Nee, ze lijkt niet op jou, ze lijkt op Isa.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
CF had 'em![]()
![]()
En hoe lijkt zij op mijZij is best knap, ik ben... ik ben...
jij bent ook gewoon een lekker ding steerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
Oh wacht, ik heb een goed karakter. Of ik ben lief ofzo. Of als een broertje.
![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ze lijkt niet op jou, ze lijkt op Isa.
Maar nu vind ik het lullig om dat te zeggen
Werken, noemt ie datquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:06 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]zit hier in de bezoekkamer te werken. Jochie van 7 komt binnen. Kijkt 5 seconden naar de computer. Weet Internet Explorer op te starten, surft naar http://www.spele.nl en zit een spelletje te doen. Kind'ren van tegenwoordig.
Hrmpf.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ze lijkt niet op jou, ze lijkt op Isa.
Maar nu vind ik het lullig om dat te zeggen
Inspiratie opdoen.quote:
En jij bent een dikzakquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jij bent ook gewoon een lekker ding steer
Door de achterstraten van mijn hoofdquote:
Ik ben er al!!!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:18 schreef LieLie het volgende:
Sunny! Ik vind het bijkans niet erg schier van je dat je hier nu niet bent.. Tenzij dat natuurlijk schier onmogelijk voor je is. Dan heb ik bijkans niets gezegd..
En ik dacht: ' Sunny is toch helemaal niet zo'n beleggend zakenvrouwtje?quote:
Nou ja, da's voor het eerst in 1 1.2 jaar, maar inderdaad, het kan dus welquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:42 schreef Stereotomy het volgende:
WhoeiGoed nieuws!
Doen die mensen van het re-integratiebureau toch goede dingen![]()
Mooi zo.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:39 schreef Windigo het volgende:
Woei!![]()
![]()
![]()
Ik mag vrijwilligerswerk gaan doen bij een manege, via het re-integratiebureau, en als ik goed beval mag ik daar gaan werken!![]()
Ik heb 8 jaar paardgereden, dus ben in de wolken!
Hoe lang ben ik geweest? Twee dagen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
whehe
Neemje wiets, Tara en Tineke dan ook mee! Ik mis jullie!
toch zeker een week!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe lang ben ik geweest? Twee dagen?. Hoe kom ik er ook alweer en weet jij m'n naam nog?
.
Woei, Windigo!.
Ik ben er al maar ik weet niet zeker meer of m'n nummer klopt. Hoe check ik een score? Dan weet ik of het het juiste nummer is.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
toch zeker een week!
http://irc.tweakers.net/trivia en iets met Fokker_en dan een cijfer
Doe maar Fokker_2121Of beter nog! VAZ-2121!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ben er al!!!Hoorde dat ik geroepen werd.. was ff druk met thuiskomen, beursforum lezen, koken.. en zo eten.. maar ik ben er hoor!!!
heb alleen echt nog niets anders gelezen dan jou post en de topictitel![]()
Lijkt er op dat mijn missie redelijk aan het slagen is
![]()
I love it when a plan comes together
Ik ben ooit uit het dieettopic weggepest. Ik was op dieet en at die dag maar 3 schnitzles.. en een dag later maar 5 frikandellenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hou je niet van eten?
Windigo, leuk joh! is het een beetje in de buurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |