quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:28 schreef Biogarde het volgende:
Door het vertrek van Triggershot waren we op zoek naar een nieuwe moderator.
Wederom onderhandelingen, aantal gesprekken met de bonden, maar het is een oude bekende geworden en niemand minder danHaushofer
![]()
Haus, heel erg veel plezier en succes! Maak er samen met Iblis iets moois van daar op W&T
Ja, maar ik denk dat het lastig wordt iets te kunnen onderscheiden op aarde, aangezien de mooie scherpe google earth foto's vanuit een vliegtuigje gemaakt zijn en niet door satellieten (maar pas als je erg ver uitzoomt)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:28 schreef .aeon het volgende:
Mooi
Zou je zo 2000 jaar in het verleden kunnen kijken?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:28 schreef .aeon het volgende:
Mooi
Zou je zo 2000 jaar in het verleden kunnen kijken?
[ afbeelding ]
Nou, zeecontainers vol tijd valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:09 schreef Mastertje het volgende:
HA ik ben helderziend ik weet het nu zeker. Ik klik beetje door de modlijst, en geef mijn hersencellen de opdracht zichzelf af te vragen waarom haushofer eigenlijk nooit mod is geworden, hij is vast wel vaak gevraagd. En wat ziet mijn linker én rechter oog vol verbazing? Verbazingwekkend. Jammer dat er blijkbaar 2 uur vertraging op mijn binnenste oog zit, maar het is beter dan niets.
Succes en moge het niet teveel van je kostbare tijd in beslag nemen! (Wat mij onwaarschijnlijk lijkt aangezien je al zeecontainers vol tijd hier doorbrengt) Ik lurk iig vrolijk in je topics verder.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:45 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Hh is in het kader van relatiebuilding de laatste maanden op dansles
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:50 schreef Marble het volgende:
Van Triggershot naar Haushofer is hetzelfde als van Sarah Palin naar Barack Obama. God zij geprezen.
Amenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:50 schreef Marble het volgende:
Van Triggershot naar Haushofer is hetzelfde als van Sarah Palin naar Barack Obama. God zij geprezen.
De spiegel moet er 1000 jaar staan....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:14 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat het lastig wordt iets te kunnen onderscheiden op aarde, aangezien de mooie scherpe google earth foto's vanuit een vliegtuigje gemaakt zijn en niet door satellieten (maar pas als je erg ver uitzoomt)
Én de spiegel moet er natuurlijk al 2000 jaar staan, maar misschien is er wel een leuk natuurlijk gravitatielens spiegel achtig iets te vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |