abonnement Unibet Coolblue
pi_79989569
Analoge Ziggo-abonnees in onder andere de regio Utrecht hebben een brief ontvangen, met daarin de melding dat de zender CNN-internationaal wordt verwijderd. Hiervoor komt TV5 Monde - een Franstalige zender - in de plaats.

Alleen door een digitaal tv-kastje aan te schaffen kunnen abonnees CNN blijven ontvangen.

CNN is een van de betrouwbaarste en snelste nieuwsbronnen ter wereld. Om dit te blijven ontvangen moet je een digitaal apparaatje aanschaffen. Wij wonen in een studentenhuis met 8 man, wat zou betekenen dat we 8* een bedrag van zo'n 100 euro kunnen uitgeven.

Top Ziggo Wel 10 pauperzenders, maar een fatsoenlijke engelstalige nieuwszender verwijderen.
pi_79989636
wtf CNN inruilen voor een of andere franse pauper zender?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  dinsdag 6 april 2010 @ 00:14:57 #3
274109 Politiek
Cry Freedom
pi_79989709
- knip -

[ Bericht 81% gewijzigd door sp3c op 06-04-2010 19:28:05 ]
pi_79989776
- knip -

[ Bericht 97% gewijzigd door sp3c op 06-04-2010 19:28:57 ]
pi_79989796
Ziggo is een kanker bedrijf!
pi_79989814
CNN

pi_79989841
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 00:17 schreef Ron.Jeremy het volgende:
CNN een betrouwbare zender noemen
iig wel een van de snelste nieuwsbronnen
pi_79989902
Een of andere Griekse zender blijft trouwens in het pakket
pi_79989977
Constantly Negative News
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_79990039
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 00:23 schreef bas-beest het volgende:
Constantly Negative News
Voor mensen zoals jij is SBS6 uitgevonden. Lekker in Hart van Nederland kijken hoe een varken uit sappermeer een drieling heeft gekregen
pi_79990042
CNN is echt een flutkanaal geworden, dus ik zou het niet missen.
pi_79990092
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 00:25 schreef _dirkjan_ het volgende:

[..]

Voor mensen zoals jij is SBS6 uitgevonden. Lekker in Hart van Nederland kijken hoe een varken uit sappermeer een drieling heeft gekregen
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  dinsdag 6 april 2010 @ 01:09:07 #13
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_79991244
Zit TMF of MTV nog wel in het pakket? Nl. zgn muziek zenders maar er is geen behoorlijke muziek tebhoren maar wel een hoop klote reclame?

Slechte zet van Ziggo.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  dinsdag 6 april 2010 @ 01:10:08 #14
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_79991256
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_79991361
Ziggo is niet degene die hier over beslist. Dus doe een beetje kritisch onderzoek voordat je boude beweringen doet.
quote:
Bij Ziggo heb je keuze uit een ruim aanbod van radio- en televisiezenders. In tegenstelling tot wat veel mensen denken wordt dit aanbod niet geheel door Ziggo bepaald.

De samenstelling van het aanbod wordt namelijk bepaald door de volgende partijen:

* De overheid
* De programmaraden
* en natuurlijk Ziggo
quote:
De overheid heeft in de Mediawet (artikel 82k) vastgelegd dat het verplichte zenderpakket in samenspraak met een programmaraad bepaald moet worden.
Ook kan een programmaraad advies uitbrengen over de andere zenders die doorgegeven worden door het kabelbedrijf in de regio waar de programmaraad actief is.

Een programmaraad is een onafhankelijk adviesorgaan aangesteld door een gemeenteraad om gedurende vier jaar advies uit te brengen over het zenderaanbod in die gemeente. De samenstelling van een programmaraad moet gelijk zijn aan de samenstelling van de gemeenschap. Hierdoor kan de programmaraad een zo evenwichtig mogelijk advies uitbrengen aan het kabelbedrijf over het zenderaanbod.

