Ja weer om 9 uur Arbeidsvitaminen, ik ben voorquote:Op maandag 8 maart 2010 20:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat Giel z'n 4e uur weer in mag leveren. Daarnaast mag Wilbert niet aan Arbeidsvitaminen of de NPS programma's komen.
Verder vind ik alles eigenlijk wel zo'n beetje prima. 'k neem overigens aan dat MoveYourAss Der Rudy ook wel zal verdwijnen, of krijgt LLINK toch nog een doorstart?
Rudy is geen BNN-persoon. Ik zou 'm eerder bij de NPS, VPRO of AVRO zien passen...quote:Op maandag 8 maart 2010 20:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja weer om 9 uur Arbeidsvitaminen, ik ben voor![]()
Kan Rudy niet ergens anders aan de slag, BNN zou toch meer zendtijd krijgen? Kan hij daar mooi bij
Ik ben voorquote:Op maandag 8 maart 2010 20:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja weer om 9 uur Arbeidsvitaminen, ik ben voor![]()
Kan Rudy niet ergens anders aan de slag, BNN zou toch meer zendtijd krijgen? Kan hij daar mooi bij
als de mening van de luisteraar zou tellenquote:Op maandag 8 maart 2010 20:23 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Move Your Ass heet nu Der Rudy en ik wil niet dat Rudy weg gaat, is juist een van de beste DJ's op 3FM en het is ook nog een uur met goede muziek..
Heeft er ook iemand enig idee hoeveel uren POWNED krijgt en hoeveel BNN er bij zou moeten krijgen?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, dat kan van alles zijn. Het zou bijvoorbeeld Weekend DNA kunnen zijn, of misschien gaan ze MetMichiel en 3VOOR12Radio zelfs allebei met een uur inkorten, om op die manier een extra tijdslot van 2 uur te krijgen. Of misschien gaan de lunch-uren wel van de VARA naar BNN. Geen idee!
Puur persoonlijke fantasie hierboven dus.
Yep, Giel gaat verdwijnen. Mooi hè?quote:
Veel plezierquote:Op maandag 8 maart 2010 20:28 schreef Paul-89 het volgende:
Zo ik ga me in de bank metselen, voor een nieuwe Voetbal International, Tschüs,,
Ik zag er al een topic over, dan ga ik er geen verwarring over brengen. En Lalalalalalalalalalalalalalalalalaalalalalalaalalalalalalaa is nou niet heel interessantquote:Op maandag 8 maart 2010 20:27 schreef Sirolf het volgende:
Ik had eigenlijk een TT over de mogelijk verdwijnende programma's verwacht.
hij zoekt iets op fietsafstand?quote:
Er werd in het vorige topic (volgens mij door Floris) gesuggereerd dat lunchuren van de VARA dan naar BNN mss wel gaan, op zich zou ik dat wel een redelijk logische keuze vinden. Ook omdat de toekomst van Stenders bij 3FM behoorlijk onzeker is. En dan de uren van LLINK naar POWNED.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:29 schreef Broekie het volgende:
[..]
Heeft er ook iemand enig idee hoeveel uren POWNED krijgt en hoeveel BNN er bij zou moeten krijgen?
Als POWNED even veel uren krijgt als LLINK er nu heeft, dan vullen ze mooi het gat van Der Rudy op (nouja, mooi, 'k heb ze liever helemaal niet maar dat terzijde). Zelfde geldt wanneer BNN er maar een paar uur bij zou krijgen, dat valt vast wel ergens in te passen zonder teveel te snijden in de huidige programmering.
Kortom, misschien komen er wel helemaal geen drastische veranderingen, zoals dat nieuwsbericht wel suggereert.
en de zondagmiddag van de TROS en NCRV hopelijk ookquote:Op maandag 8 maart 2010 20:33 schreef gerbenp het volgende:
Of dat ene uurtje Weekend Request gaat misschien wel weg?
Mjah, zoiets zou ik opzich niet eens zo heel erg vinden.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
Er werd in het vorige topic (volgens mij door Floris) gesuggereerd dat lunchuren van de VARA dan naar BNN mss wel gaan, op zich zou ik dat wel een redelijk logische keuze vinden. Ook omdat de toekomst van Stenders bij 3FM behoorlijk onzeker is. En dan de uren van LLINK naar POWNED.
Is dat een goedlopend programma?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:33 schreef gerbenp het volgende:
Of dat ene uurtje Weekend Request gaat misschien wel weg?
Om te beginnen die verschrikkelijke Claudia de Breij er maar es uittiefen, BNN lunchprogramma laten maken, Powned op LLink-plek, Rudy naar andere omroep, AV uur teruggeven, volledig nieuw ochtendprogramma (ipv automatische fietspiloot Giel) en middagprogramma (ipv Rab). Minder lijstjesgeneuzel (dag top 5quote:Op maandag 8 maart 2010 20:31 schreef Againzender het volgende:
De VARA heeft nu zes uur overdag, daar zal denk ik echt wat vanaf gaan. Persoonlijk zie ik graag AV weer een uur extra krijgen, maar denk dan eerder dat Eetvermaak verdwijnt, ook omdat Rob wel eens iets heeft laten vallen dat het binnenkort wel eens einde oefening kan zijn voor hem bij 3FM.
De zaterdagavond met Annemieke solo vind ik niet zo sterk. Met Domien erbij was het levendiger.
Timur en C&S zitten wel veilig lijkt mij omdat BNN meer uren moet krijgen.
Nog niet gezien nee. Wat gaat t worden?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:37 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Is dat een goedlopend programma?![]()
Michiel, over Mumford & Sons gesproken, wanneer gaan jullie hun volgende single draaien? Is hij hier nog niet uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |