Nou de Playstation is ook niet alles...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:15 schreef staticdata het volgende:
[..]
PS3's hebben nooit dit soort problemen, die denken alleen dat 2010 een schrikkeljaar is
enquote:Zelfde probleem hier ps3 gekocht voor 599 nog niet een 3week later en al kapot.
Op gestuurt naar sony ze beloofde mij binnen 15 dagen heb ik een nieuwe in huis
Nu wacht ik al 12 week ja je leest het goed 12 week, op een nieuwe ps3.
Gister weer met helpdesk gebeld en zelfde verhaal als elke x ja we kunnen momenteel niks er overzeggen wij weten ook niet waneer er een nieuwe lading ps3's komt etc etc.
Dit is gewoon schande je betaald fix wat geld voor een aparaat dat 3week doet en dood gaat.
En aan support/garantie van sony heb je geen ruk aan.
enquote:Nou mij drie weken wachten zijn om. Vandaag contact gezocht met de helpdesk van Sony. Gevraagd wanneer ze komende week mijn PS3 kwamen terugbrengen. En wat reeds verwacht werd, wordt bewaarheid. Wegens voorraadproblemen was er nog geen zicht op een leveringsdatum. Ten tijde van het aanmelden gaven ze aan dat alle verhalen op internet Indianen-verhalen waren en dat zij wel degelijk in staat zijn om mijn probleem binnen 15 werkdagen op te lossen. Kortom Sony liegt haar klanten bewust voor.
Gezegd dat ik binnen een week een datum wil hebben waarop zij mijn PS3 gaan leveren. De PS3 is namelijk over MIJN eigendom, en mijns inziens moeten zij mij aan kunnen geven wanneer ik MIJN spullen terug krijg. Bovendien is het niet meer dan normaal dat wanneer Sony een wanprestatie levert, de klant afspraken kan maken met een 'professionele' organisatie zoals Sony. Zo werkt het volgens mij in de volwassen wereld. Bovendien mag ik voor die prijs toch deugdelijke spullen verwachten.
Op de helpdesk gaven ze aan dat de problemen veroorzaakt worden door het feit dat de 60GB niet meer gemaakt wordt en dat het repareren van defecte 60GB geen prioriteit is van Sony. Gekker moet het toch niet worden, aftersales is geen prioriteit!!! Ik vraag me af of dit wettelijk is toegestaan. Dat zoeken we nog uit middels rechtsbijstand.
Ik verzoek hierbij Radar om aub ons te helpen met dit a-sociaal gedrag van Sony. Als ik zie op internet hoeveel mensen er nu al gedupeerd zijn, terwijl slechts een fractie dit op internet meldt, en hoeveel er nog gaan volgen gezien de verkopen van de PS3, maak ik me grote zorgen. Dat er zich problemen kunnen voordoen is enigszins begrijpelijk, maar hoe Sony haar klanten behandeld is totaal onbegrijpelijk!!!!!!
quote:Resultaten 1 - 10 van circa 78.600.000 voor playstation 3 problems (0,46 seconden)
quote:Resultaten 1 - 10 van circa 50.400.000 voor xbox 360 problems (0,21 seconden)
Fietsenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Fietsen
Heb als ik heel eerlijk ben meer zin in hele andere acticiteiten
Vriend van mij is nu aan zijn 4e PS3 toe in 1,5 jaarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:49 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Nou de Playstation is ook niet alles...
Ik citeer:
[..]
en
[..]
en
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:04 schreef staticdata het volgende:
Ursel voor het openen van een nieuw topic
En ben je al advocaatquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:07 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Morguh
ze blijven maar mailen inderdaad. Van de week zelfs vanuit een verkeer email adres.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:59 schreef ursel het volgende:
Stelletje spammerds van de Amstel gold race.
Gezien er verder niemand gaat en we toch gezamelijk nog met z'n allen een keer gaan besloten niet de AGR te gaan rijden.
Ik wordt nu bijna 3x per week gespammed dat ik niet betaal mijn inschrijving geannulleerd wordt.
Echter wordt met elke mail de termijn van betaling weer verlengd..
Ik had er vandaag 3 stuks..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:05 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
ze blijven maar mailen inderdaad. Van de week zelfs vanuit een verkeer email adres.
Ik las het. Maar heb hem besteld, dus die versie komt er bij mij dit keer niet in... Maar thanks voor de tipquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:49 schreef FJD het volgende:
Boondog Saints is gesubbed Rudy. Oh ja en het Slechte Gezelschap is ook uitgebroken
That's it, niets meer en niets minder.. Hoeveel Xboxen zijn er wel niet overleden en teruggestuurd, al die geintjes en het extreme gejank daarover Alle Xbox fanboys nu helemaal blij, om hun eigen leed te compenseren...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zeg even niks over de kwaliteit van de xbox of van de ps3. Maar ik ben wel van mening dat de service van MS beter is dan die van Sony
mooie karretjes! Die gewichten hee Ik zal vrijdag de Fiet-koopgids 2010 meenemen. Die staat vol met in elke prijsklasse een top 3!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:37 schreef FJD het volgende:
KAK!
M'n iPhone laten vallen, nu doe ik dat wel vaker maar deze keer met scherm-schade. Verwachte reparatieduur is 3 tot 4 weken Nou maar eens kijken hoe verslaafd ik echt aan gadgets ben
Owja;
http://www.canyon.com/_nl/racefietsen/bike.html?b=1823
http://rose.nl/output/controller.aspx?cid=157&detail=1000&detail2=24828
Heb er nu al zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |