abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 april 2010 @ 10:35:04 #51
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_80074629
quote:
Op woensdag 7 april 2010 22:53 schreef Ammi het volgende:
De Graafschap is niks minder dan ADO, Sparta, Willem II.
En een stuk sterker dan RKC maar die ligt eruit.
Die reactie sloeg helemaal nergens op, je ziet vaak dat ploegen in het eerste jaar Eredivisie het redelijk doen. Het tweede jaar is meestal het moeilijkst.
Als je het 2e jaar overleeft kun je verder gaan bouwen. Kijk waar Heracles nu staat....
pi_80080557
quote:
Op donderdag 8 april 2010 10:04 schreef Borizzz het volgende:

[..]

Landelijk stadionverbod... zijn ze nu helemaal?!
Wie denken ze wel niet dat ze zijn??
Is gewoon standaard hoor, alleen nu vermelden ze het zelfs nog ff op de site. Tegen Oss lieten ze de mensen gewoon naar huis gaan, nu willen ze dit dus blijkbaar voor zijn.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_80096467
en in omniworld zijn toch al vaker problemen geweest met de graafschap?
pi_80103080
Ik vind het wel teleurstellend dat Kalezic niet met El Has en Kujala in de basis start. Dit zijn toch mooie gelegenheden om die gasten meer ervaring op te laten doen.
pi_80106480
Daar snap ik ook weinig van inderdaad...
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  vrijdag 9 april 2010 @ 08:27:40 #56
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_80112190
Ik snap ook niet dat Kalezic volgend jaar ook hoofdtrainer is.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_80121830
Hij pakte wel aardig wat punten in die 10 wedstrijden waarin hij de leiding had...
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  vrijdag 9 april 2010 @ 20:40:07 #58
235775 Nappie-Oleon
Een Vlaamse reus
pi_80137552
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:42 schreef Roberto258 het volgende:
Hij pakte wel aardig wat punten in die 10 wedstrijden waarin hij de leiding had...
van vorig jaar eredivisie bedoel je ja, hij verdient in alle opzichten een kans in de ere volgend jaar
ik zie die de leeuw van veendam wel zitten trouwens, mag het bewijzen tegenover powel
morgen huldiging
floep floep
pi_80148689
Hehe toffe avond gehad
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  zaterdag 10 april 2010 @ 09:45:25 #60
80382 manny
30 is best veel
pi_80152700
lekker, gewoon die wedstrijd winnen met 0-5. Zoals het hoort !
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_80277604
quote:
Wegen Van den Ouweland en Graafschap scheiden

Joep van den Ouweland zal De Graafschap moeten verlaten. De Doetinchemse promovendus heeft besloten hem geen nieuw contract aan te bieden.

De 26-jarige Brabander maakte in 2005 de overstap van Jong Feyenoord naar De Graafschap. De middenvelder debuteerde hiermee in het betaalde voetbal en droeg 147 keer het shirt van De Graafschap (6 doelpunten).

Een vertrek van Van den Ouweland leek aan het begin van dit seizoen al actueel, maar hij besloot toen alsnog een nieuwe overeenkomst op De Vijverberg te signeren.

Erg goed nieuws dit.
pi_80279669
quote:
13-04-2010 - Directeur Voetbalzaken Leen looyen is al volop bezig met samenstellen van een Eredivisiewaardige selectie. De Graafschap heeft formeel de samenwerking met de spelers, die een aflopend contract hadden, voor 1 april j.l. opgezegd. Zo is de club vrij om te bepalen met wie en wanneer er eventueel word gepraat over een nieuw contract. De Graafschap neemt definitief afscheid van een aantal spelers.

Zo krijgen Mustafa Amezrine, Cerezo Fung A Wing, Joep van den Ouweland, Roy Terschegget, Mees Siers en Marcel van der Sloot geen nieuw contract aangeboden.

Leen Looyen zal de komende periode met de zaakwaarnemers van de volgende spelers om de tafel gaan om te onderhandelen over een eventueel nieuw contract: Leon Broekhof, Purrel Fränkel, Rogier Meijer, Sjoerd Overgoor, Rik Sebens en Joost Terol.

Het aankomende weekend praat de Directeur Voetbalzaken ook met de spelers die op amateurbasis uitkomen in Jong De Graafschap.

Muslu Nalbantoglu heeft inmiddels zijn contract verlengd. De verdediger, die De Graafschap naar de Eredivisie kopte, maakt dus ook aankomend seizoen deel uit van de selectie.
Een aantal spelers vind ik lastig in te schatten maar ik denk dat bovenstaand nieuws prima is. Ik ga er nu even vanuit dat Jungslager een doorlopend contract heeft. Dat is enigsinds jammer te noemen.
pi_80285509
Wel een speler die je op meerdere posities kunt inzetten, en dat is wel handig in een later stadium in de competitie ivm met blessures/schorsingen. Voor de rest is het erg verstandig inderdaad om afscheid te nemen van bepaalde spelers.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  woensdag 14 april 2010 @ 10:15:02 #64
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_80295494
Sebens hoeft van mij ook niet te blijven.
Overgoor verdient wel een kans.

