Eerst netjes vragen; zorgen dat ze tijd in je investeren. En bij tegenwerking dreigen naar een andere provider over te stappen. Ze kunnen je best wel tegemoet komen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:48 schreef webbyplus het volgende:
Hallo,
Ik ben net zoals de gemiddelde Nederlander; zuunig![]()
Nu heb ik 2 jaar geleden een 1jarig-abonnement bij TMobile afgesloten, nu wil ik toch een nieuwe telefoon hebben, en misschien gaan verlengen. Echter wil ik het type abonnement wat ik nu heb behouden.
Bij de telefoon die ik wil, moet ik een prijs voor de telefoon bijbetalen van 120 euries.
Nu vraag ik me af: Is het in "telefoonland" mogelijk om te onderhandelen over die prijs?
Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn er percentages die gehanteerd worden? Iemand nog tips?
thx
webby
thx voor de tip... tja, vooral ook omdat ik al 13 maanden langer met het abonnement doe als het contract duurde...quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Eerst netjes vragen; zorgen dat ze tijd in je investeren. En bij tegenwerking dreigen naar een andere provider over te stappen. Ze kunnen je best wel tegemoet komen.
Dus jij neemt diensten af (en T-Mobile verleent jou diensten) zonder dat er een overeenkomst aan ten grondslag ligt?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:52 schreef webbyplus het volgende:
[..]
thx voor de tip... tja, vooral ook omdat ik al 13 maanden langer met het abonnement doe als het contract duurde...
duh... uiteraard is er wel een contract. maar de minimale duur van 1 jaar is verstreken...quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:58 schreef r_one het volgende:
[..]
Dus jij neemt diensten af (en T-Mobile verleent jou diensten) zonder dat er een overeenkomst aan ten grondslag ligt?
En dus is-ie stilzwijgend verlengd, niks schokkends dus. Heb je zelf laten gebeuren, je was er zelf bij. Waarom zou T-Mobile daarvoor nu clementie moeten tonen door jou financiëel tegemoet te komen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:00 schreef webbyplus het volgende:
[..]
duh... uiteraard is er wel een contract. maar de minimale duur van 1 jaar is verstreken...
Je snapt het niet helemaal he?quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:03 schreef r_one het volgende:
[..]
En dus is-ie stilzwijgend verlengd, niks schokkends dus. Heb je zelf laten gebeuren, je was er zelf bij. Waarom zou T-Mobile daarvoor nu clementie moeten tonen door jou financiëel tegemoet te komen?
Jawel maar het is een drogreden.quote:
Daar zijn (let op: drogreden) 99% van de discussies op FOK! op gebaseerd.quote:
Je zult vast wel aanleiding hebben dit belachelijke percentage te veronderstellen maar ik deel je aanname niet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:12 schreef Crutch het volgende:
[..]
Daar zijn (let op: drogreden) 99% van de discussies op FOK! op gebaseerd.
Das een beetje kort door de bocht....Als je al een sim-only hebt is de kans erg klein dat de kosten nog verder omlaag gaan.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:00 schreef Taquel het volgende:
zowiezo moet je gewoon elk jaar je abbonement verlengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |