Wat een kutantwoord, hoezo zou het niet in de filosofie passen? Is het in Frankrijk en Duitsland dan geen familierestaurant, daar wordt immers wel bier verkocht.quote:Geachte meneer RacerDKB,
Hartelijk dank voor uw reactie. We vinden dat de verkoop van bier niet binnen onze filosofie past. McDonald's is een familierestaurant. Bovendien hebben wij hier geen vergunning voor. In het buitenland verkoopt McDonald's wel bier en alcoholische dranken omdat de menukaart altijd wordt afgestemd op de eetgewoonten en cultuur in het land van vestiging. Het gebruik van alcoholische dranken neemt in sommige landen aan andere plaats in dan in Nederland.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
McDonald's Nederland B.V.
Carolien Wesselman
Afdeling Gastenrelaties
In drenthe jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:51 schreef Hyman het volgende:
Je mag heul geen bier achter het stuur
aangeZien de meeste langs de snelweg staan
Mijn eerste gedachte. Waarom zou je alcoholische dranken aanbieden in een wegrestaurant dat geen plaatsen ter beschikking stelt om te overnachten (lees: hotel, in dat geval dan een motel)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:51 schreef Hyman het volgende:
In België hebben ze Jupiler geloof ik in de McDonalds, andere landen Heineken?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:50 schreef Ypmaha het volgende:
Alsof dat bier lekker zou smakenZelfs Euroshopper zou beter zijn
Ja dat is toch je eigen verantwoordelijkheidquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:51 schreef Hyman het volgende:
Bier bij een McDonalds burger lijkt me eigenlijk wel lekker.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
Neem gewoon een grote milkshake banaan, is nog lekkerder bij het eten ook
Dan zorgen ze toch dat ze die krijgen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
En geen vergunning hebben vind je ook geen goed excuus?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:59 schreef Broekpaling het volgende:
Overigens heb ik een klacht over de McD in België. Ik was daar een keer en het eten dat ze serveerden was gewoon nog heet. Wtf!
Daar heb je je antwoord.quote:Geachte meneer RacerDKB,
Hartelijk dank voor uw reactie. We vinden dat de verkoop van bier niet binnen onze filosofie past. McDonald's is een familierestaurant. Bovendien hebben wij hier geen vergunning voor. In het buitenland verkoopt McDonald's wel bier en alcoholische dranken omdat de menukaart altijd wordt afgestemd op de eetgewoonten en cultuur in het land van vestiging. Het gebruik van alcoholische dranken neemt in sommige landen aan andere plaats in dan in Nederland.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
McDonald's Nederland B.V.
Carolien Wesselman
Afdeling Gastenrelaties
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |