abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:39:16 #1
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_78638865


Lang geleden werd er door EA en Dice een spel uitgebracht dat de naam BF2 kreeg. Dit spel was eigenlijk nog niet klaar voor productie maar kreeg ondanks dat euvel snel een aanhang van fanatieke spelers. De spelers verlangde een plek om over hun avonturen te praten en zij vonden elkaar op FOK! alwaar zij zich verenigde in het eerste BF2 topic.

Er moest gespeeld worden, en er werd gespeeld! Echter vielen de spelers snel in onderlinge twist en zij scheidde zich in gamers en n00bs. De n00bs, die zichzelf vol trots de naam BoF! hadden gegeven, verplaatste zich naar een door FOK! beschikbaar gestelde slowchat reeks. Het eerste BoF! Topic was een feit!

De BoF! spelers ambieerde geen eerste plek op de BF2 EU ladder. Zij wilden zonder verplichting en alleen wanneer de tijd het toe liet, een rondje spelen. Maar dan wel op een eigen server! Dit bleek haalbaar te zijn en in de hoogtijd dagen hebben zich hier verhitte gevechten afgespeeld waarbij soms wel 16 leden tegelijk, trots de [BoF] tag dragend en niet gehinderd door enige vorm van coördinatie en tactiek, het tegen andere spelers opnamen.

Inmiddels liggen deze dagen ver achter BoF! De server is geschiedenis en de ooit zo begeerde [BoF] tag is een zeldzaamheid geworden op het slagveld. Het BF2 doosje is niet meer dan een mooi doch stoffig aandenken in de kast. Toch leeft de BoF! spirit als nooit tevoren.

Ondanks dat we niet meer actief op zoek zijn naar nieuwe leden is iedereen welkom om hier te posten. Vooral onderwerpen als windmolens, voetbal, poliblabla en het opvoeren van je PC doen het altijd goed. Wie weet zien we je dan ooit wel op een van de vele activiteiten die er door de leden georganiseerd worden! Wil je echt up close & personal worden, stuur dan een PM naar JMPoSTMaN. Volgens de geschriften is dit nog steeds de geestelijk leider van BoF!

Het is de gewoonte dat degene die de laatste post in dit topic maakt, ook het nieuwe topic in de reeks opent. Dit doe je door de openingspost te copy-pasten in een nieuw topic. Verzin een leuke naam et voila! Vergeet niet om even de link van het nieuwe topic in het oude topic te plaatsen!





Game on!

Ps. Alle BoF!ers worden er beter van
pi_78639041
Fiets?
Bats.Bats..Bats...Baaats!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:47:19 #4
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78639240
Fietsen

Heb als ik heel eerlijk ben meer zin in hele andere acticiteiten
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_78639366
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:15 schreef staticdata het volgende:

[..]

PS3's hebben nooit dit soort problemen, die denken alleen dat 2010 een schrikkeljaar is
Nou de Playstation is ook niet alles...

Ik citeer:
quote:
Zelfde probleem hier ps3 gekocht voor 599 nog niet een 3week later en al kapot.
Op gestuurt naar sony ze beloofde mij binnen 15 dagen heb ik een nieuwe in huis
Nu wacht ik al 12 week ja je leest het goed 12 week, op een nieuwe ps3.
Gister weer met helpdesk gebeld en zelfde verhaal als elke x ja we kunnen momenteel niks er overzeggen wij weten ook niet waneer er een nieuwe lading ps3's komt etc etc.

Dit is gewoon schande je betaald fix wat geld voor een aparaat dat 3week doet en dood gaat.
En aan support/garantie van sony heb je geen ruk aan.
en
quote:
Nou mij drie weken wachten zijn om. Vandaag contact gezocht met de helpdesk van Sony. Gevraagd wanneer ze komende week mijn PS3 kwamen terugbrengen. En wat reeds verwacht werd, wordt bewaarheid. Wegens voorraadproblemen was er nog geen zicht op een leveringsdatum. Ten tijde van het aanmelden gaven ze aan dat alle verhalen op internet Indianen-verhalen waren en dat zij wel degelijk in staat zijn om mijn probleem binnen 15 werkdagen op te lossen. Kortom Sony liegt haar klanten bewust voor.

Gezegd dat ik binnen een week een datum wil hebben waarop zij mijn PS3 gaan leveren. De PS3 is namelijk over MIJN eigendom, en mijns inziens moeten zij mij aan kunnen geven wanneer ik MIJN spullen terug krijg. Bovendien is het niet meer dan normaal dat wanneer Sony een wanprestatie levert, de klant afspraken kan maken met een 'professionele' organisatie zoals Sony. Zo werkt het volgens mij in de volwassen wereld. Bovendien mag ik voor die prijs toch deugdelijke spullen verwachten.

Op de helpdesk gaven ze aan dat de problemen veroorzaakt worden door het feit dat de 60GB niet meer gemaakt wordt en dat het repareren van defecte 60GB geen prioriteit is van Sony. Gekker moet het toch niet worden, aftersales is geen prioriteit!!! Ik vraag me af of dit wettelijk is toegestaan. Dat zoeken we nog uit middels rechtsbijstand.

Ik verzoek hierbij Radar om aub ons te helpen met dit a-sociaal gedrag van Sony. Als ik zie op internet hoeveel mensen er nu al gedupeerd zijn, terwijl slechts een fractie dit op internet meldt, en hoeveel er nog gaan volgen gezien de verkopen van de PS3, maak ik me grote zorgen. Dat er zich problemen kunnen voordoen is enigszins begrijpelijk, maar hoe Sony haar klanten behandeld is totaal onbegrijpelijk!!!!!!
en
quote:
Resultaten 1 - 10 van circa 78.600.000 voor playstation 3 problems (0,46 seconden)
quote:
Resultaten 1 - 10 van circa 50.400.000 voor xbox 360 problems (0,21 seconden)
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:56:18 #6
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78639649
Ik zeg even niks over de kwaliteit van de xbox of van de ps3. Maar ik ben wel van mening dat de service van MS beter is dan die van Sony
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:59:22 #7
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_78639785
Stelletje spammerds van de Amstel gold race.
Gezien er verder niemand gaat en we toch gezamelijk nog met z'n allen een keer gaan besloten niet de AGR te gaan rijden.
Ik wordt nu bijna 3x per week gespammed dat ik niet betaal mijn inschrijving geannulleerd wordt.
Echter wordt met elke mail de termijn van betaling weer verlengd..
pi_78639796
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Fietsen

Heb als ik heel eerlijk ben meer zin in hele andere acticiteiten
Fietsen
Sex
Bier
Poedersneeuw
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_78640041
Ursel voor het openen van een nieuw topic
pi_78640156
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:49 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Nou de Playstation is ook niet alles...

Ik citeer:
[..]

en
[..]

en
[..]


[..]
Vriend van mij is nu aan zijn 4e PS3 toe in 1,5 jaar
  dinsdag 2 maart 2010 @ 16:14:29 #11
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_78640440
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:04 schreef staticdata het volgende:
Ursel voor het openen van een nieuw topic
  dinsdag 2 maart 2010 @ 16:39:15 #12
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78641549
Status centraal gezet
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_78642813
Morguh
BoF!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:13:40 #14
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78643052
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:07 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Morguh
En ben je al advocaat
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_78644365
Boondog Saints is gesubbed Rudy. Oh ja en het Slechte Gezelschap is ook uitgebroken
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_78644968
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:59 schreef ursel het volgende:
Stelletje spammerds van de Amstel gold race.
Gezien er verder niemand gaat en we toch gezamelijk nog met z'n allen een keer gaan besloten niet de AGR te gaan rijden.
Ik wordt nu bijna 3x per week gespammed dat ik niet betaal mijn inschrijving geannulleerd wordt.
Echter wordt met elke mail de termijn van betaling weer verlengd..
ze blijven maar mailen inderdaad. Van de week zelfs vanuit een verkeer email adres.
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:17:04 #17
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_78645370
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:05 schreef -Raffie- het volgende:

[..]

ze blijven maar mailen inderdaad. Van de week zelfs vanuit een verkeer email adres.
Ik had er vandaag 3 stuks..
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:34:53 #18
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_78646023
Nog even snel een backup willen restoren op mijn werk, geen goed idee
10GB over het netwerk kopieren, vervolgens moet ik hem uitpakken, naar 120GB en dan moet ik de restore ook nog starten

En dat terwijl ik vandaag vroeg naar huis wilde
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_78646822
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:49 schreef FJD het volgende:
Boondog Saints is gesubbed Rudy. Oh ja en het Slechte Gezelschap is ook uitgebroken
Ik las het. Maar heb hem besteld, dus die versie komt er bij mij dit keer niet in... Maar thanks voor de tip
pi_78648322
tieviepie
Narf!
pi_78648774
tvp
pi_78652230
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zeg even niks over de kwaliteit van de xbox of van de ps3. Maar ik ben wel van mening dat de service van MS beter is dan die van Sony
That's it, niets meer en niets minder.. Hoeveel Xboxen zijn er wel niet overleden en teruggestuurd, al die geintjes en het extreme gejank daarover Alle Xbox fanboys nu helemaal blij, om hun eigen leed te compenseren...

Problemen zijn er alleen met de oude playstations.. Die van mij was ook naar de klote gegaan, laser kapot enzo.. ik was dan ook zo'n kneus die hem meteen kocht. De problemen met die er nu weer zijn, die zijn er ook alleen bij de oude playstation's. Die van mij ging kapot buiten de garantietermijn en ik had ook geen zin in dat opsturen en 150 euro betalen voor een refurbish fix op hardware die inmiddels doorontwikkeld is.

De problemen die er zijn/waren.. zijn dezelfde kinderziekte als bij Xbox.. alleen dan in véél mindere mate
Het is lang niet zo erg als die ring of death en al dat gemiep of krassen op discs etc..
Ik had zelfs begrepen dat de eerste Xboxen niet eens HDMI hebben? En dan nog het race-stuurtjes verhaal

Bashen is zo easy
Maar het is idd een feit dat de service van MS beter is, ik vind het bij Sony ook te triest
pi_78660388
KAK!

M'n iPhone laten vallen, nu doe ik dat wel vaker maar deze keer met scherm-schade. Verwachte reparatieduur is 3 tot 4 weken Nou maar eens kijken hoe verslaafd ik echt aan gadgets ben

Owja;
http://www.canyon.com/_nl/racefietsen/bike.html?b=1823
http://rose.nl/output/controller.aspx?cid=157&detail=1000&detail2=24828

Heb er nu al zin in

[ Bericht 19% gewijzigd door FJD op 02-03-2010 22:50:24 ]
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_78668506
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:37 schreef FJD het volgende:
KAK!

M'n iPhone laten vallen, nu doe ik dat wel vaker maar deze keer met scherm-schade. Verwachte reparatieduur is 3 tot 4 weken Nou maar eens kijken hoe verslaafd ik echt aan gadgets ben

Owja;
http://www.canyon.com/_nl/racefietsen/bike.html?b=1823
http://rose.nl/output/controller.aspx?cid=157&detail=1000&detail2=24828

Heb er nu al zin in
mooie karretjes! Die gewichten hee Ik zal vrijdag de Fiet-koopgids 2010 meenemen. Die staat vol met in elke prijsklasse een top 3!

Voor je kolder tocht zal je wel een triple willen zeker? Ik ga op mijn volgende fiets voor compact
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')