Een klein halletje kun je altijd makkelijk weer realiseren (en ik twijfel nog erover om dus dan een klein halletje te maken).quote:Op maandag 22 maart 2010 14:02 schreef willempjewever het volgende:
De verkoopbaarheid van je huis gaat wel omlaag als je dit gaat doen. Mensen met kinderen of huisdieren zullen het nameljik lastig vinden dat er geen halletje is.
Kinderwagen stallen in het halletje bijvoorbeeld of katten die niet naar buiten mogen en bijv. jassen ophangen in halletje (is bji een gezin met 2 kids al een flinke stapel) of een hond die gelijk naar buiten rent als je de deur opendoet en je kan je kind er stallen als het niet luisterd, maar ik zie dat al meer mensen antwoord gegeven hebbenquote:Op maandag 22 maart 2010 14:31 schreef keko het volgende:
Snap alleen het argument over kinderen/huisdieren niet?
De jassen zijn zeker een probleem. Het huidige gangetje is echter zo smal dat er sowieso geen kinderwagen in past. Bovendien is het een starterswoning waarvan ik me afvraag of mensen met kinderen geďnteresseerd zouden zijn om het te kopen. Katten zullen eerder het aanwezige kattenluikje al gebruikenquote:Op maandag 22 maart 2010 14:50 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Kinderwagen stallen in het halletje bijvoorbeeld of katten die niet naar buiten mogen en bijv. jassen ophangen in halletje (is bji een gezin met 2 kids al een flinke stapel) of een hond die gelijk naar buiten rent als je de deur opendoet en je kan je kind er stallen als het niet luisterd, maar ik zie dat al meer mensen antwoord gegeven hebben
Ja, de balken.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:28 schreef willempjewever het volgende:
Mooi plafond in de woning zeg!
Vind beide oplossingen wel aardig. Zou wel een halletje nemen, ook al is het klein. Anders heb je in de winter de winterjas in de huiskamer/keuken en dat is niet fijn (zeker niet als ze nat zijn).
Van de verzekering weet ik niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:39 schreef Suzanne- het volgende:
Volgens het bouwbesluit mag je een woning niet direct binnenkomen in de woonkamer.
Wat vind de verzekering daarvan? Is daar ook niet een regeltje voor?
Ik doe maar een gooi (omdat het bouwbesluit daar zo stellig in is).
En ik zou sowieso altijd een halletje willen, qua tochten maar ook zeker qua vieze schoenen het huis in enz..
Ik ga ook maar eens subsidie aanvragenquote:Op maandag 22 maart 2010 17:15 schreef AnneX het volgende:
Op de allereerste zelfgemaakte bouwtekeningen dd 1977 móest een halletje vanwege subsidie.
Wél getekend en nooit aan toegekomen.
Gut, ik wist ( te laat) dat het stom was om dat te vermelden.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:42 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens subsidie aanvragen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |