Ik verdiende eerst 40euro in de maand ofzo iets in die richting..quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:28 schreef piepeloi55 het volgende:
Wat verdiend dat trouwens, een krantenwijk (ik neem aan folders en geen ochtenkrant) deze dagen?
Ik kreeg 40-45 gulden per week voor het AD bezorgen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:46 schreef Valluik het volgende:
Toen ik nog kranten deed kreeg ik ¤400,- per maand![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:35 schreef MissKriel het volgende:
[..]
Ik verdiende eerst 40euro in de maand ofzo iets in die richting..
En nu maar 20 a 25.!!
Die krant die ik moet bezorgen is alleen op woensdag dat is het schagerweekblad 1x in de week 1 uurtje.
Toen ik de kranten zelf deed dumpte ik ze..maar nu wil ik het niet meer doen dus doet me oma het voor me zodat ik nog wat geld heb dus nu worden ze wel netjes bezorgd
Precies, 160 tot 180 gulden per maand voor het ED.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:57 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik kreeg 40-45 gulden per week voor het AD bezorgen.
OK, dat was mid jaren '80
of in de kou met sneeuw dat je steeds op je bek flikker of je handen bevroren zijn.!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:51 schreef LXIV het volgende:
Toen ik 14 was had ik ook een folderwijkje. Soms had je geluk, dan had je 10 folders en je kreeg per folder een cent. Mijn moeder was altijd zo vriendelijk om ze in te vouwen. Met 10 folders had ik zo'n 65 gulden, voor die tijd best veel geld.
Maar soms had ik ook maar één krantje. Dan moest ik 3 uur door de regen fietsen voor 6 gulden 50. Dat was wat minder.
Yep ken het, een keertje zelfs bijna getroffen door de bliksem, dat was pas schrikkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:53 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
[..]
of in de kou met sneeuw dat je steeds op je bek flikker of je handen bevroren zijn.!
Zit zeker een kern van waarheid in, daarnaast leer je ook de nodige lessen in doorzettingsvermogen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:57 schreef LXIV het volgende:
Maar goed. Je leert de waarde van het geld wel kennen zo. Kan geen enkel kwaad voor je persoonlijke ontwikkeling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |