om mensen zomaar te beschuldigen maar zoals gezegd, ik blijf het merkwaardig vinden dat er nooit aangifte door Demmink tegen Kat is gedaan.

Wat betreft die De Jong: hij deed ook onderzoek naar andere kwesties en baseert zich op roddel en achterklap en laat zich, gevoed door door anderen (vaak criminelen), leiden door haat tegen Peter R. de Vries en het systeem. De verbitterden, de veroordeelden en de mensen die ontslagen zijn; ze kunnen allemaal terecht bij Stan de Jong, Maurice de Hond en Micha Kat.

Sorry maar dat zijn geen gedegen en onpartijdige onderzoekers en of ze weten wat feitenkennis en waarheidsvinding is, waag ik te betwijfelen.
pi_80217469
Schizo's
pi_87860045
En het verhaal gaat hier verder:

quote:
De ontmaskering van Agnes Kant
Door Micha Kat op 22 oktober, 2010 in Algemeen. 5 Reacties Luister hier naar de uitzending van KLOA waarin Agnes Kant wordt exposed als compleet corrupte en levensgevaarlijke NWO-agente; ook het laatste nieuws over de ineenstorting van onze rechterlijke macht naar aanleiding van het Wilders-tribu proces.
http://www.klokkenluidero(...)-van-agnes-kant.html
pi_87860066
Micha Kat = lambiekje?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:37:53 #16
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_87861856
Rare kwibus geworden idd, al zag je dat vroeger ook wel terug in hem.
Intelligent, but fucked up.
pi_87862611
Lijkt me duidelijk: DE NWO HEBBEN KAT JARENLANG GEDROGEERD EN IS OP DIE MANIER INCOHERENT EN VOOR HEN ONGEVAARLIJK GEMAAKT, OPEN JULLIE OGEN!!!

weetjewel.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_87863749
De beste man is nog leraar geweest op mijn school. Ik heb zelf nooit les van 'm gehad, maar hij scheen leerlingen antwoorden voor toetsen te geven zodat hij kon pronken met de hoge cijfers van zijn klassen. _O-

Hij is er duidelijk niet veel op vooruit gegaan. :')
Wie dit leest is alfabeet.
pi_87865354
Die gast spoort niet, maar dat weet hij zelf volgens mij ook wel. Aandachtshoer, maar wel met een kern van waarheid! Al is die kern soms ver te zoeken. :')
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:07:10 #20
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87867014
Micha Kat :') Hij is doorgedraaid.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_87867145
Wat een mediageil, bekrompen ventje.

Volgens mij heeft hij echt het idee iets toe te voegen aan de journalistiek.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:19:24 #22
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87867311
Awesome Mocrootje @ 7:35+ :)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_87867452
Tegenwoordig noemt iedereen zich 'onderzoeksjournalist' dit is niks anders dan beschuldigen en meer ook niet. :')
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_87879927
Toch kijk ik graag naar zijn video's!!! :D
pi_87894070
Een real-life BNW schizo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')