Ben benieuwd of ze vooruitgang boeken met De Leeuw en Sibon. Dat zijn imo goede aanwinsten.
kloep kloep
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 16:11:26 #65
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_80308567
Amezrine moeten ze gewoon houden. Anders heb je dadelijk maar 1 keeper..
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_80308835
vd Kracht nog. Amezrine heeft sowieso niet echt indruk gemaakt.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_80345490
este supporters,

Aankomend seizoen geen Vak 22:
na een aantal maanden van beloftes, toezeggingen, gesprekken en ruzies is helaas gister bekend geworden dat Vak 22 er aankomend seizoen nog niet komt. 4 Maanden lang hebben wij keihard gewerkt om dit te realiseren maar de graafschap vertrouwt ons niet en doordat het advies van de politie, KNVB en brandweer ook negatief is kunnen we het aankomend seizoen dus vergeten. Het kwam erop neer dat de Graafschap denkt dat wij dingen op het veld gaan gooien. Terwijl wij denken dat iedereen van ons slim genoeg is dit niet te doen. Verder had de club natuurlijk eerst alles moeten onderzoeken voordat ze ons toestemming gaven voor Vak 22.

Wat nu?
Het is de bedoeling dat Vak 22 in het seizoen 2011-2012 er wel komt, mits de mensen die er naartoe gaan zich aan bepaalde voorwaarden houden aankomend seizoen. Dus dat niemand wordt gepakt voor het gooien van dingen. Aangezien niemand van deze groep in het verleden voor een dergelijk iets is gepakt voorzien wij geen problemen. Wij zullen volgend seizoen het hele jaar naar Vak 22 toe gaan werken en iedereen vroegtijdig informeren over alle zaken.

Aankomend Seizoen Spinnekop 18+:
In overleg met de club hebben we wel kunnen bereiken dat de vakken 15 en 16 op de Spinnekop aankomend seizoen 18+ wordt. Alle supporters onder de 18 (200 supporters) zullen verplaatst worden naar andere vakken. Iedereen zal wel denken waarom we dan nog naar Vak 22 willen?... Ons probleem was niet alleen de leeftijd, ook het gebrek aan beleving bij andere supporters. In Vak 22 zullen we een jaar later een groep hebben met supporters die allemaal dezelfde beleving hebben en zijn er meer mogelijkheden wat betreft goed georganiseerde on tours en merchandise. Op de spinnekop is dit onmogelijk omdat iedereen z'n eigen plaats heeft en deze niet snel zal verlaten voor een plaats in vak 15.

Nieuwe SCC houders aankomend seizoen:
Ook stonden er wat nieuwe SCC houders op de lijst! Voor deze mensen heb ik weten te regelen dat wanneer ze binnen een week het formulier downloaden en opsturen ze bovenop de stapel komen. Wat je wel op envelop moet zeten is "Via Niels Oosterink"

De lijst:
De lijst zal zal intact blijven. Wel zullen we volgend seizoen iedereen vragen om een bevestigingsmailtje te sturen of je meegaat naar Vak 22 in het jaar 2011-2012, maar dit lijkt me geen probleem. Verder zullen we aankomend seizoen de lijst gebruiken om jullie van supportersinfo te voorzien.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_80348188
Nou bij Omniworld gooide een maat van die Niels tot twee keer toe vuurwerk op het veld.

18+ is een goeie zaak lijkt me, waarom men dan nog naar vak22 wil? Heb je dadelijk één vak waar nog een beetje sfeer is, en de rest is dood.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_80348212
Over een goeie zaak gesproken
quote:
Vito Wormgoor tot 2012 bij De Graafschap

De Graafschap heeft verdediger Vito Wormgoor vastgelegd tot 2012. De voorstopper speelde dit seizoen ook al op huurbasis voor de Doetinchemmers.


Hij werd gehuurd van FC Utrecht. De club uit de Domstad verlengde het aflopende contract van Wormgoor niet, waardoor hij transfervrij was. De Graafschap bood de voormalig Ajacied vervolgens een tweejarig contract aan.
Bron: De Gelderlander
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_80348255
En wat is dit nu weer? Geef die man gewoon een fatsoenlijk normaal contract
quote:
Kalezic mist respect en waardering

Voor de buitenwacht houdt hij zich in, maar inwendig is trainer Darije Kalezic hevig teleurgesteld in De Graafschap. Volgens ingewijden heeft de Bosnier een "schandalige" aanbieding gekregen voor het nieuwe seizoen in de eredivisie.


"De aanbieding is niet zodanig dat we onze samenwerking voortzetten", wil hij wel kwijt. Op de vraag of Kalezic respect en waardering mist, valt hij even stil. "Dat is de goede vraag, maar de voorzitter heeft wel steeds respect getoond voor de prestaties."

Technisch directeur Leen Looyen, die de onderhandelingen voert, zegt dat de bal nu bij Kalezic ligt en verwacht binnenkort uitsluitsel. Kalezic denkt echter snel een gesprek te hebben. "Mijn intentie is langer te blijven. We zullen binnenkort om tafel gaan met mijn zaakwaarnemer Rodger Linse. Niet alleen de aanbieding is van belang. Het gaat ook om visie voor de komende jaren en de mogelijkheden van de club die voor mij belangrijk zijn", benadrukt de succesvolle coach.
Bron: Omroep Gelderland
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_80349344
Kalezic mag toch weg....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_80366378
Kijk zolang we niet weten wat er in dat contract staat weten we ook niet of het een fatsoenlijk contract is.

Ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt de Graafschap zal zeker niet de hoofdprijs betalen voor deze trainer (in mijn ogen terecht). En Kalezic probeert er flink wat geld uit te slepen gezien eerdere opmerkingen van hem in de media(groot gelijk wat mij betreft).

Als ze er niet uitkomen is het jammer maar moeten we gewoon op zoek naar een ander.
pi_80398400
De Graafschap maakt het karwei nog even goed af
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  vrijdag 16 april 2010 @ 21:52:41 #74
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_80401916
Niet te voorbarig zijn he....
kloep kloep
pi_80406115
2-6 maar, erg matig ja
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')