abonnement Unibet Coolblue
pi_81133977
oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh

I love it!
Be brave. Be kind.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 18:22:30 #277
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_81143528
Ja aflevering gekeken.... die Season Finale wordt geweldig.
Ben ook wel benieuwd dat mochten ze een tweede serie maken wat dat dan gaat worden...... ja ik heb wel een vermoeden.
Maar ik vind ook wel dat het waarschijnlijk na 2 seizoenen klaar is en dan moeten ze stoppen. Anders wordt het net als Prison Break en schiet het zijn doel voorbij (tenminste, dat is mijn mening).
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zaterdag 8 mei 2010 @ 00:06:52 #278
236046 NotYou
tigerblood
pi_81163162
Ben ik de enige die 'Jonathan Gilbert' blijft zien als Adam Monroe/Takezo Kensei? (En daarna als die rus uit het huidige seizoen van 24?)
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 8 mei 2010 @ 00:48:46 #279
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_81164786
WoW! Ik weet niet eens waar ik moet beginnen; ze blijven maar nieuwe vragen én antwoorden opgooien ... dit was echt één van de beste afleveringen van 't seizoen.

Isobel was vreselijk tegen Elena, maar uit dat gesprek met John (zijn relatie met Elena was shocking ) en wat ze deed met Alaric bleek toch wel dat ze nog enig gevoel had - probeert ze zo Elena te beschermen tegen Katherine!?

En Damon die Katherine voor 't eerst een bitch noemt *yeahs*

Ik heb normaal gesproken een pesthekel aan driehoeksverhoudingen, maar in dit geval vind ik het zo fascinerend ... kan niet wachten hoe ze hiermee verder gaan ... Damon kan ontkennen wat 'ie wil, maar hij weet 't, Stefan weet 't en Elena weet 't ook.

Oh, en wat ze vroeger deden met heksen (verdrinken, brandstapel, etc), ik vind dat dat weer terug ingevoerd moet worden; wat een klotestreek van Bonnie! Hoe schuldig zal Elena zich voelen als er iets met Damon (en/of Stefan ) gebeurt.
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 18:22 schreef J-net het volgende:
Ben ook wel benieuwd dat mochten ze een tweede serie maken wat dat dan gaat worden...... ja ik heb wel een vermoeden.
Maar ik vind ook wel dat het waarschijnlijk na 2 seizoenen klaar is en dan moeten ze stoppen. Anders wordt het net als Prison Break en schiet het zijn doel voorbij (tenminste, dat is mijn mening).
Tweede seizoen is al bevestigd, maar ik ben het wel met je eens, ik denk niet ze dit té lang moeten rekken.
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 00:06 schreef NotYou het volgende:
Ben ik de enige die 'Jonathan Gilbert' blijft zien als Adam Monroe/Takezo Kensei? (En daarna als die rus uit het huidige seizoen van 24?)
Ik ken 'm eigenlijk het beste als Julian Sark in 'Alias'

Promo voor de finale:
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_81165186
Ik krijg gewoon kippevel van die promo Kan haast niet wachten haha!

Damon was serious hot deze aflevering... zo goed gedaan ook die 'confrontatie' tussen Stefan en Damon aan het einde.
Damon die zich op een gegeven moment omdraait om zn gezicht niet te laten zien (wat boekdelen sprak) en Stefan die alweer voor zn neus stond..
they say a dirty mind is a joy forever...
  zaterdag 8 mei 2010 @ 08:41:04 #281
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_81168829
En dan moeten we straks een paar maanden wachten voor we weten hoe wie wat waar..... owwwwwww daar houd ik eigenlijk niet zo van

en dan kijk ik nog een keer naar die dans van Elena en Damon en dan kan je alleen maar denken; daar is ook vuurwerk!

K ben zo benieuwd.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zaterdag 8 mei 2010 @ 13:25:45 #282
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_81174928




Aaaw Damon

Drong net ook ineens tot me door dat Elena dus wel een Gilbert is en dat d'r broer eigenlijk d'r neef is
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
  zaterdag 8 mei 2010 @ 14:37:59 #283
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_81177064
Is Ep 22 nu de finale?

edit; ja dus. nu al
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zaterdag 8 mei 2010 @ 14:42:54 #284
208890 June.
Seriously?
pi_81177210
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 00:06 schreef NotYou het volgende:
Ben ik de enige die 'Jonathan Gilbert' blijft zien als Adam Monroe/Takezo Kensei? (En daarna als die rus uit het huidige seizoen van 24?)
Oh, dáár ken ik hem van !
Shine bright like a diamond.
pi_81184780
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 14:42 schreef June. het volgende:

[..]

Oh, dáár ken ik hem van !
Inderdaad, Heroes! Hahah, ik had de link nog niet gelegd.
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 00:48 schreef dutch-treat het volgende:
WoW! Ik weet niet eens waar ik moet beginnen; ze blijven maar nieuwe vragen én antwoorden opgooien ... dit was echt één van de beste afleveringen van 't seizoen.
Ik sluit me hier volledig bij aan .
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:25 schreef dutch-treat het volgende:

Drong net ook ineens tot me door dat Elena dus wel een Gilbert is en dat d'r broer eigenlijk d'r neef is
Dat drong bij mij inderdaad ook pas later door.. had het ook echt niet aan zien komen moet ik zeggen.
pi_81189890
Damn wat een goede aflevering.

In het begin ook die shots van die blik Stefan, toen Isobel opmerkte of ze net als Katherine into beide broers was, toen Damon dat apparaat gaf enzo. Dan nog eens een bevestiging van Isobel en die confrontatie....briljant. Echt heerlijke tv.

Ook de komische intermezzo's van Damon waren weer lekker scherp. Op het eind ook dat ie had geconcludeerd dat John dan d'r vader moest zijn

Bonnie is echt evil. Doos.

Vraag me nu wel af:
a. Waarom John Katherine's dirty work doet.
b. De gelijkenis tussen Katherine en Elena...dacht eerst van moeders kant....maar zou het dan mss toch die Gilbert kant zijn? Zie ook a.
c. Welke kant gaat Jeremy op... team Elena of team Katherine.
d. Waarom wil Katherine de broertjes dood hebben (John's: "that was always part of the plan") nadat ze zoveel moeite heeft gedaan om ze te turnen. En sowieso waarom al die tomb-vampiers? Bang voor wraak?

Damn het begint bijna Lost te lijken met al die vragen Al ziijn deze ws wat makkelijker te beantwoorden dan wat doet een ijsbeer op een tropisch eiland

Ik ben erg benieuwd naar de season finale....al vrees ik echt voor een ernstige cliffhanger.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 22:18:32 #287
160381 dRobje
Zweden! ^^
pi_81193852
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:41 schreef Jill-RMC het volgende:
d. Waarom wil Katherine de broertjes dood hebben (John's: "that was always part of the plan") nadat ze zoveel moeite heeft gedaan om ze te turnen. En sowieso waarom al die tomb-vampiers? Bang voor wraak?
Katherine wilde die vamieren uit die tombe dood, Isobel voegde er zelf nog Stefan en Damon aan toe Dus Katherine wil ze niet dood hebben. John en Isobel wilde die 2 dood hebben, omdat ze niet willen dat Elena met vampieren omgaat.

Tenminste ALS ik het goed heb begrepen!
pi_81193966
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 22:18 schreef dRobje het volgende:

[..]

Katherine wilde die vamieren uit die tombe dood, Isobel voegde er zelf nog Stefan en Damon aan toe Dus Katherine wil ze niet dood hebben. John en Isobel wilde die 2 dood hebben, omdat ze niet willen dat Elena met vampieren omgaat.

Tenminste ALS ik het goed heb begrepen!
Ja Isobel voegde ze er aan toe, maar toen zei John "That was always part of the plan" - dus dan ga ik er vanuit dat ie daarmee het originele plan van Katherine bedoelde.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 23:02:52 #289
208890 June.
Seriously?
pi_81195584
Trouwens, die Isobel is wel goed gecast als moeder voor Elena. Ze lijken best wel op elkaar
Shine bright like a diamond.
  zondag 9 mei 2010 @ 01:38:12 #290
160381 dRobje
Zweden! ^^
pi_81201632
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 22:21 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Ja Isobel voegde ze er aan toe, maar toen zei John "That was always part of the plan" - dus dan ga ik er vanuit dat ie daarmee het originele plan van Katherine bedoelde.
Oh dat kan ook ja.. Ik dacht meer dat hij en Isobel dat al jaren geleden afgesproken hadden ofzo omdat John ook tegen Jeremy zei dat ze al jaren achter dat apparaatje aanzaten..
  zondag 9 mei 2010 @ 10:16:36 #291
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_81204987
Net nog een keer gegeken
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:41 schreef Jill-RMC het volgende:
a. Waarom John Katherine's dirty work doet.
Ik denk niet dat er een band is tussen John en Katherine. Hij helpt Isobel en wil zelf ook al jaren van de vampieren in Mystic Falls af, dus dit apparaat past prima in zijn eigen straatje.
quote:
b. De gelijkenis tussen Katherine en Elena...dacht eerst van moeders kant....maar zou het dan mss toch die Gilbert kant zijn?
Zei Isobel niet iets tegen Alaric over dat Katherine haar had gevonden nadat ze vampier was geworden, dat het in d'r genen zat of zo. Dus waarschijnlijk is Isobel dan toch gerelateerd aan Katherine.
quote:
d. Waarom wil Katherine de broertjes dood hebben (John's: "that was always part of the plan") nadat ze zoveel moeite heeft gedaan om ze te turnen. En sowieso waarom al die tomb-vampiers? Bang voor wraak?
Volgens mij bedoelde John puur zijn eigen plan; 'k denk niet dat 'ie ooit maar de intentie had om Stefan en zeker Damon niet in leven te houden.
Isobel voegde ze toe aan de lijst, dus ze stonden er niet op. Persoonlijk denk ik zelfs dat Katherine al die vampieren uit de tombe kwijt wil omdat ze van plan is terug te komen naar Mystic Falls om daar weer lekker onrust tussen de broers te stoken.

Wat ik me trouwens afvraag, als John alles over vampieren van zijn broer geleerd heeft en deze informatie dus al generaties in de familie wordt doorgegeven, is dan Johns ring niet eigenlijk van Jeremy. En waarom droeg Grayson [geen idee hoe de man heette, opgezocht] die ring niet op het moment van het auto ongeluk?

Kan allemaal nog héél interessant worden ... en ja, ik vrees ook een ernstige cliff hanger.
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
  zondag 9 mei 2010 @ 11:37:45 #292
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_81206375
quote:
Op zondag 9 mei 2010 10:16 schreef dutch-treat het volgende:
En waarom droeg Grayson [geen idee hoe de man heette, opgezocht] die ring niet op het moment van het auto ongeluk?
Die ring werkt alleen maar als ze vermoord worden door een vampier en dood door verdrinking valt daar niet onder denk ik.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 9 mei 2010 @ 11:49:01 #293
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_81206651
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:37 schreef PirE het volgende:

[..]

Die ring werkt alleen maar als ze vermoord worden door een vampier en dood door verdrinking valt daar niet onder denk ik.
Ah, dat had ik gemist, maar dat maakt 't inderdaad een stuk logischer dat hij het ongeluk niet overleefd heeft.
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_81209365
Wat een bitch die Isobel
pi_81209634
Isobel: Because he's in love with you
pi_81209977
Bonnie bitch
pi_81212009
LMAO Je kan niet posten en VD kijken tegelijk he
  zondag 9 mei 2010 @ 17:25:08 #298
286690 Velma_Dinkley
Afasie suits me
pi_81218543
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:25 schreef dutch-treat het volgende:




Aaaw Damon

Drong net ook ineens tot me door dat Elena dus wel een Gilbert is en dat d'r broer eigenlijk d'r neef is
Die eerste

quote:
Op zondag 9 mei 2010 10:16 schreef dutch-treat het volgende:

Volgens mij bedoelde John puur zijn eigen plan; 'k denk niet dat 'ie ooit maar de intentie had om Stefan en zeker Damon niet in leven te houden.
Isobel voegde ze toe aan de lijst, dus ze stonden er niet op. Persoonlijk denk ik zelfs dat Katherine al die vampieren uit de tombe kwijt wil omdat ze van plan is terug te komen naar Mystic Falls om daar weer lekker onrust tussen de broers te stoken.
Dat dacht ik ook, dat het altijd zijn plan is geweest.

Jeetje, ik kan niet wachten tot donderdag, het gaat spannend wordennn!
Al hoop ik niet al te veel frustrerende cliffhangers
Wanneer begint seizoen 2 trouwens?
pi_81319030
Van Kristin @ EOnline:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 22:43:18 #300
208890 June.
Seriously?
pi_81319437
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Van Kristin @ EOnline:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga een gokje wagen welke verrassingen dat dan zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shine bright like a diamond.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')