abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79898838
Hallo,

Ik ben net zoals de gemiddelde Nederlander; zuunig
Nu heb ik 2 jaar geleden een 1jarig-abonnement bij TMobile afgesloten, nu wil ik toch een nieuwe telefoon hebben, en misschien gaan verlengen. Echter wil ik het type abonnement wat ik nu heb behouden.
Bij de telefoon die ik wil, moet ik een prijs voor de telefoon bijbetalen van 120 euries.
Nu vraag ik me af: Is het in "telefoonland" mogelijk om te onderhandelen over die prijs?
Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn er percentages die gehanteerd worden? Iemand nog tips?

thx
webby
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
  zaterdag 3 april 2010 @ 12:50:13 #2
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_79898880
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:48 schreef webbyplus het volgende:
Hallo,

Ik ben net zoals de gemiddelde Nederlander; zuunig
Nu heb ik 2 jaar geleden een 1jarig-abonnement bij TMobile afgesloten, nu wil ik toch een nieuwe telefoon hebben, en misschien gaan verlengen. Echter wil ik het type abonnement wat ik nu heb behouden.
Bij de telefoon die ik wil, moet ik een prijs voor de telefoon bijbetalen van 120 euries.
Nu vraag ik me af: Is het in "telefoonland" mogelijk om te onderhandelen over die prijs?
Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn er percentages die gehanteerd worden? Iemand nog tips?

thx
webby
Eerst netjes vragen; zorgen dat ze tijd in je investeren. En bij tegenwerking dreigen naar een andere provider over te stappen. Ze kunnen je best wel tegemoet komen.
Je moeder is een hamster
pi_79898938
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:50 schreef Crutch het volgende:

[..]

Eerst netjes vragen; zorgen dat ze tijd in je investeren. En bij tegenwerking dreigen naar een andere provider over te stappen. Ze kunnen je best wel tegemoet komen.
thx voor de tip... tja, vooral ook omdat ik al 13 maanden langer met het abonnement doe als het contract duurde...
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
pi_79899082
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:52 schreef webbyplus het volgende:

[..]

thx voor de tip... tja, vooral ook omdat ik al 13 maanden langer met het abonnement doe als het contract duurde...
Dus jij neemt diensten af (en T-Mobile verleent jou diensten) zonder dat er een overeenkomst aan ten grondslag ligt?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_79899124
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 12:58 schreef r_one het volgende:

[..]

Dus jij neemt diensten af (en T-Mobile verleent jou diensten) zonder dat er een overeenkomst aan ten grondslag ligt?
duh... uiteraard is er wel een contract. maar de minimale duur van 1 jaar is verstreken...
pi_79899129
zowiezo moet je gewoon elk jaar je abbonement verlengen.
Met korting op de abbo kosten danwel een nieuw toestel.
Per jaar krijg je ongeveer een korting van 180 euro.
Op het moment dat je hem stil zwijgend laat verlengen krijg je geen korting dan verdienen ze er alleen maar extra aan.

suc6
Bla Bla Bla Blaadjes aan de boom
pi_79899217
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:00 schreef webbyplus het volgende:

[..]

duh... uiteraard is er wel een contract. maar de minimale duur van 1 jaar is verstreken...
En dus is-ie stilzwijgend verlengd, niks schokkends dus. Heb je zelf laten gebeuren, je was er zelf bij. Waarom zou T-Mobile daarvoor nu clementie moeten tonen door jou financiëel tegemoet te komen?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zaterdag 3 april 2010 @ 13:07:31 #8
118585 Crutch
pi_79899339
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:03 schreef r_one het volgende:

[..]

En dus is-ie stilzwijgend verlengd, niks schokkends dus. Heb je zelf laten gebeuren, je was er zelf bij. Waarom zou T-Mobile daarvoor nu clementie moeten tonen door jou financiëel tegemoet te komen?
Je snapt het niet helemaal he?
Je moeder is een hamster
pi_79899392
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:07 schreef Crutch het volgende:

[..]

Je snapt het niet helemaal he?
Jawel maar het is een drogreden.
.
  zaterdag 3 april 2010 @ 13:12:30 #10
118585 Crutch
pi_79899476
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:09 schreef r_one het volgende:

[..]

Jawel maar het is een drogreden.
Daar zijn (let op: drogreden) 99% van de discussies op FOK! op gebaseerd.
Je moeder is een hamster
pi_79899565
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:12 schreef Crutch het volgende:

[..]

Daar zijn (let op: drogreden) 99% van de discussies op FOK! op gebaseerd.
Je zult vast wel aanleiding hebben dit belachelijke percentage te veronderstellen maar ik deel je aanname niet.
.
  zondag 4 april 2010 @ 15:12:15 #12
204633 Fred2
Kritisch
pi_79934100
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 13:00 schreef Taquel het volgende:
zowiezo moet je gewoon elk jaar je abbonement verlengen.
Das een beetje kort door de bocht....Als je al een sim-only hebt is de kans erg klein dat de kosten nog verder omlaag gaan.

@TS: om welke telefoon gaat het? Je bent trouwens niet verplicht om direct bij T-mobile te verlengen, je kan ook naar de onafhankelijke telefomzaken (t-for-telecom, the phonehouse, belcompany) of websites (gsmweb, gmsplaza, gmseasy enz)
So we just called him Fred too
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')