abonnement Unibet Coolblue
  maandag 24 april 2000 @ 14:42:00 #1
1770 petra
het is zakken.. of slagen...
pi_260765
voor mij BigBrother dat was de eerste en daar hadden ze geen kontakt met de buitenwereld.
EXAMENNNNNSSSS
pi_260766
BB,zeker weten
  maandag 24 april 2000 @ 17:05:00 #3
2965 dilbert
wie weet 'n tekst voor hi
pi_260767
bigbrother was leuk, maar werd snel saaier.
het argument van dat contact met de buitenwereld vind ik niet echt goed.
de bus is op dat vlak niet te vergelijken met bb. eigenlijk is de enige overeenkomst dat er mensen 24 uur per dag gevolgd worden.

ik denk wel dat big brother 2 leuker gaat worden! alles wordt strenger en ze zullen ook meer opdrachten krijgen enzo.
afwachten tot september!!!

david
http://www.geijnsite.com (dagelijkse update)
[dé debussite, met al het uptodate nieuws]

http://www.geijnsite.com [dé debussite]
  maandag 24 april 2000 @ 19:47:00 #4
1770 petra
het is zakken.. of slagen...
pi_260768
nee, oke maar ze wisten niet echt wat er buiten speelde.
het was mischien ook wel leuker omdat allemaal nog nieuw wasen je je kon vergelijken met de mensen in het huis.
in de bus zijn ze allemaal zo extreem
EXAMENNNNNSSSS
pi_260769
quote:
op 04-24-2000 om 07:47 PM schreef petra het volgende:
nee, oke maar ze wisten niet echt wat er buiten speelde.
het was mischien ook wel leuker omdat allemaal nog nieuw wasen je je kon vergelijken met de mensen in het huis.
in de bus zijn ze allemaal zo extreem

Extreem?? Wie dan?
Tessa? Antonette? Iwan? Essy? Bianca? Eric? Mike? Don?
Nee..dat vind ik eerlijk gezegd ook geen goed argument.
Ik vond de bus ook een stuk leuker als BB. Maar eigenlijk zijn het twee verschillende programmaas die wel met elkaar vergeleken worden, maar zo ontzettend verschillend zijn!! Zoals iemand anders al zei: de enige overeenkomst is dat je een aantal mensen 24 u pd kan volgen.
Bij BB hadden de mensen geen benul van wat er zich in de buitenwereld afspeelde, bij de bus (net iets te) veel. In de bus mogen ze werken, in BB moesten ze het echt de hele dag met elkaar doen enz enz.
Ik denk dat ik wel kan verklaren waarom iedereen (op een enkele uitzondering na) liever naar BB keek als nu naar de bus: BB was er eerder. Je keek en leerde de mensen kennen. Je vond het een goed programma omdat het het eerste van zijn soort was. Nieuw. En de bus volgde gewoon te snel. Er zijn heel veel mensen die de bus geen kans willen geven. Ze zien het als een soort "indringer" van BB. Tenminste, zo was dat bij mij.
Nu ik de bus toch regelmatig begon te kijken, merk ik dat ik het een leuk programma begin te vinden, maar het zal het nooit halen bij BB, omdat dat nieuw en uniek was. Ik durf te wedden dat als er eerst de bus was geweest en daarna BB, mensen net zo over BB hadden gepraat als ze nu over de bus doen, en dus de bus veel leuker hadden gevonden.
Maar ja, dit wordt weer een lang verhaal dus ik ga er maar weer mee stoppen.
Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel

Fannetje

  maandag 24 april 2000 @ 20:56:00 #7
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_260771
Big Brother was leuk.
alle programma's die er op lijken vind ik helemaal nix.

ik denk ook dat als big brother weer komt , het veel minder leuk zal zijn als de eerste keer , dus dat het nooit meer word als de eerste.

pi_260772
Ten eerste zijn de twee programma’s eigenlijk niet met elkaar te vergelijken.

Ik denk dat er ook een groot verschil is in de manier waarop het programma geregisseerd wordt.
BB werden ook vaak de stillen momenten uitgezonden. Bij de bus wordt er vaak op sensatie gezinspeeld die er niet is. Bij BB werd veel meer de mens puur getoond. Ik kan me nog de exit van Maurice herinneren waarin de uitzending ervoor gewoon het stille moment tussen Maurice en Karin werd uitgezonden. Ik denk dat er op dat moment wel een minuut of drie niet met elkaar gesproken werd.

Bij de Bus moet er altijd actie zijn ook als het eigenlijk totaal geen actie moment is. Hierdoor krijg je het idee dat het programma je opgedrongen wordt, en dat je niet het gevoel hebt dat je naar real live zit te kijken maar meer naar een soap.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')