Jaarlijks adviseren de programmaraden welke zenders er in ieder geval doorgegeven moeten worden door het kabelbedrijf. Daarbij zorgen zij ervoor dat er voor ieder wat wils is op radio en televisie. De programmaraden maken bij het opstellen van het advies gebruik van kijk- en luisteronderzoek en reacties van klanten per post, telefoon, fax of e-mail. Meer informatie en het laatste nieuws over de programmaraden in Nederland vind je op www.kabelraden.nl. Hier vind je ook de contactgegevens van een programmaraad bij jou in de buurt.
  dinsdag 6 april 2010 @ 01:17:49 #16
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_79991420
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 01:15 schreef Koewam het volgende:
Ziggo is niet degene die hier over beslist. Dus doe een beetje kritisch onderzoek voordat je boude beweringen doet.
[..]


[..]


Grote onzin dus. De consument bepaald wat hij wilt zien, niet een of andere raad.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_79991570
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 01:17 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Grote onzin dus. De consument bepaald wat hij wilt zien, niet een of andere raad.
Dit is vertegenwoordigende democratie. Het staat je vrij de grondwet aan te passen of plaats te nemen in de raad.
  dinsdag 6 april 2010 @ 01:26:55 #18
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_79991607
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 01:24 schreef Koewam het volgende:

[..]

Dit is vertegenwoordigende democratie. Het staat je vrij de grondwet aan te passen of plaats te nemen in de raad.
probleem is dat men dat niet weet, de gebruiker dus.
Voor CNN krijgt men nu een Franse zender waar vrijwel niemand ene bal van kan verstaan.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_79991628
Niet lief, alleen om je tot digitale TV te dwingen.
pi_79991760
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 01:26 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

probleem is dat men dat niet weet, de gebruiker dus.
Voor CNN krijgt men nu een Franse zender waar vrijwel niemand ene bal van kan verstaan.
Ach, men kan het ook positief bekijken: middelbare schoolkinderen die zo oefenen voor hun mondeling. Zo heb ik ook stukje bij beetje geleerd.

Bovendien is CNN uitstekend via internet te streamen, en de Franse zender niet.
pi_79991765
CNN is en blijft en objectieve zender (samen met BBC) gelukkig stap ik binnenkort over naar digitaal tv . Van mij mogen ze die onzin zenders als tmf en mtv wel verwijderen.
pi_79991770
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 01:15 schreef Koewam het volgende:
Ziggo is niet degene die hier over beslist. Dus doe een beetje kritisch onderzoek voordat je boude beweringen doet.
[..]


[..]


Je hebt deels gelijk, maar de Programmaraad adviseert het minimale aantal zenders dat uitgezonden moet worden. Uit de brief die ik van Ziggo kreeg:
quote:
Volledigheidshalve maken wij u er nog op attent dat het toevoegen van extra zenders aan het analoge pakket geen reële optie is. Ziggo heeft in 2009 juist enkele kanalen vrijgemaakt zodat deze capaciteit kon worden gebruikt voor nieuwe diensten zoals high definition (HD) en interactieve televisie.
Kortom, het is ondanks het advies van de programmaraad een bewuste keuze van Ziggo om de overcapaciteit voor dingen te gebruiken als HD en interactieve televisie, en niet voor wat extra interessante zenders.
pi_79991789
En terecht .
  dinsdag 6 april 2010 @ 01:40:27 #24
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_79991824
Iedereen snapt toch wel dat aanbieders steeds meer analoge zenders uit het pakket gaan halen omdat ze willen dat de mensen over gaan stappen op digitale TV?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_79991839
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
Iedereen snapt toch wel dat aanbieders steeds meer analoge zenders uit het pakket gaan halen omdat ze willen dat de mensen over gaan stappen op digitale TV?
Het aantal zenders verminderd niet, er wordt alleen een vreemde ruil gedaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')